Visma izstrādāto produktu atbalsta līmeņi Visma Enterprise klientiem

Atbalsta līmenī "Attīstība" visaugstāk novērtējam konsultantu operatīvo atbalstu problēmsituācijās - tiek sīki paskaidrots, kas un kā jādara.

Papildu individuāli piešķirtajiem konsultantiem priecājamies par iespēju apmeklēt klientu tematiskās pēcpusdienas, kā arī individuālās apmācības par dažādām Horizon tēmām.

Vincit Accounting

Kopš 2021.gada oktobra sākām izmantot Horizon atbalsta līmeni ATTĪSTĪBA. Vēlos uzsvērt būtiskākos ieguvumus mūsu uzņēmumam:

- Attālinātās konsultācijas neierobežotā apjomā – izmantojam regulāri;

- Apmācību abonements, kas paredz 6 bezmaksas apmācības abonēšanas periodā – ideāla iespēja esošajiem darbiniekiem atjaunot un paaugstināt Horizon programmas lietošanas prasmes.

Latvijas Valsts ceļi

Uzņēmumā izmantojam pilnīgi visas atbalsta līmenī sniegtās iespējas, un esam patiešām apmierināti. Līmeņa nosaukums "Attīstība" lieliski atbilst tam, ko nodrošina - Horizon lietotāju zināšanu attīstību, lai padarītu ikdienas darbu ērtāku un uzņēmumam nodrošinātu izaugsmi.

Mūsuprāt, šo līmeni ir vērts izmantot uzņēmumam, kura darbiniekiem jau ir pieredze darbā ar Horizon, bet vēl nepieciešams pilnveidot zināšanas.

RISEBA

Kopš izvēlējāmies abonēšanas līmeni "Attīstība", lielāko pievienoto vērtību redzam individuāli piešķirtajiem konsultantiem. Jūtam izmaksu samazinājumu uz konsultācijām, un visi mūsu jautājumi tiek ātri atbildēti. Konsultāciju rezultātā bieži nonākam pie jauna veida risinājumiem uzņēmuma iekšienē, izmantojot Horizon iespējas.

Latvijas Nacionālais metroloģijas centrs

Ekonomikas ministrija abonēšanas līmenī "Attīstība” gada laikā saņēmusi kvalitatīvu nepieciešamo atbalstu no piesaistītajiem konsultantiem  - operatīvas konsultācijas un problemātisko jautājumu risinājumus.

LR Ekonomikas ministrija

Izvēlieties atbalsta līmeni

Zemāk redzamās anketas aizpildīšana un iesniegšana apliecina norādītā SIA "Visma Enterprisa" klienta vēlmi uzsākt izvēlētā atbalsta abonēšanas līmeņa izmantošanu, saskaņā ar sadarbības lapā publicētajiem Horizon pieteikumu apstrādes un atbalsta pakalpojumu abonēšanas noteikumiem.

Atbalsta līmeņu noteikumi *

Anketā ievadītos personas datus Visma apstrādās saskaņā ar Privātuma atrunu.

Paldies!

Jūsu pieteikums ir saņemts.

Tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālisti.
Kamēr gaidāt saziņu ar mums - norādītajā e-pastā saņemsiet apkopotu materiālu par Horizon iespējām.

Ja e-pastu nesaņemat, lūdzu, pārbaudiet mēstuļu sadaļu.

Gadījumā, ja e-pasts nav atrodams arī tur, sazinieties ar mums, rakstot uz visma@visma.lv.

Oops! Something went wrong while submitting the form.