Bizness
43 €/mēn.

Papildiespējas specifiskiem biznesa procesiem - ražošanai, loģistikai, mazumtirdzniecībai un vairumtirdzniecībai, kā arī apsaimniekošanai.

Ņemiet vērā, ka Horizon darbojas tikai ar Windows 10 vai 11 operētājsistēmu.

Mazumtirdzniecība

Strongpoint POS kases risinājums
  • Horizon un kases sinhronizācija preču, lojalitātes karšu, cenu un atlaižu matricas datu nodošanai.
  • Informācija par preču atlikumiem un preču atlikumu rezervācija tiešsaistē.
  • Realizācijas dokumentu apmaksas iespējas.

Vairumtirdzniecība

Loģistika
  • Klientu pasūtījumu atsekošana sākot no pasūtījuma pieņemšanas, preču pasūtīšanas piegādātājiem un saņemšanas līdz pat preču piegādēm klientam.
  • Optimālu preču atlikumu uzturēšana un preču pasūtījumu veikšana piegādātājiem.
  • Automatizēt pasūtījumu piegādātājiem un klientu pieprasījumu apstrādi.
  • Pasūtījumu piegādātājiem automātiska ģenerēšanās noteiktā laika periodā un izsūtīšana piegādātājam.
  • Klientu pieprasījumu automātiska apstrāde un pārdošanas dokumentu ģenerēšana. Sistēma ģenerē automātiski pārdošanas pavadzīmes ja visas pieprasījumā esošās preces ir pieejamas noliktavas atlikumā.

Uzzināt vairāk

Ražošana

Ražošana
  • Vairāku līmeņu produkta tehnoloģiskā apraksta veidošana.
  • Produkta modifikāciju veidošana.
  • Produkta plānotās pašizmaksas kalkulācija.
  • Ražošanas pasūtījumu apstrāde.
  • Ražošanas plānošana.
  • Izejvielu vajadzību plānošana.
  • Ražošanas operatīvā vadība.
  • Darba samaksas aprēķins.
  • Produkcijas pašizmaksas kontrole.
  • Ražošanā izlietoto materiālu analīze.
  • Pilnās faktiskās pašizmaksas aprēķins.

Uzzināt vairāk

Apsaimniekošana

NĪ uzskaite un norēķini
  • Nekustamo īpašumu un komunālo pakalpojumu līgumu reģistrs.
  • Sniegto pakalpojumu tarifu aprēķins pēc sistēmā definētām (konfigurējamām) aprēķina metodēm.
  • Apsaimniekošanas un komunālo pakalpojumu rēķinu ģenerēšana.
  • Debitoru parādu vadība, kavējuma naudu aprēķins un uzskaite.
  • Integrācija ar portāliem, kur pakalpojumu saņēmēji var reģistrēt skaitītāju rādījumus, saņemt un apmaksāt rēķinus, atsekot pieteikumus.
  • Elektronisko rēķinu eksports.
NĪ apsaimniekošanas darbu uzskaite
  • Apsaimniekojamo māju bilanču sagatavošana.
  • Apsaimniekošanas darbu reģistrs.
  • Servisa darbu pieteikumi.
  • Veikto darbu atsekošana, materiālu izlietojums un darbu uzskaite, tāmju sagatavošana.

Integrācija

Integrācijas platforma REST
  • platforma integrācijai ar citām sistēmām
  • iespēja izgūt Horizon reģistrētos datus - objektus, dokumentus, sarakstus, pārskatus
  • iespēja ierakstīt informāciju no citām sistēmām - dokumentus un uzskaites objektus

Uzzināt vairāk

Pieteikties
saziņai

Biroja tālr.: 67116211
E-pasts: visma@visma.lv

Aizpildiet anketu, lai pieteiktos konsultācijai ar ekspertu par resursu vadības un grāmatvedības programmas Horizon piemērotību savam uzņēmumam!

Anketā ievadītos personas datus Visma apstrādās saskaņā ar Privātuma atrunu.

Paldies!

Jūsu pieteikums ir saņemts.

Tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālisti.
Kamēr gaidāt saziņu ar mums - norādītajā e-pastā saņemsiet apkopotu materiālu par Horizon iespējām.

Ja e-pastu nesaņemat, lūdzu, pārbaudiet mēstuļu sadaļu.

Gadījumā, ja e-pasts nav atrodams arī tur, sazinieties ar mums, rakstot uz visma@visma.lv.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Saņemiet cenu piedāvājumu

1

Aizpildiet anketu, norādot datus par uzņēmuma darbinieku skaitu, potenciālo lietotāju skaitu un nepieciešamo funkcionalitāti.

2

Sazināsimies ar Jums 1 darba dienas laikā pēc anketas saņemšanas.