Horizon Infodiena: Publiskais sektors

29.septembrī, 9:00-18:00

Viesnīca Bellevue, Slokas iela 1

Pieteikties

Infodienas programma

9:30-10:00

Horizon ražotājs - Visma

Antra Zālīte, SIA Visma Enterprise valdes locekle

Ko Visma attīstība nozīmē Horizon lietotājiem?

10:00-10:30

Horizon attīstības plāni

Artūrs Ernštreits, SIA Visma Enterprise produktu attīstības vadītājs

Iepazīstināsim ar Horizon attīstības plāniem.

Lielā zāle (300 vietas)

10:40-11:10

Viss par un ap minimālo algu

Anita Barbane, Horizon eksperte

No šā gada ir izmaiņas likumdošanā saistībā ar minimālo stundu likmi un minimālo mēnešalgu. Tas skar gan minimālās stundu likmes noteikšanu katram mēnesim, gan virsstundu aprēķinu un no 2017.gada skars arī sociālā nodokļa aprēķinus. Stāstīsim, kas jau pieejams programmā un iepazīstināsim ar plānotiem risinājumiem.

Vidējā zāle (100 vietas)

10:40-11:10

Maksājumu automatizācija ar Valsts Kasi

Mārtiņš Olte, Horizon eksperts

Sistēmā ir pieejams tiešsaistes bankas risinājums arī ar Valsts kasi. Apskatīsim nepieciešamos soļus, lai būtiski samazinātu lietotāja manuālu iesaistīšanos ienākošo un izejošo maksājumu apstrādē un piesaistu veidošanā.
*Klientiem, kas vēl neizmanto maksājumu automatizāciju ar Valsts kasi.

Mazā zāle (60 vietas)

10:40-11:10

Datu vizualizācija - pārskatāmu atskaišu veidošana

Ilze Smeltere, BI grupas vadītāja

Parādīsim kā pašu spēkiem, izmantojot uz Microstrategy bāzes veidotu BI risinājumu, iespējams izveidot dažādas atskaišu vizualizācijas. Runāsim arī par dažādiem organizācijas procesiem, ko iespējams atbalstīt ar BI risinājumiem un BI nākotni mākoņskaitļošanas laikmetā.   

11:20-11:50

Horizon Excel spraudnis

Aiva BondareHorizon eksperte

Apskatīsim kā izmantot Horizon Excel spraudņa un MS Excel  piedāvātās iespējas papildus atskaišu sagatavošanai, kas balstās uz Horizon pieejamajiem datiem. Piemēram - izdevumu analīzei pret noteiktajiem limitiem. 
*Klientiem, kas apsver iespēju izmantot Excel spraudni.

11:20-11:50

E-rēķinu apstrāde

Artūrs Ernštreits, Produktu attīstības vadītājs

Iepazīsimies ar e-rēķina izmantošanas ieguvumumiem un, apskatot e-rēķina apstrādes procesu, iepazīstināsim ar pieejamajiem un plānotajiem risinājumiem.

11:20-11:50

Horizon integrācijas risinājumi

Salvis Andersons, Projektu vadītājs

Pastāstīsim par vispārīgajām iespējām Horizon integrācijai ar citām informācijas sistēmām, ar mērķi automatizēt dažādus biznesa procesus un minimizēt manuālā darba apjomu. Runāsim par konkrētiem realizētiem projektiem, piemēram, HOR darbinieku sasaisti ar ActiveDirectory lietotājiem, automātisku rēķinu ģenerēšanu Horizon un to atgriešanu citai sistēmai u.tml.

11:50-13:10

Pusdienas un individuālas tikšanās ar Horizon ekspertiem un konsultantiem

Lielā zāle (300 vietas)

13:10-13:40

Elektroniskie dokumenti

Lelde Dimante, Valsts Kontroles Revīzijas rezultātu analīzes un pilnveidošanas procesu vadītāja

Valsts kontrole dalīsies ar vairāku gadu laikā revīzijās uzkrāto  pieredzi, minot pozitīvos piemērus un pieļautās kļūdas elektronisko dokumentu apritē iestādēs. Tiks skaidrota arī Nacionālā arhīva loma. Tāpat tiks stāstīts par Valsts kontroles uzkrāto pieredzi elektronizējot savu darbu – revīziju darba dokumentus.

