“A ko? Protams, ka varu!”. Par darbu, operu un nīlzirgiem Zambezi upē stāsta Antra Zālīte

Visma Enterprise vadītāja Antra Zālīte intervijā atklāj ne tikai to, kā sākusi darboties IT jomā, bet arī par to, kā aizrit viņas dienas, brīvais laiks un to, cik ļoti viņu iedvesmo opera. Kāpēc izvēlējies tieši IT jomu? Pavisam nejauši. Tie cilvēki, kas pazīst Normundu Bergu, noteikti spēj iedomāties, kādus jautājumus viņš mēdz uzdot. Tiem, kas viņu nepazīst, es ļoti iesaku iepazīties, ...

Kā īstenot savu sapni un noskriet 42 km

Lai saņemtu kārtīgu motivācijas devu un noticētu tam, ka ir iespējams īstenot jebkuru apņēmību, lasi par to, kā savus mērķus, soli pa solim gatavojoties maratonam, sasniedza mūsu uzņēmuma sistēmanalītiķis Edgars Palacis! Par mērķiem Nezinu, kā tas tā sanācis, bet no visiem sporta veidiem, ar ko esmu nodarbojies, tieši skriešana kaut kā ir “pielipusi”. Laikam jau tāpēc, ka to var darīt jebkurā ...

„Visma” rada jaunas darba vietas un investē 30 000 eiro Latvijā pirmajā Inženierzinātņu vidusskolā

Svinīgi parakstot sadarbības memorandu ar Rīgas Tehnisko universitāti (RTU), lielākais Ziemeļvalstu IT uzņēmums „Visma” apņēmies trīs gadu laikā sniegt 30 000 eiro atbalstu RTU iniciatīvai Latvijā pirmās specializētās Inženierzinātņu vidusskolas dibināšanā. Tas saskan ar “Visma” ilgtermiņa plāniem darbībai Latvijā – līdz gada beigām darbu uzņēmumā sāks 40 jauni darbinieki, bet tuvāko 2 gadu laikā tiks radītas 200 darba vietas programmētājiem, konsultantiem ...

4 iemesli pievērsties uzņēmuma rīcībā esošo datu kvalitātes uzlabošanai

Organizācijas arvien lielāku uzmanību pievērš dažādu drošības sistēmu ieviešanai savu datu aizsardzībai, tomēr ne mazāk svarīgs ir jautājums – cik kvalitatīvi ir dati, kurus tik rūpīgi cenšamies nosargāt? Pētījumi rāda, ka nepietiekamas datu kvalitātes dēļ, ap 40% biznesa iniciatīvu cieš neveiksmi. Mūsdienās daudz tiek runāts par to, ka lēmumus prātīgāk ir pieņemt balstoties uz datiem, nevis “čuju, ņuhu un poņu”. ...

Kā uzlabot uzņēmuma rīcībā esošo datu kvalitāti?

Organizācijas, kuru rīcībā esošie dati ir kvalitatīvi, uz to uzturēšanu kārtībā, raugās kā uz procesu, nevis kampaņu. Datiem ir raksturīga mainība – mainās klientu kontaktinformācija, parādās jauni klienti, mainās to rekvizīti, mainās uzņēmuma piedāvātie pakalpojumi un preces, u.t.t. Tāpēc ir svarīgi, ka organizācija, nevis periodiski veic kampaņveidīgu datu sakārtošanu, bet gan izstrādā sistēmu, kas nodrošina maksimālu datu kvalitāti. (Kāpēc datu ...