1.

 Lai iegādātos Horizon, klientam jāizvēlas uzņēmums, ar kuru veidot turpmāko sadarbību. Horizon ERP risinājuma ieviešanu veic ražotājs (SIA Visma Enterprise), Visma partneri un izplatītāji.  Izvēloties Horizon resursu vadības sistēmas ieviesēju, iesakām izvērtēt sava uzņēmuma lielumu, darbības specifiku un atrašanās vietu. Organizācijām, kurām nepieciešams komplicēts risinājums, ieteicams vērsties pie ražotāja vai ražotāja partnera.

2.

 Saņemot prezentācijas pieteikumu, Horizon speciālisti sazinās ar uzņēmumu un izvērtē tā specifiku un prasības, lai piedāvātu piemērotāko risinājumu. Šī soļa ilgums ir atkarīgs no organizācijas lieluma un ERP sistēmas sarežģītības – vienkāršos gadījumos risinājumu ir iespējams piedāvāt, noskaidrojot atbildes uz dažiem jautājumiem, citkārt nepieciešama komplicēta biznesa procesu analīze.

3.

 Pēc vienošanās par risinājumu un izmaksām, tiek slēgts līgums un var sākties projekta ieviešanas fāze. Tās laikā, ja nepieciešams, tiek veikta padziļināta uzskaites procesu analīze,  ERP programmas failu instalācija un konfigurācija,  dati no iepriekšējām sistēmām tiek pārnesti uz Horizon ERP un notiek darbinieku apmācība. RVS sistēmas ieviešanas ilgums tiek atrunāts līgumā – tas var ilgt dažas dienas vienkāršās situācijās vai pat gadu sarežģītos gadījumos, bet vidēji 3-6 mēnešus.

4.

Gandrīz visos ERP ieviešanas projektos ir paredzētas arī konsultācijas, kas nepieciešamas, lai apgūtu prasmes pilnvērtīgai resursu vadības programmas izmantošanai. Pēc tam, kad Horizon ERP risinājums ir ieviests un organizācija uzsākusi darbu ar programmu, sākas biznesa vadības programmas uzturēšanas fāze. Tās laikā jūs saņemat programmas atjauninājumus un jums ir iespēja saņemt konsultācijas atbilstoši ar izplatītāju noslēgtajam līgumam.

5.

ERP programmā ir iespējams veikt konfigurācijas izmaiņas. Izvērtējot situāciju, iespējams vienoties arī par papildus funkcionalitātes papildinājumu izstrādi.  Ja šāda nepieciešamība rodas, klients sazinās ar ERP programmas ieviesēju, vienojas par izmaksām un termiņiem, un tiek uzsākts darbs.

Izmaksas

Sistēmas izmaksas veido vairākas daļas:

1. RVS sistēmas ieviešanas izmaksas – tās ir atkarīgas risinājuma sarežģītības.  Šīs izmaksas veido biznesa analīze (ja tāda nepieciešama), datu pārnešana, grāmatvedības sistēmas instalēšana un konfigurēšana, apmācības un papildus darbi, ja tādi ir nepieciešami. 

2. Licences abonēšanas izmaksas ir atkarīgas no lietotāju skaita un izvēlētās funkcionalitātes. Ar ERP programmu vienlaicīgi var strādāt tik darbinieki, cik iekļauti licences līgumā. Pieejami divi lietošanas režīmi - iespēja veikt darbības ERP programmā un iespēja veikt tikai datu apskati.  Licencē ieļauto lietotāju skaitu un fukcionalitāti iespējams papildināt sistēmas uzturēšanas perioda laikā. 

3. Uzturēšanas vai abonēšanas izmaksas - tajās ir iekļauta programmas koda uzturēšana, jaunu versiju un uzlabojumu izstrāde. Uzturēšanas vai abonēšanas izmaksas tiek aprēķinātas balstoties uz klienta izmantoto ERP licenču vērtību.  

4. Konsultāciju izmaksas – Horizon ERP klientiem ir iespēja noskaidrot sev interesējošos jautājumus un saņemt papildus apmācības, izmantojot maksas konsultācijas vai abonējot neierobežotu konsultāciju pakalpojumu. 

Īpašais piedāvājums darba uzsākšanai ar Horizon, ietver 2 lietotājus Horizon ERP bāzes funkcionalitāti, algu aprēķināšanas iespēju līdz 20 darbiniekiem un uzskaiti līdz 200 pamatlīdzekļiem. Šādas komplektācijas abonēšanas maksa ir 35 EUR + PVN/mēnesī. Šī cena neietver ieviešanas izmaksas. Minimālais abonēšanas periods - 1 gads.

 

Licencēšanas principi

Uzņēmuma resursu vadības sistēmas Horizon (turpmāk tekstā sauktas – Programma) licencēšanas principi.

Videoseminārs "Kā izvēlēties grāmatvedības un resursu vadības programmu? Kritēriji un jautājumi, kurus nedrīkst aizmirst uzdot."

Uzzināt vairāk un reģistrēties

.
.

Pieteikt individuālu Horizon prezentāciju

visma.lv kontakti