Neredzamā dizaina laikmets. Atziņas pēc UX2016

25. un 26. februārī Rīgā norisinājās konference UX (user experience) 2016, kuras laikā nozares speciālisti diskutēja par to, kā jāizskatās nākotnes interfeisiem un kā to dizainu padarīt draudzīgāku lietotājiem. Arī mums šis jautājums kļuvis ļoti aktuāls, jo uzņēmums Visma izstrādā interfeisus vairāk kā 20 produktiem un nemitīgi tos pilnveido. Ekrāni? Microsoft ik pēc pieciem gadiem veido video, kurā apkopo nākotnes ...

Ideālā darbinieka īpašības, prasmes un iemaņas

Izvēloties darbiniekus, uzņēmums vienmēr izvērtē dažādas īpašības, prasmes un iemaņas, ko vienā vārdā apzīmē kā kompetences. Daļa no tām ir tā saucamās “tehnoloģiskās” zināšanas jeb kompetences (hard skills) – tās ir skaidri izmērāmas un novērtējamas, kā, piemēram, konkrētas programmēšanas valodas pārzināšana. Otra daļa ir “sociālās” kompetences (soft skills), kas ietver gan cilvēka personības iezīmes, gan viņa motivāciju, arī vērtības. Tās ...

Karjera pēc un Iespējamā misija: ko es tagad darītu citādi?

Strādājot mārketinga un komunikācijas aģentūrā, Jete Gudeta vēlējās dzīvē kādu jaunu izaicinājumu. Varētu domāt, ka nākošais solis ir doties taisnā ceļā uz kādu citu uzņēmumu, kas piedāvātu augstāku amatu, tomēr Jete pieņēma neparastu lēmumu – kļūt par izglītības programmas Iespējamā misija dalībnieci un pasniegt matemātiku un ekonomiku Rīgas Juglas vidusskolā. Pēc gandrīz diviem gadiem skolā Jete dalās ar savu jauno ...
Horizon maksājumu automatizācija

Cik izmaksā vārdi “izrakstiet rēķinu”? Maksājumu automatizācija taupīgajiem.

Vārdi “izrakstiet rēķinu” bieži vien ir noslēgums ilgstošam pārdošanas procesam. Ja tajā iesaistītajiem tie šķiet kā labs nobeigums vai vismaz nozīmīgs punkts, tad grāmatvedībai tas ir jauna procesa sākums. Maksājumu automatizācija un citi IT risinājumi palīdz samazināt šī procesa izmaksas. Norēķinu procesa nemanāmās izmaksas Rēķina izrakstīšana iesāk vairāku secīgu darbību plūsmu, kurā ir iesaistīti gan piegādātāja un saņēmēja grāmatveži, gan ...

Ēnu dienas atziņas

  Ēnu dienas ietvaros pie Visma darbiniekiem viesojās trīs lieliskas meitenes. Iepazīsimies tuvāk un uzzināsim, ko jaunu viņas šodien iemācījās. Madara, Zaķumuižas pamatskolas 9.klases skolniece Nākotnes plānus Madara raksturo kā “nenoteiktus”. “Labprāt strādātu darbu, kurā notiek aktīva komunikācija ar cilvēkiem. Reizēm esmu apsvērusi arī skolotāja karjeras iespējas.” Ēnu dienas laikā meitene iepazinās ar pakalpojuma piegādes vadītājas pienākumiem. “Uzzināju, ka Visma ...

Mēneša darbinieks – Santa Mauriņa

  Santa Mauriņa ir SIA Visma Enterprise klientu attiecību vadītāja. Uzņēmumā strādā četrus gadus un divus pēdējos no tiem ir saņēmusi balvu kā viens no labākajiem gada darbiniekiem. Kā tu raksturotu sava darba galveno mērķi? Principā jau laikam nodrošināt darbu visiem pārējiem uzņēmuma darbiniekiem – lai projektu vadītājiem ir projekti, ko realizēt; analītiķiem un programmētājiem jaunas “fīčas”, ko izpētīt un ...