Iekšējie pasūtījumi internetā

Vienotai struktūrvienību vajadzību apkopošanai.

Lejupielādēt aprakstu

Vienota platforma ātrai un vienkāršai vajadzību apkopošanai

Vienota platforma

Dažādu struktūvienību pasūtījumi nonāk vienotā datu bāzē, kurā dati tiek apkopoti un pārskatāmi pieejami atbildīgajam sagādniekam.

Vienkārša lietošana

Katram lietotājam saprotama, interneta veikalam līdzīga sistēma. Sistēmu var sākt lietot bez īpašas apmācības.

Operatīva vajadzību apkopošana

Saskaņošana un pasūtījumi tiek veikti vienā sistēmā, tādējādi pasūtījuma veicējs visus datus saņem laicīgi un vienkopus.
Iekšējie pasūtījumi internetā" risinājumu lietojam jau aptuveni gadu. Galvenos ieguvumus saskatām tieši saskaņošanas procesā - struktūrvienību vadītāji ievada savas vajadzības, savukārt atbildīgais šo pasūtījumu apstiprina elektroniski. Nav vajadzīgi parakstīti papīra iesniegumi - viss notiek, izmantojot sistēmu.

Novērtējam, ka vajadzību izteikšana notiek kā parastā interneta veikalā, līdz ar to, darbiniekiem nav nepieciešama īpaša apmācība
.
  AST logo

Juris Gurdziels,
AST sagādes daļas vadītājs

Risinājuma ieviešanai nepieciešams:

  • Licence “Iekšējie pasūtījumi WEB vidē”
  • Modulis “Piegādes pārvaldība”
  • Ieviešanas un konfigurācijas darbi

  • Ja nepieciešama saskaņošana - modulis “Saskaņošana”

Uzziniet vairāk, piesakoties individuālai prezentācijai

JĀ, es piekrītu, ka mani personas dati tiek izmantoti šeit aprakstītajā veidā un zinu, ka varu savu piekrišanu to izmantošanai atsaukt jebkurā brīdī.
Jā, es gribu saņemt manām interesēm atbilstošu informāciju no Visma. Es zinu, ka varu atteikties no vienošanās par informācijas saņemšanu jebkurā brīdī vai mainīt savas interešu jomas, izmantojot Abonēšanas vadības sistēmu.
visma.lv kontakti