Bizness
43 €/mēn.

Papildiespējas specifiskiem biznesa procesiem - ražošanai, loģistikai, mazumtirdzniecībai un vairumtirdzniecībai, kā arī apsaimniekošanai.

Ņemiet vērā, ka Horizon darbojas tikai ar Windows 10 vai 11 operētājsistēmu.

Sistēmas pārvaldība

Dokumentu imports un eksports
  • Dokumentu (pavadzīmju, rēķinu, maksājumi, pasūtījumu u.c.) eksports un imports no MS Excel.
  • Preču dokumentu apmaiņa (pasūtījumi, pieprasījumi, saņemšanas un pārdošanas pavadzīme) atbilstoši Edisoft un Telema atbalstītajiem standartiem.
  • Strukturēto elektronisko rēķinu (e-rēķini) imports un eksports.
Vairāki nodokļu maksātāji vienā datu apgabalā
  • Visu uzņēmumu dati vienā datu apgabalā, katram dokumentam un uzskaites objektam norādot tā saistību ar konkrēto uzņēmumu.
  • Dažādu uzņēmumu darījumu datu ievade, lietotājam nepārlogojoties citā uzņēmumā.
  • Pārskatu (noliktavas atlikumi, realizācijas apjomi, debitoru parādi u.c.) iegūšana apkopojumā par vairākiem uzņēmumiem.
  • Vienoti klasifikatori (klienti, preces, kontu plāns u.c.) visiem uzņēmumiem.
  • Ērta savstarpējo darījumu dokumentu ģenerēšana no viena uzņēmuma uz citu (pārdošana vienā uzņēmumā > saņemšana - citā u.c.).
  • Lietotājiem pieejamo datu nodalīšana pa dažādiem uzņēmumiem.
Vairākas nodalītas firmas
  • Katram uzņēmumam nodalīts datu apgabals.
  • Iespēja lietotājiem definēt pieejas tiesības katrā no uzņēmumiem.
  • Iespēja centralizēt (vienot) noteiktos klasifikatorus starp dažādiem uzņēmumiem specifiskos klasifikatorus ievadot tikai konkrētā uzņēmuma datu apgabalā.
Atskaišu redaktors
  • Vienkārši lietojams un elastīgs dokumentu un pārskatu redaktors.
  • Nodrošina dažāda veida dokumentu un pārskatu izdrukas un eksporta failu formas.
  • Iespēja lietotājiem patstāvīgi sagatavot dokumentu un pārskatu šablonus.
Tiesības un lomas
  • Lietotājiem sistēmā pieejamo funkciju definēšana sākot no moduļiem līdz darbībām ar konkrētiem dokumentiem vai objektiem (skatīt, labot, dzēst, atcelt, grāmatot utt.).
  • Lietotājam pieejamo datu apjoma ierobežošana (piem., pieeja tika noteiktas noliktavas, struktūrvienības, atbildīgā u.c. datiem).
Brīdinājumi
  • Automātiska atgādinājumu ģenerēšana, kas informē sistēmas lietotājus par interesējošām situācijām, kas iestājušās sistēmas dokumentos un uzskaites datos, kā arī ārpuskārtas situācijām, kurām jāpievērš uzmanība.
  • Atgādinājumu saņemšana gan uz e-pastu, gan uzsākot darbu ar sistēmu. Atgādinājumu piemēri: kavētie maksājumi, neizpildītie pasūtījumi, nepietiekami preču atlikumi, personu dokumentu termiņa beigas u.c.
Daudzvalodu režīms
  • Saskarne latviešu, angļu, lietuviešu un igauņu valodās.
Repozitoriji
  • Failu pievienošana sistēmas dokumentiem un objektiem, veidojot elektroniskus dokumentu arhīvus.
  • Ātra vajadzīgo dokumentu atrašana sistēmā, nemeklējot tos plauktos un mapēs.
Saskaņošana
  • Konfigurējami vairāklīmeņu saskaņošanas scenāriji, kas dod iespēju atbrīvoties no papīra dokumentu saskaņošanas.
  • Atsekojamas un caurspīdīgas saskaņošanas plūsmas.
  • Grāmatvedības dokumentu veidošana no saskaņotiem elektroniskiem dokumentiem un pieteikumiem.
Automātiskie darbi
  • Automātiska, periodiska noteiktu darbību un aprēķinu veikšana, atslogojot lietotājus no manuālām darbībām un atslogojot servera resursus darba laikā.
  • Iespēja iestatīt katra darba periodiskumu atkarībā no attiecīgā darba specifikas un vajadzībām. Automātisko darbu piemēri: aprēķini (PL nolietojums, PVN deklarācija, algu aprēķins), datu sinhronizācija (datu apmaiņa ar citām sistēmām, sinhronizācija ar kases risinājumiem), dokumentu imports, sistēmas brīdinājumu ģenerēšana.
Excel spraudnis
  • Automātiska Horizon datu ielāde un atjaunošana Excel dokumentā, ietaupot laiku datu atlasei un kopēšanai, un ļaujot izmantot MS Excel Horizon datu analīzei un vizualizācijai ne tikai Horizon lietotājiem.
Paplašināta lietotāju pārvaldība
  • Papildu drošības nosacījumu piemērošana lietotājiem.
  • Automātiska lietotāja ievadītās paroles sarežģītības atbilstības un paroles maiņas biežuma kontrole.
  • Lietotājiem pieejamo datu apjoma ierobežošana pēc sistēmā definētiem nosacījumiem un mainīgajiem.
Kases aparāti
  • Horizon iespējama datu apmaiņa ar CHD, UVS un Strongpoint kases aparātiem. Par precīziem modeļiem sazināties ar izvēlēto kases aparātu piegādātāju.

