Funkcionalitātes
Klienti
Strādā ar jebkuru Bluetooth skeneri
Statistika par darbinieku rezultātiem
Dokumentu un uzlīmju, svītrkodu drukāšana ar vienu klikšķi
Pateicoties Gudra Noliktava risinājumam, datu apmaiņa ar Horizon iespējama jebkurā laikā un vietā. Pietiek tikai ar Android viedtālruni vai planšeti. Rezultātā – vienkārša, ātra un precīza pasūtījumu apstrāde un inventarizācija.
Daudzās noliktavās joprojām tiek izmantotas drukātas preču savākšanas lapas. Tās prasa daudz laika gan darbinieku apmācībā, gan ikdienas darbā. Izmantojot viedtālruni, darbinieki varēs strādāt precīzāk un efektīvāk.
Kļūdas preču komplektācijā un piegādē bieži izraisa klientu neapmierinātību. Skenējot svītru kodus, Gudra Noliktavas risinājums automātiski pārbauda un kontrolē pasūtījuma saturu. Tā neprecizitātes tiek novērstas vēl pirms to rašanās.
Fiksējiet faktiskos atlikumus, izmantojot svītrkodus un mobilās ierīces. Rezultātā reāllaikā iespējams sekot inventarizācijas rezultātam, kā arī izveidot inventarizācijas dokumentu un iesūtīt to Horizon.
Salīdziniet saņemto preces daudzumu ar piegādātājam veikto pasūtījumu, ievadiet partiju informāciju un cenu, augšupielādējiet foto un/vai PDF failus, kā arī izveidojiet saņemšanas pavadzīmi un iesūtiet to Horizon.
Apstrādājiet loģistikas pieprasījumus, sekojiet partiju informācijai un izveidojiet pārdošanas pavadzīmi iesūtīšanai Horizon.
Viegli orientējieties plauktos, pārbaudiet preču atlikumus, kā arī izveidojiet plauktu dokumentus un nosūtiet tos Horizon.