Lietotāji

Pievienojiet kolēģus Visma EasyCruit un piešķiriet atbilstošu piekļuves līmeni.

Lietotāja pieeja Visma EasyCruit Jūsu kolēģiem ļauj pieslēgties sistēmai un izmantot piekļuves līmenim atbilstošu funkcionalitāti. Veidojot lietotājus, Jūs varat noteikt, kāda funkcionalitāte būs pieejama. Daži piemēri:

  • Lietotājs 1 drīkst veidot vakances un apstrādāt ienākošos pieteikumus;
  • Lietotājs 2 nedrīkst veidot vakances, bet var apstrādāt ienākošos pieteikumus;
  • Lietotājs 3 nedrīkst ne veidot vakances, ne arī apstrādāt pieteikumus, bet viņam ir pieejami pārskati.

Visma EasyCruit Jūs varat izveidot arī administratora līmeņa lietotājus. Sistēma piedāvā divu līmeņu administratoru lomas:

  • Administrators: Šī līmeņa lietotājs var izmantot visas sistēmā pieejamās funkcijas. Tas nozīmē, ka lietotājs varēs pārvaldīt organizācijas struktūru, veidot jaunus lietotājus, definēt uzņēmumā pieejamās vakanču un pieteikumu anketu sagataves, kā arī veidot anketās iekļautos specializētos jautājumus. Šai lomai ir pieeja visām uzņēmuma izsludinātajām vakancēm un kandidātu iesūtītajai informācijai;
  • Struktūrvienības administrators: Šī līmeņa lietotājam ir pieejama līdzīga funckionalitāte kā administratoram, bet tikai norādītās struktūrvienības robežās. Galvenā atšķirība ir tāda, ka struktūrvienības administrators ir tiesīgs pievienot/mainīt/piekļūt datiem, kas ir pakārtoti viņam piesaistītajās struktūrvienībās.
    Tādējādi Administratoram ir pieejama visa uzņēmuma informācija, savukārt Struktūrvienības administratora piekļuve ir ierobežota norādīto struktūrvienību un to apakšstruktūru robežās.
    Struktūrvienības administrators ir populāra loma organizācijām, kurām ir pārstāvniecības dažādās valstīs, vai organizācijām ar vairākām vizuālajām identitātēm/zīmoliem. 

Lietotāju pārvaldībai izvēlieties sadaļu “Iestatījumi”, tad ikonu “Lietotāji”. Lai pievienotu jaunu lietotāju, lapas apakšā spiediet pogu “Jauns lietotājs”, un aizpildiet visu nepieciešamo informāciju.


Ieteicams informāciju par jauno lietotāju aizpildīt pēc iespējas pilnīgāk. Sadaļā “E-pasts” norādītā adrese tiks izmantota gadījumā,  ja lietotājs ir norādīts kā kontaktpersona vakancē, lai saņemtu informāciju par vakances aktivitātēm un attēlota sludinājumā kā atbildīgā kontaktpersona.

Nonākot sadaļā “Piekļuves kontrole”, augšpusē Jums būs pieejama izvēlne ar četru veidu lietotāju tiesību uzstādījumiem. Lietotājiem, kuriem nav nepieciešama administratora tiesības, ieteicams izvēlēties iestatījumu sagatavi “Vidēja līmeņa piekļuve”. Atbilstoši izvēlētajai tiesību sagataves izvēlei, sistēma iespējos šai lomai nepieciešamās funkcijas, kuras varat pielāgot konkrētajam lietotājam, ieslēdzot vai atslēdzot noteiktas funkcijas.

Lai mainītu lietotāja informāciju, izvēlieties zīmuļa piktogrammu lietotāju saraksta labajā pusē. Pēc nepieciešamo labojumu/izmaiņu veikšanas apstipriniet veiktās izmaiņas, nospiežot pogu “Saglabāt” lapas apakšējā daļā.

Detalizētāka informācija ir pieejama ŠEIT (angļu valodā).

Piemērs 1

Šajā piemērā esam izveidojuši lietotāju ar sistēmas administratora tiesībām mātes organizācijā. Ņemot vērā, ka administratoram ir pieejama visa informācija, nav būtiski, kādas struktūrvienības ir pieaisītas konkrētajam lietotājam. Administrators var veidot vakances, piesaistīt tai kandidātus un redzēt iesūtītos pieteikumus, vienalga kurai nodaļai šī vakance būtu piesaistīta.

shema

Piemērs 2

Šajā piemērā esam izveidojuši lietotāju ar stuktūrvienības administratora lomu. Šis lietotājs ir piesaistīts struktūrai “Zīmols A” un visām tās apakšstruktūrvienībām. Sturktūrvienības administratoram ir līdzīgas tiesības kā lietotājam ar administratora tiesībām. Atšķirība - viņam ir pieejama tikai tā oganizācijas sadaļa, kurai viņš ir piesaistīts. Struktūrvienības administrators var veidot un pārvaldīt vakances tikai sev piesaistītajās struktūrās un tās apakšstruktūrās. 

Piemērs 3

Šajā piemērā esam izveidojuši lietotāju Veikalam 2 Zīmolā A, ar vidēja līmeņa vadītāja tiesībām. Šis lietotājs var veidot vakances un pārvaldīt kandidātu pieteikumus tikai savā struktūrvienībā.