Funkcionalitātes
Nav nepieciešams iegādāties serveri Horizon izmitināšanai un nodrošināt tā uzturēšanu.
Horizon atjauninājumi tiek piegādāti automātiski, neiesaistot IT personālu un netraucējot sistēmas lietotāju darbu.
Regulāra drošības kopiju veidošana un datu atjaunošanas pārbaude.
Var pieslēgties no jebkuras vietas, kur ir internets.
Atsauksme
Bērnu klīniskā universitātes slimnīca
"Pārējot no servera uz mākoņpakalpojumu tika analīzēti visi aspekti, vai BKUS būtu jāievieš mākoņpakalpojuma risinājums.
No sākuma bija šaubas, cik ātra būs ātrdarbība. Vai grāmatvedības programma Horizon nestrādās lēnāk?
Strādājot jau vairāk kā gadu mākoņpakalpojumā gan Horizon, gan darbinieku pašapkalpošanās portālā HoP, tā darbība nav pievīlusi."
Horizon mākoņrisinājuma klientu dati ir izvietoti datu centros Eiropas Savienībā ar mūsdienīgu datu pārraides infrastruktūru. Datu centrs ir sertificēts atbilstoši TIERIII sertifikācijas standartam, kā arī datu centru procesi un personāls ir sertificēts pēc PCI DSS Level1 un ISO27001 standartiem.
Sistēmas atjauninājumus - jaunākās versijas un laidienus saņemsiet ārpus darba laika (naktīs vai brīvdienās). Pakalpojums nodrošina iespēju atjauninājumu piegādi uz laiku atlikt pēc klienta pieprasījuma.
Sistēmas rezerves kopijas tiks veidotas katru dienu, pieglabājot kopiju 30 dienas. Reizi mēnesī tiek pārbaudīta drošības kopiju kvalitāte, veicot to atjaunošanu.
Horizon mākoņrisinājums neietver iespēju pieslēgties sistēmai ar interneta pārlūka palīdzību, bet nodrošina, ka sistēmas aplikācija ir ātri uzstādāma uz lietotāja darba stacijas uz kuras ir Windows operētājsistēma. Darba stacijas un infrastruktūras tehniskās prasības ir pieejamas šeit.
Horizon klienti, kas šobrīd sistēmu ir izmitinājuši uz sava servera, var uzsākt mākoņrisinājuma abonēšanu, noslēdzot jaunu abonēšanas līgumu. Datu migrāciju nodrošinās Visma tehniskais serviss. Mākoņrisinājums pieejams tikai klientiem, kas izmanto Horizon kā abonētu pakalpojumu.