Visma HoP

Ar Horizon savienots darbinieku pašapkalpošanās portāls.

Demo versija

Izmēģiniet HoP demo versiju.
Risinājums ir savienots ar Visma Horizon

Visma HoP moduļi

HoP Personāls

Personāla pieteikumu (atvaļinājumi, komandējumi, dzīvesvietas maiņa u.tml.) izveide un saskaņošana tiešsaistē. Darbiniekiem ir viegli pieejama informācija par sevi - personas dati, algas lapiņa, atvaļinājumi un citi pieteikumi, kā arī informācija par kolēģiem un prombūtņu kalendārs. Arī vadītāji var apskatīt informāciju par savas struktūrvienības darbiniekiem.

Modulī iekļauta funkcionalitāte HoP Komandējumi.

Papildmodulis: HoP Personāls+.

HoP Rēķini

Risinājums piegādātāju rēķinu elektroniskai saskaņošanai, nodrošinot gan rēķina ievadi, gan uzskaites datu papildināšanu saskaņošanas procesā. Pārskatāma rēķinu saskaņošanas plūsma.

HoP Atskaites

Daudzveidīgas Horizon publicētās atskaites, kas pieejamas tiešsaistes režīmā sadarbības partneriem un tiem darbiniekiem, kuri ikdienā nestrādā ar Horizon.

HoP Materiālie resursi

Informācija par atbildībā esošajiem resursiem, kā arī ērta pamatlīdzekļu, inventāra un krājumu iekšējā kustība, norakstīšana un saskaņošana tiešsaistē.

HoP Darba laika uzskaite

Risinājums darba laika uzskaitei organizācijas struktūrvienībās darbiniekiem ar normālo darba laiku. Dokumenti par darba laiku automātiski nonāk Horizon, samazinot grāmatvedim nepieciešamo laiku datu ievadei un apstrādei algu aprēķinam.

Personāla un grāmatvedības nodaļā jūtams liels atslogs no papīra dokumentu apstrādes. Darbiniekiem, savukārt ilgtermiņā uzlabojas attieksme pret administratīvajām procedūrām, jo informāciju var iegūt ātrāk un ērtāk, bet pieteikumus izveidot elektroniski. No mūsu pieredzes - darbinieks pamēģina vienu reizi un nākamreiz jau tiek galā pats, jo VISMA HoP veidots tik vienkāršs, ka sajaukt veicamās darbības ir grūti.

Elita Tīlīte

Personāla un administrācijas departamenta vadītāja
Clean R

Būvniecībā komandējumi ir ikdiena, un HoP palīdz mums ātri, viegli un ērti pārvaldīt darbinieku nosūtīšanu darba braucienos. Viennozīmīgi esam ietaupījuši laiku un resursus, ko patērējām papīra formāta dokumentu noformēšanai un administrēšanai.

Ketija Zonberga

Biznesa sistēmu daļas vadītāja
A.C.B. AS

Mūsdienās gandrīz visiem ir telefons. Ja māk izmantot telefonu, pratīs arī VISMA HoP. Iesaku sākt ar algu lapiņām un atvaļinājumiem – to, kas pašiem darbiniekiem ir svarīgs. Tad viņi redzēs iemeslu pamēģināt jauno sistēmu un sapratīs to, cik vienkārša tā ir.

Undīne Bušmeistere

Personāla vadības daļas vadītāja
Paula Stradiņa Klīniskā universitātes slimnīca

Mūsu uzņēmums sniedz plaša spektra ostas pakalpojumus. Lai klientiem būtu iespēja redzēt operatīvos datus par krājumu noliktavas atlikumiem, kādā statusā ir materiāli, kā arī tiešsaistē sekot līdzi ievesto un izvesto kravu sarakstiem, tika ieviests HoP Atskaišu modulis. Tagad klientam pārskatāmā veidā ir pieejami dati, kas atvieglo kravu plānošanu tālākai pārvadāšanai.

Māra Stabulniece

Loģistikas speciāliste, WT Terminal

Mūsu darbinieki ir ļoti apmierināti ar HoP Personālu, īpaši ar atvaļinājumu pieteikšanu un iespēju redzēt citu kolēģu prombūtnes. Novērtējam to, cik sistēma ir elastīga un vienkārša gala lietotājam. Savukārt personāla nodaļai un grāmatvedībai HoP Personāls sniedz būtisku laika un materiālo ietaupījumu – darbiniekiem nav jāraksta iesniegumi papīra formā, nav jādrukā rīkojumi, un tā kā pieteikumi ienāk un saskaņojumi tiek veikti elektroniski, tad viss process notiek laicīgi un bez aizķeršanās, kā arī nav jāveic manuāli aprēķini.

Kristīne Kalniņa

Personāla nodaļas vadītāja Latvijā
ADB Gjensidige

Mūsu uzņēmumam, sevišķi grāmatvedībai, HoP ir atvieglojis darba procesu. Vislabāk to izjūtam šobrīd, kad lielākā daļa biroja darbinieku strādā attālināti. Ikviens var piereģistrēt rēķinu un virzīt to uz apmaksu sev ērtā laikā un vietā. Ņemot vērā mūsu uzņēmumu specifiku, kā arī to, ka visi uzņēmuma darbinieki neatrodas vienā biroja ēkā, iepriekš mēdza būt gadījumi, kad rēķini netiek nogādāti grāmatvedībā uz apmaksu savlaicīgi, kavējot apmaksas termiņus. HoP procesu ir paātrinājis, kā arī izslēdzis iespēju, ka pie kāda no saskaņotāja rēķins ir aizķēries. Ja tā notiek, tas ir redzams sistēmā.

Anna Blumberga

Administratīvās atbalsta nodaļas vadītājas vietniece
AS “New Hanza Capital”

HoP Personāls ļoti atviegloja darbu mūsu personāla nodaļai. Darbiniekiem nevadījām īpašas sistēmas lietošanas apmācības, tomēr visi ļoti ātri saprata, kas un kā darāms. Īpaši noderīga ir iespēja "Meklēt kolēģi" - darbinieki paši var apskatīt gan kolēģu plānotos un esošos atvaļinājumus, kā arī aizvietotājus to laikā. "Mani atvaļinājumi" modulis sniedz iespēju darbiniekam aplūkot gan uzkrātos, gan pieejamos atvaļinājumus uz brīdi, kad plāno ņemt ikgadējo atvaļinājumu. Kopumā HoP Personāls sniedz iespēju ērti un vienkārši katram darbiniekam atrast nepieciešamo informāciju, bez personāla nodaļas iesaistes.

Dace Dindone

Personāla nodaļas vadītāja
Uzņēmumu reģistrs

Aizpildiet anketu un mēs sazināsimies ar Jums par HoP ieviešanas iespējām!

Anketā ievadītos personas datus Visma apstrādās saskaņā ar Privātuma atrunu.

Paldies!

Jūsu pieteikums ir saņemts.

Tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālisti.
Kamēr gaidāt saziņu ar mums - norādītajā e-pastā saņemsiet apkopotu materiālu par Horizon iespējām.

Ja e-pastu nesaņemat, lūdzu, pārbaudiet mēstuļu sadaļu.

Gadījumā, ja e-pasts nav atrodams arī tur, sazinieties ar mums, rakstot uz visma@visma.lv.

Oops! Something went wrong while submitting the form.
Vēlaties apskatīt savu Algas lapiņu?
Katrai organizācijai saite uz HoP portālu var atšķirties, lūdzu, sazinieties ar savu personāla nodaļu, lai noskaidrotu precīzu pieejas informāciju.