Grāmatvedība

Virsgrāmata
  • Automatizētas kontēšanas shēmas.
  • Kontu apgrozījums pa klientiem.
  • Kontu apgrozījums pa kontu un uzskaites objektu dimensijām.
  • Automātiska datu integrācija un salīdzināšana ar apakšmoduļiem.
  • Veikto grāmatojumu atsekošana līdz dokumentam un lietotājam.
Finanšu pārskati
  • Konfigurējami finanšu pārskati.
  • Budžeta sastādīšana un salīdzināšana ar faktisko rezultātu.
  • Automatizētas kontēšanas shēmas.
  • Kontu apgrozījums pa klientiem.
  • Kontu apgrozījums pa kontu un uzskaites objektu dimensijām.
  • Automātiska datu integrācija un salīdzināšana ar apakšmoduļiem.
  • Veikto grāmatojumu atsekošana līdz dokumentam un lietotājam.
Apgāde un realizācija
  • Konfigurējami PVN deklarācijas aprēķini.
  • Maksājumu un preču dokumentu savstarpējās piesaistes.
  • Debitoru kontrole, salīdzināšanas aktu un atgādinājumu vēstuļu automātiska ģenerēšana un izsūtīšana, debitoru kontroles aktivitāšu atsekošana.
  • Debitoru, kreditoru atlikums un parāda sadalījums, apmaksas prognoze.
  • Ērti iegūstama informācija par neapmaksātajiem un kavētajiem dokumentiem.
Kase un banka
  • Maksājumu eksports un bankas pārskatu imports no internetbankām.
Nākamie periodi
  • Ērta nākamo periodu izdevumu un ieņēmumu fiksēšana rēķina ievades brīdī, norādot perioda tipu un termiņu.
  • Automatizēta nākamo periodu izdevumu un ieņēmumu pārgrāmatošana.
Avansa norēķini
  • Saimniecisko avansu izlietojumu uzskaite.
  • Izlietojuma dokumentu ievade.
  • Izdevumu attiecināšana uz noteiktiem izmaksu kontiem un dimensijām.
  • Avansa izlietojuma dokumentu sasaiste ar kreditoru uzskaiti.
Pamatlīdzekļi (PL)
  • PL uzskaite pa atbildīgajiem, lietotājiem, atrašanās vietām u.c.
  • PL iegāde, iekšējā pārvietošana, rekonstrukcija, likvidācija, pārvērtēšana, saņemšana un nodošana u.c.
  • PL kustības un inventarizācijas pārskati.
  • Dažādas PL nolietojuma aprēķina metodes.
  • Iespēja uzskaitīt PL kā objekta dimensiju un uzkrāt ar PL saistītās izmaksas.
Budžeta kontrole
  • Budžeta plāna un izpildes pārskati.
  • Budžeta izpildes kontrole dokumenta ievades brīdī.
Līgumu uzskaite
  • Līgumu reģistrs.
  • Atvieglota tipveidu līgumu sagatavošana.
  • Līguma izpildes kontrole un atlikumu uzskaite.
  • Kavējuma naudu un soda procentu automātisks aprēķins.

