Grāmatvedība+
25 €/mēn.

Automatizācijas un digitalizācijas iespējas efektīvākai grāmatvedības un resursu uzskaitei. Darbinieku pašapkalpošanās portāls HoP materiālo resursu uzskaitei, rēķinu apritei un atskaitēm.

Papildiespējā iekļauti 20 darbinieki. Katri 10 papildu darbinieki 7 €/mēn. Darbinieku skaitam ir jāsakrīt ar Pamats izvēlēto darbinieku skaitu.

Ņemiet vērā, ka Horizon darbojas tikai ar Windows 10 vai 11 operētājsistēmu. Darbinieku pašapkalpošanās portāls HoP pieejams no jebkuras viedierīces ar interneta pieslēgumu.

Darbinieku pašapkalpošanās

HoP Materiālie resursi
  • Aktuālā informācija par atbildībā esošajiem pamatlīdzekļiem, inventāru un krājumiem pieejama pašapkalpošanās portālā HoP.
  • Var sagatavot un saskaņot pārvietošanas un norakstīšanas pieteikumus elektroniski.
  • Grāmatvedībai nav jātērē laiks materiālo resursu sarakstu veidošanai.
    Kad materiālo resursu kustības pieteikumi izgājuši pilnu saskaņošanas procesu, Horizon no tiem ģenerē un iegrāmato atbilstošos dokumentus.

Uzzināt vairāk

HoP Rēķini
  • Piegādātāju rēķinu ievade un apstrāde tiešsaistē pašapkalpošanās portālā HoP.
  • Ērta un ātra rēķinu saskaņošana no jebkuras viedierīces, ja vien pieejams internets.
  • Viegli izsekojama rēķinu saskaņošanas plūsma.
  • Pēc saskaņošanas tiek ģenerēti grāmatvedības dokumenti.
  • Saskaņošanas procesā ir uzkrāta visa rēķina grāmatošanai nepieciešamā informācija.

Uzzināt vairāk

HoP Atskaites
  • Iepriekš publicētas Horizon atskaites pieejamas tiešsaistes režīmā. Dati ir sinhroni - atskaiti atjaunojot, tajā parādās aktuālie dati no Horizon.
  • Horizon atskaites arī tiem darbiniekiem, kuri nav grāmatvedības programmas lietotāji.
  • Atskaitē redzamā informācija ir filtrējama un kārtojama pēc noteiktiem kritērijiem.
  • Iespēja ierobežot pieejamās informācijas apjomu noteiktiem lietotājiem, piemēram, klientiem.

Uzzināt vairāk

Norēķini

Maksājumu automatizācija
  • Izejošo maksājumu nosūtīšana uz bankas sistēmu tiešsaistes režīmā.
  • Ienākošo maksājumu automātisks imports no bankas sistēmas, maksājuma uzdevumu izveide, piesaiste preču dokumentiem un maksājumu grāmatojuma. Modulis šobrīd nodrošina automatizāciju ar Swedbank, SEB, Citadele, Luminor un Valsts kase.

Uzzināt vairāk

Debitoru novērtēšana
  • Automātiska debitoru novērtēšana, uzkrājumu aprēķināšana un grāmatošana atbilstoši sistēmā definētajiem nosacījumiem.
  • Individuālu debitoru novērtēšana.

Uzzināt vairāk

Pakalpojumu līgumu uzskaite
  • Regulāro rēķinu ģenerēšana ņemot vērā:
    • Līgumā fiksētos pakalpojumus un maksu par tiem.
    • Līgumā fiksētos mainīga apjoma pakalpojumus.
    • Uz līguma pamata iepirktos pakalpojumus, to apjomus un izmaksas.
Iepirkumu līgumu uzskaite
  • Iepirkumu līgumu izpildes kontrole pozīciju griezumā, lai iegādātos tikai:
    • Līgumā atrunātās preces un pakalpojumus.
    • Apjomā vai summā, kas nepārsniedz līguma nosacījumus.
    • Par cenu, kas nav augstāka kā līgumā atrunātā.
    • Preču un pakalpojumu apjomus noteiktu struktūrvienību vai citu dimensiju griezumā.
  • Katrā līgumā definējami dažādi kontrolējamie nosacījumi.
  • Katrā līgumā definējami dažādi kontrolējamie nosacījumi.
  • Detalizēti pārskati par līguma izpildi pa pozīcijām.
  • Iepirkumu reģistrs.

Resursu uzskaite

Inventārs
  • Inventāra uzskaite, identificējot katru inventāra vienību.
  • Atbildībā un lietošanā esošā inventāra uzskaite.
  • Inventāra vērtības pakāpeniska norakstīšana.
  • Inventāra lietošanas ilguma aprēķins un kontrole.
Elektroniskā inventarizācija
  • Pamatlīdzekļu un inventāra elektroniska inventarizācija, izmantojot svītrkodu skanerus vai Android mobilās ierīces.
  • Inventarizācijas rezultātu dokumentu elektroniska saskaņošana.
  • Darbiniekam darbam attālināti nodoto lietu inventerizācija.

Uzzināt vairāk

Seriālie numuri
  • Individuālu preces vienību uzskaite, noliktavā saņemot un izsniedzot preces. Piemēram, mobilie telefoni u.c. elektroniskās iekārtas.
Autotransports
  • Autotransporta un to saistīto datu reģistrs - apkopes, riepas, apdrošināšanas, remonti, degvielas kartes, tehniskās apskates u.c.
  • Ceļazīmju uzskaite - degvielas faktiskā patēriņa kontrole pret normu, maršrutu uzskaite.

Integrācija

Integrācijas platforma REST
  • Platforma integrācijai ar citām sistēmām.
  • Iespēja izgūt Horizon reģistrētos datus - objektus, dokumentus, sarakstus, pārskatus.
  • Iespēja ierakstīt informāciju no citām sistēmām - dokumentus un uzskaites objektus.

Uzzināt vairāk

Pieteikties
saziņai

Biroja tālr.: 67116211
E-pasts: visma@visma.lv

Aizpildiet anketu, lai pieteiktos konsultācijai ar ekspertu par resursu vadības un grāmatvedības programmas Horizon piemērotību savam uzņēmumam!

Anketā ievadītos personas datus Visma apstrādās saskaņā ar Privātuma atrunu.

Paldies!

Jūsu pieteikums ir saņemts.

Tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālisti.
Kamēr gaidāt saziņu ar mums - norādītajā e-pastā saņemsiet apkopotu materiālu par Horizon iespējām.

Ja e-pastu nesaņemat, lūdzu, pārbaudiet mēstuļu sadaļu.

Gadījumā, ja e-pasts nav atrodams arī tur, sazinieties ar mums, rakstot uz visma@visma.lv.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Saņemiet cenu piedāvājumu

1

Aizpildiet anketu, norādot datus par uzņēmuma darbinieku skaitu, potenciālo lietotāju skaitu un nepieciešamo funkcionalitāti.

2

Sazināsimies ar Jums 1 darba dienas laikā pēc anketas saņemšanas.