Gudra Noliktava

Mobila lietotne noliktavas pārvaldībai ar Horizon

Ātrāka, precīzāka un
ērtāka noliktavas
preču uzskaite

30+

Klienti

Strādā ar jebkuru Bluetooth skeneri

Statistika par darbinieku rezultātiem

Dokumentu un uzlīmju, svītrkodu drukāšana ar vienu klikšķi

Samaziniet noliktavas pārvaldības izmaksas

Mobilitāte

Pateicoties Gudra Noliktava risinājumam, datu apmaiņa ar Horizon iespējama jebkurā laikā un vietā. Pietiek tikai ar Android viedtālruni vai planšeti. Rezultātā – vienkārša, ātra un precīza pasūtījumu apstrāde un inventarizācija.

Ietaupīts laiks un nauda

Daudzās noliktavās joprojām tiek izmantotas drukātas preču savākšanas lapas. Tās prasa daudz laika gan darbinieku apmācībā, gan ikdienas darbā. Izmantojot viedtālruni, darbinieki varēs strādāt precīzāk un efektīvāk.

Novērstas kļūdas

Kļūdas preču komplektācijā un piegādē bieži izraisa klientu neapmierinātību. Skenējot svītru kodus, Gudra Noliktavas risinājums automātiski pārbauda un kontrolē pasūtījuma saturu. Tā neprecizitātes tiek novērstas vēl pirms to rašanās.

Ko nodrošina risinājums

Moduļi katra uzņēmuma specifikai

Skaitīšana

Veidojiet preču sarakstus un pārbaudiet preču atlikumus un cenas.

Inventarizācija

Fiksējiet faktiskos atlikumus, izmantojot svītrkodus un mobilās ierīces. Rezultātā reāllaikā iespējams sekot inventarizācijas rezultātam, kā arī izveidot inventarizācijas dokumentu un iesūtīt to Horizon.

Norakstīšana

Mobilajā ierīcē izveidojiet preču norakstīšanas pavadzīmi un iesūtīt to Horizon.

Iekšējā kustība

Ērti izveidojiet iekšējās kustības pavadzīmi un iesūtiet to Horizon.

Saņemšana

Salīdziniet saņemto preces daudzumu ar piegādātājam veikto pasūtījumu, ievadiet partiju informāciju un cenu, augšupielādējiet foto un/vai PDF failus, kā arī izveidojiet saņemšanas pavadzīmi un iesūtiet to Horizon.

Preču komplektēšana

Apstrādājiet loģistikas pieprasījumus, sekojiet partiju informācijai un izveidojiet pārdošanas pavadzīmi iesūtīšanai Horizon.

Noliktavas atlikumi

Iegūstiet sarakstu ar precēm, kurām ir pieejams atlikums izvēlētajā noliktavā.

Plauktu pārvaldība

Viegli orientējieties plauktos, pārbaudiet preču atlikumus, kā arī izveidojiet plauktu dokumentus un nosūtiet tos Horizon.

Klientu atsauksmes

Pateicoties Gudra Noliktava aplikācijai, mūsu šī gada inventarizācijas process notika divreiz ātrāk un efektīvāk, ļaujot jau procesa vidū izvērtēt starprezultātus un veikt nepieciešamās korekcijas.

Gudra Noliktava ir ērts un uzticams rīks, kas palīdz mums ātri pārvaldīt preces noliktavās. Kopš 2019. gada šī aplikācija ir mūsu ikdienas darba neatņemama sastāvdaļa.

Pateicoties Gudra Noliktava aplikācijai, mēs esam ietaupījuši daudz laika, pieņemot preces no piegādātājiem un veicot preču pārvietošanu starp noliktavām. Šis rīks ir ļoti noderīgs mūsu ikdienas darbā.

Videosemināra ieraksts

Pieteikties
saziņai

Biroja tālr.: 67116211
E-pasts: visma@visma.lv

Aizpildiet anketu, lai pieteiktos konsultācijai ar ekspertu par resursu vadības un grāmatvedības programmas Horizon piemērotību savam uzņēmumam!

Anketā ievadītos personas datus Visma apstrādās saskaņā ar Privātuma atrunu.

Paldies!

Jūsu pieteikums ir saņemts.

Tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālisti.
Kamēr gaidāt saziņu ar mums - norādītajā e-pastā saņemsiet apkopotu materiālu par Horizon iespējām.

Ja e-pastu nesaņemat, lūdzu, pārbaudiet mēstuļu sadaļu.

Gadījumā, ja e-pasts nav atrodams arī tur, sazinieties ar mums, rakstot uz visma@visma.lv.

Oops! Something went wrong while submitting the form.