Grāmatvežiem

Horizon datu apstrāde elektroniskās inventarizācijas ietvaros

Norises formāts: Tiešsaistē

Vada: Risinājumu konsultante Aiva Bondare

Reģistrācija apmācībām atsāksies 2025.gada septembrī

Par apmācībām

Apmācības grāmatvežiem, kas veic datu sagatavošanu elektroniskajai inventarizācijai un apstrādā elektroniskās inventarizācijas rezultātus Horizon.

Apmācības tiek organizētas kā praktiskas nodarbības, kurās paralēli vadītāja stāstītajam, patstāvīgi strādāsiet ar Horizon pamatlīdzekļu un inventāra inventarizācijas sarakstiem.

Apmācību laikā:

  • apskatīsim, kā pārbaudīt Horizon datu atbilstību elektroniskās inventarizācijas veikšanai;
  • izveidosim inventarizācijas komisiju un definēsim saskaņošanas scenāriju elektroniskās inventarizācijas rezultātu apstiprināšanai HoP;
  • apskatīsim kā sagatavot un nosūtīt no Horizon darbam attālināti nodoto lietu apliecinājuma dokumentus un dokumentu apstrādi pirms inventarizācijas sarakstu sagatavošanas;
  • apskatīsim kā sagatavot Horizon inventarizācijas sarakstus tālākai izmantošanai sistēmā "Inventarizāciju pārvaldnieks" un skenerī/mobīlajā ierīcē;
    iegūsim nelielu ieskatu par "Inventarizāciju pārvaldnieku" un primāro datu apstrādi šajā programmā;
  • iemācīsimies kā apstrādāt inventarizācijas rezultātu dokumentus Horizon, sagatavojot inventarizācijas rezultātu saskaņošanas uzdevumus apstiprināšanai HoP;
  • apskatīsim kā sagatavot grāmatvedības dokumentus Horizon par konstatētajām atšķirībām inventarizācijas laikā.

Pēc apmācību apmeklēšanas:

  • būsiet ieguvuši zināšanas un praktiskas iemaņas, kā sagatavot datus inventarizācijai;
  • kā veidot komisijas un definēt saskaņošanas scenāriju elektorniskās inventarizācijas rezultātu apstiprināšanai HoP, kā arī to kā notiek inventarizācijas rezultātu apstrāde Horizon elektroniskās inventarizācijas ietvaros;
  • saņemsiet mācību materiālu ar skaidrojumiem un piemēriem par elektroniskās inventarizācijas datu apstrādi.


Apmācības paredzētas grāmatvežiem, kas ikdienā strādā ar Horizon un ir atbildīgi par pamatlīdzekļu un inventāra uzskaites veikšanu Horizon un inventarizācijas procesa nodrošināšanu.

Šīs apmācības nav paredzētas inventarizācijas komisiju locekļiem.

Ja Jums ir specifiski darījumi, kuru uzskaitē rodas datu atšķirības, lūdzu, sūtīt šādus piemērus (ekrānšāvienus ar aprakstiem) uz e-pastu aiva.bondare@visma.lv vismaz piecas darba dienas iepriekš.

Apmācības tiešsaistē**

Katram apmācību dalībniekam būs nodrošināta tiešsaistes pieeja apmācību klasei (ierobežojums – 20 dalībnieki).Programma:

1.diena

9:00 - 9:30
Reģistrācija apmācībām
9:30 - 11:30
Datu atbilstības pārbaude elektroniskās inventarizācijas veikšanai.
Inventarizācijas komisiju un saskaņošanas scenāriju sagatavošana.

11:30 - 12:00
Pauze
12:00 - 13:00
Darbam attālināti nodoto lietu apliecinājums.
Inventarizācijas sarakstu sagatavošana sūtīšanai uz “Inventarizāciju pārvaldnieku”.
13:00 - 13:15
Atbildes uz jautājumiem par pirmajā dienā gūtajām zināšanām

2.diena

9:00 - 9:30
Reģistrācija apmācībām
9:30 - 11:30
Primārā datu apstrāde “Inventarizāciju pārvaldniekā”.
Inventarizācijas rezultātu apstrāde Horizon.

11:30 - 12:00
Pauze
12:00 - 13:00
Grāmatvedības dokumentu sagatavošana par inventarizācijas laikā konstatētajām atšķirībām.
13:00 - 13:15
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

Cena: 120.00 EUR + PVN vienai personai.
Piesakot 5 cilvēkus no viena uzņēmuma, cena EUR 480.00 + PVN.


**Cenā ietilpst digitāli izdales materiāli.
Apmācības notiks plānotajā datumā, ja būs reģistrējušies vismaz 5 dalībnieki.

Interesējošos jautājumus par apmācībām lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi apmacibas@visma.com .
Tālrunis informācijai: +371 67116287