

Vienota platforma ātrai un vienkāršai vajadzību apkopošanai
Vienota platforma
Dažādu struktūvienību pasūtījumi nonāk vienotā datu bāzē, kurā dati tiek apkopoti un pārskatāmi pieejami atbildīgajam sagādniekam.
Vienkārša lietošana
Katram lietotājam saprotama, interneta veikalam līdzīga sistēma. Sistēmu var sākt lietot bez īpašas apmācības.
Operatīva vajadzību apkopošana
Saskaņošana un pasūtījumi tiek veikti vienā sistēmā, tādējādi pasūtījuma veicējs visus datus saņem laicīgi un vienkopus.
Iekšējie pasūtījumi internetā" risinājumu lietojam jau aptuveni gadu. Galvenos ieguvumus saskatām tieši saskaņošanas procesā - struktūrvienību vadītāji ievada savas vajadzības, savukārt atbildīgais šo pasūtījumu apstiprina elektroniski. Nav vajadzīgi parakstīti papīra iesniegumi - viss notiek, izmantojot sistēmu.
Novērtējam, ka vajadzību izteikšana notiek kā parastā interneta veikalā, līdz ar to, darbiniekiem nav nepieciešama īpaša apmācība.

Juris Gurdziels,
AST sagādes daļas vadītājs
Risinājuma ieviešanai nepieciešams:
- Licence “Iekšējie pasūtījumi WEB vidē”
- Modulis “Piegādes pārvaldība”
- Ieviešanas un konfigurācijas darbi
- Ja nepieciešama saskaņošana - modulis “Saskaņošana”
Uzziniet vairāk, piesakoties individuālai prezentācijai