Algas un Personāls

Algas lapiņa HoP
  • Darbinieki var apskatīt savu algas lapiņu pašapkalpošanās portālā HoP. Sev ērtā laikā un ierīcē.
  • Ērti apskatāma informācija par ieturējumiem no algas (atvaļinājums, algas un sociālais nodoklis).
  • Pieejami algas vēsturiskie dati pa mēnešiem.

Uzzināt vairāk

Darba samaksa
  • Dažādi darba samaksas veidi.
  • Normālais un summētais darba laiks.
  • Darba laika uzskaite summāri un detalizācijā pa dienām.
  • Patstāvīgās un vienreizējās piemaksas un ieturējumi.
  • Prombūtņu uzskaite.
  • Pārskatu eksports uz EDS.
  • Garantēta atbilstība LR likumdošanai.

Uzzināt vairāk

Personāla uzskaite
  • Vienoti personu dati ar algu uzskaites risinājumu.
  • Izglītības dokumenti, darba aizsardzības informācija, obligātās veselības pārbaudes.
  • Personāla pieteikumi un rīkojumi.
  • Atvaļinājumu rezerves fondi.

Uzzināt vairāk

Komandējumu uzskaite
  • Komandējuma pieteikuma un nepieciešamā avansa saskaņošana.
  • Komandējuma atskaites sastādīšana un atskaites saskaņošana.
  • Sasaiste ar avansa norēķinu moduli.

Noliktava

Noliktavas uzskaite
  • Preču kustība.
  • Preču apgrozījuma un atlikumu pārskati.
  • Elastīgi pārdošanas cenu un atlaižu mehānismi.
  • Iepirkumu pārvaldība - pasūtāmā krājumu daudzuma aprēķins.
  • Sasaiste ar svītrkodu skeneriem.
  • Realizācijas pārskati dažādos griezumos.
  • Datu imports no excel un cita formāta failiem.
  • Integrācija ar kases sistēmām.

Uzzināt vairāk

Pieteikties
saziņai

Biroja tālr.: 67116211
E-pasts: visma@visma.lv

Aizpildiet anketu, lai pieteiktos konsultācijai ar ekspertu par resursu vadības un grāmatvedības programmas Horizon piemērotību savam uzņēmumam!

Anketā ievadītos personas datus Visma apstrādās saskaņā ar Privātuma atrunu.

Paldies!

Jūsu pieteikums ir saņemts.

Tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālisti.
Kamēr gaidāt saziņu ar mums - norādītajā e-pastā saņemsiet apkopotu materiālu par Horizon iespējām.

Ja e-pastu nesaņemat, lūdzu, pārbaudiet mēstuļu sadaļu.

Gadījumā, ja e-pasts nav atrodams arī tur, sazinieties ar mums, rakstot uz visma@visma.lv.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Saņemiet cenu piedāvājumu

1

Aizpildiet anketu, norādot datus par uzņēmuma darbinieku skaitu, potenciālo lietotāju skaitu un nepieciešamo funkcionalitāti.

2

Sazināsimies ar Jums 1 darba dienas laikā pēc anketas saņemšanas.