Vidējā zāle (100 vietas)

13:10-13:40

Sakārtots personāla atlases process

Kalvis Līcītis, Klientu attiecību vadītājs

Personāla atlase ir māksla, tomēr šis process ietver arī dažādus administratīvos darbus - sludinājumu publicēšanu, kandidātu CV apkopošanu, vērtēšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu. Pastāstīsim kā ar tehnoloģiju palīdzību šo procesu vienkāršot un efektivizēt.

Mazā zāle (60 vietas)

13:10-13:40

Nekustamo īpašumu pārvaldības jaunumi

Raita Reine, Horizon eksperte

Iepazīsimies ar nekustamo īpašumu pārvaldības moduļa jaunākajām iespējām zemes un telpu nomas, kā arī komunālo pakalpojumu aprēķinos. Stāstīsim par papildinājumiem māju uzturēšanas un apsaimniekošanas pārskatu sagatavošanā, kā arī iepazīstināsim ar tuvākajiem attīstības plāniem.

13:50-14:20

Personāla dokumentu elektroniska plūsma

Arta Biruma, PSKUS valdes locekle

Personāla dokumentu papīra plūsmas aizstāšana ar elektronisku dokumentu plūsmu ir viens no efektīvākajiem veidiem lietvedības optimizācijā. Dalīsimies praktiskā pieredzē, kā un kādus dokumentus ir iespējams apstrādāt elektroniski.

13:50-14:20

Debitoru novērtēšana

Mārtiņš Olte, Horizon eksperts

Tuvojas kārtējais brīdis, kad organizācijām nepieciešams novērtēt savu debitoru parādus un veidot uzkrājumus šaubīgiem debitoriem atbilstoši MK 1486.noteikumiem. Parādīšu, kā Horizon iespējams veikt šo procesu, netērējot tam daudz laika un manuāla darba.

13:50-14:20

Efektīva krājumu uzskaite

Raivis Bīskaps, Horizon ekspertu grupas vadītājs

Runāsim par iekšējo pasūtījumu veikšanu, krājumu norakstīšanu un mobilās noliktavas piedāvātajām iespējām.

14:30-15:00

Viena sistēma visiem darbiniekiem

Valērija Makijenko,  SIA Visma Enterprise izstrādes vadītāja

Pašapkalpošanās risinājumi ļauj organizācijas darbiniekiem pašiem ātri iegūt un ievadīt nepieciešamo informāciju, nenoslogojot administrāciju un uzlabojot informācijas apmaiņu organizācijā. Demonstrēsim jauno pašapkalpošanās platformu, kas, pateicoties savai vienkāršībai un labai lietojamībai, ļaus pašapkalpošanās ieguvumus sasniegt pilnībā.


15:10-16:30

Personīgā efektivitāte: jaunu pozitīvu ieradumu veidošana

Uldis Pāvuls, Organizāciju psihologs, personāla vadības konsultants un treneris, Latvijas Universitātes lektors

Attīstība darbā cieši saistīta ar personīgo efektivitāti, jo pārmaiņu epicentrs organizācijās esam mēs paši. Viens no ļoti labiem individuālo pārmaiņu un personīgās efektivitātes instrumentiem ir jaunu pozitīvu ieradumu veidošana, kas palīdz sasniegt mūsu personīgos mērķus. Interaktīvajā lekcijā runāsim par to, kā veidot pozitīvus ieradumus tā, lai mēs tiktu tālāk par jaungada apņemšanos.

16:30 - 18:00

Noslēgums ar radošu un muzikālu pārsteigumu

Lai nodrošinātu iespēju apmeklēt Infodienu plašākam klientu lokam, piedāvājam bezmaksas reģistrāciju 3 personām no vienas iestādes.

Lai pieteiktos, aizpildiet šo formu:

 
horizon kontakt attēls

Dalība Horizon infodienā bez maksas 3 darbiniekiem no vienas iestādes. Papildus dalības maksa 70.00 eur + PVN. Vietu skaits ierobežots!