Horizon mākoņrisinājums

Organizācijām, kas vēlas koncentrēties uz savu pamatdarbību

Atbrīvojieties no rūpēm par Horizon izmitināšanu un atjauninājumiem

Mazākas infrastruktūras izmaksas

Nav nepieciešams iegādāties serveri Horizon izmitināšanai un nodrošināt tā uzturēšanu.

Jaunākās sistēmas versijas

Horizon atjauninājumi tiek piegādāti automātiski, neiesaistot IT personālu un netraucējot sistēmas lietotāju darbu.

Datu
drošība

Regulāra drošības kopiju veidošana un datu atjaunošanas pārbaude.

Pieslēgšanas no jebkuras vietas

Var pieslēgties no jebkuras vietas, kur ir internets.

Atsauksme
Bērnu klīniskā universitātes slimnīca

"Pārējot no servera uz mākoņpakalpojumu tika analīzēti visi aspekti, vai BKUS būtu jāievieš mākoņpakalpojuma risinājums.

No sākuma bija šaubas, cik ātra būs ātrdarbība. Vai grāmatvedības programma Horizon nestrādās lēnāk?

Strādājot jau vairāk kā gadu mākoņpakalpojumā gan Horizon, gan darbinieku pašapkalpošanās portālā HoP, tā darbība nav pievīlusi."

Biežāk uzdotie jautājumi

Kur glabāsies mani dati?

Horizon mākoņrisinājuma klientu dati ir izvietoti datu centros Eiropas Savienībā ar mūsdienīgu datu pārraides infrastruktūru. Datu centrs ir sertificēts atbilstoši TIERIII sertifikācijas standartam, kā arī datu centru procesi un personāls ir sertificēts pēc PCI DSS Level1 un ISO27001 standartiem.

Kā notiks sistēmas atjauninājumu piegāde?

Sistēmas atjauninājumus - jaunākās versijas un laidienus saņemsiet ārpus darba laika (naktīs vai brīvdienās). Pakalpojums nodrošina iespēju atjauninājumu piegādi uz laiku atlikt pēc klienta pieprasījuma.

Cik bieži tiks veidotas rezerves kopijas?

Sistēmas rezerves kopijas tiks veidotas katru dienu, pieglabājot kopiju 30 dienas. Reizi mēnesī tiek pārbaudīta drošības kopiju kvalitāte, veicot to atjaunošanu.

Kā būs iespējams pieslēgties Horizon no jauna datora?

Horizon mākoņrisinājums neietver iespēju pieslēgties sistēmai ar interneta pārlūka palīdzību, bet nodrošina, ka sistēmas aplikācija ir ātri uzstādāma uz lietotāja darba stacijas uz kuras ir Windows operētājsistēma. Darba stacijas un infrastruktūras tehniskās prasības ir pieejamas šeit.

Kā Horizon klientiem notiks pāreja uz mākoņpakalpojumu?

Horizon klienti, kas šobrīd sistēmu ir izmitinājuši uz sava servera, var uzsākt mākoņrisinājuma abonēšanu, noslēdzot jaunu abonēšanas līgumu. Datu migrāciju nodrošinās Visma tehniskais serviss. Mākoņrisinājums pieejams tikai klientiem, kas izmanto Horizon kā abonētu pakalpojumu.

Pieteikties
saziņai

Biroja tālr.: 67116211
E-pasts: visma@visma.lv

Aizpildiet anketu, lai pieteiktos konsultācijai ar ekspertu par resursu vadības un grāmatvedības programmas Horizon piemērotību savam uzņēmumam!

Anketā ievadītos personas datus Visma apstrādās saskaņā ar Privātuma atrunu.

Paldies!

Jūsu pieteikums ir saņemts.

Tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālisti.
Kamēr gaidāt saziņu ar mums - norādītajā e-pastā saņemsiet apkopotu materiālu par Horizon iespējām.

Ja e-pastu nesaņemat, lūdzu, pārbaudiet mēstuļu sadaļu.

Gadījumā, ja e-pasts nav atrodams arī tur, sazinieties ar mums, rakstot uz visma@visma.lv.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Saņemiet cenu piedāvājumu

1

Aizpildiet anketu, norādot datus par uzņēmuma darbinieku skaitu, potenciālo lietotāju skaitu un nepieciešamo funkcionalitāti.

2

Sazināsimies ar Jums 1 darba dienas laikā pēc anketas saņemšanas.