CTA HERE
RVS Horizon efektīvai personāla uzskaitei un algu aprēķiniem

RVS Horizon efektīvai personāla uzskaitei un algu aprēķiniem

Laiks un vieta: 22.aprīlī, 9:00 Islande Hotel, Ķīpsalas iela 20

Dalības maksa: Dalība bez maksas

TĒMAS:

  • Kā Personāla daļas speciālisti var Horizon izmantot efektīvāk?

  • Kā ietaupīt laiku un samazināt papīru apriti izmantojot Horizon Web iespējas?

  • Kā uzskaitīt darbinieka darba laika patēriņu pa dažādām funkcijām?

  • Kā ērti veikt komandējumu uzskaiti?

  • Kā uzlabot pamatlīdzekļu un inventāra aprites procesu?

  • Kā organizēt personāla uzskaiti atbilstoši Valsts Kontroles prasībām?

PROGRAMMA:

9:00
Reģistrācijas kafija.

9:10 - 9:50
 Eksperta padomi Horizon Algu un Personāla moduļa izmantošanai: Rīkojumi, Fondi, Darba aizsardzība. Horizon eksperte Anita Barbane
PREZENTĀCIJAS MATERIĀLS (PDF)

9:50 - 10:20
 Mūsdienīga informācijas aprite izmantojot Horizon Web pašapkalpošanās risinājumu.
Klientu attiecību vadītājs Viktors Oškukovs
PREZENTĀCIJAS MATERIĀLS (PDF)

10:20 - 10:40
 Kafijas pauze.

10:40 - 11:00
 Laikrakstis – risinājums darba laika uzskaitei funkciju griezumā.
Klientu attiecību vadītājs Rolands Putniņš
PREZENTĀCIJAS MATERIĀLS (PDF)

11:00 - 11:20
 Komandējumu uzskaite RVS Horizon.
Klientu attiecību vadītājs Kārlis Milzarājs
PREZENTĀCIJAS MATERIĀLS (PDF)

11:20 - 11:40
 Tiešsaistes risinājums materiālo vērtību aprites procesa uzlabošanai.
Klientu attiecību vadītājs Viktors Oškukovs
PREZENTĀCIJAS MATERIĀLS (PDF)

11:40 - 12:20
 Personāla un Algu aprēķina procesa organizācija atbilstoši VK prasībām. LR Tiesu administrācijas Finanšu un administratīvā departamenta finanšu nodaļas vadītāja Evija Krauze 
PREZENTĀCIJAS MATERIĀLS (PDF)