HMW princips ātrai IT produkta radīšanai

Brīdī, kad no klienta puses rodas konkrēta nepieciešamība pēc produkta vai pakalpojuma, parādās arī iespēja jauna biznesa uzsākšanai. “Startapu” pasaulē vajadzību definēšana ir galvenais biznesa uzsākšanas priekšnoteikums, turklāt tam nav nepieciešamas materiālas lietas (iekārtas, izejmateriāli.  u.t.t) – “tikai” zināšanas un tehnoloģijas. Konferences UXRiga 2015 ietvaros piedalījāmies seminārā, kura mērķis bija parādīt, ka klienta vajadzības ir svarīgākais, kas ir nepieciešams, lai ...

Visma atziņas pēc UXRiga 2015 – UX is everyone’s business

Februāra beigās vairāki Visma darbinieki apmeklēja lietojamības un dizaina konferenci UX Riga 2105. Iespaidi un atziņas bija daudz, no tām spilgtākās apkopoja mūsu attīstības projektu vadītājs Egils Meiers.   Sadarbība – konferences galvenais vadmotīvs. Daudzi no konferences runātājiem dalījās savā pozitīvajā pieredzē strādājot komandā. Daudz ātrāku un kvalitatīvāku rezultātu iespējams sasniegt, iesaistot visus grupas dalībniekus problēmas identifikācijā, risinājuma meklēšanā un ...

SSE Riga studenti novērtē Horizon

Kopš pagājušā gada, vienā no Latvijas prestižākajām augstskolām – SSE Riga (Stockholm School of Economics in Riga) – mācību procesā tiek izmantota RVS Horizon. Sistēma tiek lietota kursa “Financial Accounting” ietvaros, dodot iespēju studentiem attīstīt praktiskās iemaņas. Doma par programmas izmantošanu radās jau sen. Rudenī tika veikti programmas uzstādīšanas darbi un, kursu uzsākot, Visma pārstāvis devās uz Rīgas Ekonomikas augstskolu ...

Divas iedvesmojošas dienas pie jūras

Visma akadēmija ir projekts, kas jau otro gadu pēc kārtas liek sarosīties 20 uzņēmuma darbiniekiem, lai kopā, 12 posmu ietvaros, veiktu maršrutu no Nidas līdz Kolkai, viena pārgājiena laikā noejot attālumu, par kuru ekspedīcijas sākumā vienojas visa dalībnieku grupa. Pārgājiena mērķis ir iegūt ne tikai jaunus piedzīvojumus, iepazīt vienam otru un padomāt par savu darbu no citas puses, bet arī, ...

3 iemesli, kāpēc organizācijā vajadzīgs cilvēks, kas veic biznesa analīzi*.

Sieva aizsūta vīru uz veikalu, teikdama „Lūdzu nopērc vienu kukuli maizes, ja ir olas – tad desmit”. Vīrs atgriežas ar 10 klaipiem maizes un uz sievas izbrīnīto jautājumu atbild „Bet olas taču bija”. Vai jums kādreiz ir gadījies palūgt kādam kaut ko atnest no veikala un pēc tam konstatēt, ka atnests ir pavisam ne tas, ko gaidījāt? Kas šādā situācijā ...

Debitoru novērtēšana – kā to izdarīt ērtāk un efektīvāk?

Organizācijām ar lielu klientu skaitu, kas izsniedz preces vai pakalpojumus ar pēcmaksu, jārēķinās ar iespējamību, ka daļa klientu jeb debitoru kādu iemeslu dēļ nenorēķināsies paredzētajā termiņā vai nesamaksās nemaz. Veselīgs debitoru portfelis ir būtisks organizācijas finanšu stabilitātes nosacījums, savukārt, slikta debitoru uzraudzība var būtiski bremzēt uzņēmuma attīstību, pasliktinot finanšu rādītājus. Debitoru parādu uzskaite un norakstīšana Tā kā par atzītajiem ieņēmumiem ...