Grāmatvedība+
25 €/mēn.

Automatizācijas un digitalizācijas iespējas efektīvākai grāmatvedības un resursu uzskaitei. Darbinieku pašapkalpošanās portāls HoP materiālo resursu uzskaitei, rēķinu apritei un atskaitēm.

Papildiespējā iekļauti 20 darbinieki. Katri 10 papildu darbinieki 7 €/mēn. Darbinieku skaitam ir jāsakrīt ar Pamats izvēlēto darbinieku skaitu.

Ņemiet vērā, ka Horizon darbojas tikai ar Windows 10 vai 11 operētājsistēmu. Darbinieku pašapkalpošanās portāls HoP pieejams no jebkuras viedierīces ar interneta pieslēgumu.

Darbinieku pašapkalpošanās

HoP Materiālie resursi
  • Aktuālā informācija par atbildībā esošajiem pamatlīdzekļiem, inventāru un krājumiem pieejama pašapkalpošanās portālā HoP.
  • Var sagatavot un saskaņot pārvietošanas un norakstīšanas pieteikumus elektroniski.
  • Grāmatvedībai nav jātērē laiks materiālo resursu sarakstu veidošanai.
    Kad materiālo resursu kustības pieteikumi izgājuši pilnu saskaņošanas procesu, Horizon no tiem ģenerē un iegrāmato atbilstošos dokumentus.

Uzzināt vairāk

HoP Rēķini
  • Piegādātāju rēķinu ievade un apstrāde tiešsaistē pašapkalpošanās portālā HoP.
  • Ērta un ātra rēķinu saskaņošana no jebkuras viedierīces, ja vien pieejams internets.
  • Viegli izsekojama rēķinu saskaņošanas plūsma.
  • Pēc saskaņošanas tiek ģenerēti grāmatvedības dokumenti.
  • Saskaņošanas procesā ir uzkrāta visa rēķina grāmatošanai nepieciešamā informācija.

Uzzināt vairāk

HoP Atskaites
  • Iepriekš publicētas Horizon atskaites pieejamas tiešsaistes režīmā. Dati ir sinhroni - atskaiti atjaunojot, tajā parādās aktuālie dati no Horizon.
  • Horizon atskaites arī tiem darbiniekiem, kuri nav grāmatvedības programmas lietotāji.
  • Atskaitē redzamā informācija ir filtrējama un kārtojama pēc noteiktiem kritērijiem.
  • Iespēja ierobežot pieejamās informācijas apjomu noteiktiem lietotājiem, piemēram, klientiem.

Uzzināt vairāk

Norēķini

Maksājumu automatizācija
  • Izejošo maksājumu nosūtīšana uz bankas sistēmu tiešsaistes režīmā.
  • Ienākošo maksājumu automātisks imports no bankas sistēmas, maksājuma uzdevumu izveide, piesaiste preču dokumentiem un maksājumu grāmatojuma. Modulis šobrīd nodrošina automatizāciju ar Swedbank, SEB, Citadele, Luminor un Valsts kase.
Debitoru novērtēšana
  • Automātiska debitoru novērtēšana, uzkrājumu aprēķināšana un grāmatošana atbilstoši sistēmā definētajiem nosacījumiem.
  • Individuālu debitoru novērtēšana.
Pakalpojumu līgumu uzskaite
  • Regulāro rēķinu ģenerēšana ņemot vērā:
    • Līgumā fiksētos pakalpojumus un maksu par tiem.
    • Līgumā fiksētos mainīga apjoma pakalpojumus.
    • Uz līguma pamata iepirktos pakalpojumus, to apjomus un izmaksas.
Iepirkumu līgumu uzskaite
  • Iepirkumu līgumu izpildes kontrole pozīciju griezumā, lai iegādātos tikai:
    • Līgumā atrunātās preces un pakalpojumus.
    • Apjomā vai summā, kas nepārsniedz līguma nosacījumus.
    • Par cenu, kas nav augstāka kā līgumā atrunātā.
    • Preču un pakalpojumu apjomus noteiktu struktūrvienību vai citu dimensiju griezumā.
  • Katrā līgumā definējami dažādi kontrolējamie nosacījumi.
  • Katrā līgumā definējami dažādi kontrolējamie nosacījumi.
  • Detalizēti pārskati par līguma izpildi pa pozīcijām.
  • Iepirkumu reģistrs.

Resursu uzskaite

Inventārs
  • Darbinieki var apskatīt savu algas lapiņu pašapkalpošanās portālā HoP. Sev ērtā laikā un ierīcē.
  • Ērti apskatāma informācija par ieturējumiem no algas (atvaļinājums, algas un sociālais nodoklis).
  • Pieejami algas vēsturiskie dati pa mēnešiem.

Uzzināt vairāk

Elektroniskā inventarizācija
  • Dažādi darba samaksas veidi.
  • Normālais un summētais darba laiks.
  • Darba laika uzskaite summāri un detalizācijā pa dienām.
  • Patstāvīgās un vienreizējās piemaksas un ieturējumi.
  • Prombūtņu uzskaite.
  • Pārskatu eksports uz EDS.
  • Garantēta atbilstība LR likumdošanai.

Uzzināt vairāk

Seriālie numuri
  • Vienoti personu dati ar algu uzskaites risinājumu.
  • Izglītības dokumenti, darba aizsardzības informācija, obligātās veselības pārbaudes.
  • Personāla pieteikumi un rīkojumi.
  • Atvaļinājumu rezerves fondi.

Uzzināt vairāk

Autotransports
  • Komandējuma pieteikuma un nepieciešamā avansa saskaņošana.
  • Komandējuma atskaites sastādīšana un atskaites saskaņošana.
  • Sasaiste ar avansa norēķinu moduli.

Integrācija

Integrācijas platforma REST
  • Preču kustība.
  • Preču apgrozījuma un atlikumu pārskati.
  • Elastīgi pārdošanas cenu un atlaižu mehānismi.
  • Iepirkumu pārvaldība - pasūtāmā krājumu daudzuma aprēķins.
  • Sasaiste ar svītrkodu skeneriem.
  • Realizācijas pārskati dažādos griezumos.
  • Datu imports no excel un cita formāta failiem.
  • Integrācija ar kases sistēmām.

Uzzināt vairāk

Pieteikties
saziņai

Biroja tālr.: 67116211
E-pasts: visma@visma.lv

Aizpildiet anketu, lai pieteiktos konsultācijai ar ekspertu par resursu vadības un grāmatvedības programmas Horizon piemērotību savam uzņēmumam!

Anketā ievadītos personas datus Visma apstrādās saskaņā ar Privātuma atrunu.

Paldies!

Jūsu pieteikums ir saņemts.

Tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālisti.
Kamēr gaidāt saziņu ar mums - norādītajā e-pastā saņemsiet apkopotu materiālu par Horizon iespējām.

Ja e-pastu nesaņemat, lūdzu, pārbaudiet mēstuļu sadaļu.

Gadījumā, ja e-pasts nav atrodams arī tur, sazinieties ar mums, rakstot uz visma@visma.lv.

Oops! Something went wrong while submitting the form.

Saņemiet cenu piedāvājumu

1

Aizpildiet anketu, norādot datus par uzņēmuma darbinieku skaitu, potenciālo lietotāju skaitu un nepieciešamo funkcionalitāti.

2

Sazināsimies ar Jums 1 darba dienas laikā pēc anketas saņemšanas.