HoP Personāls+

Risinājums efektīvam un pilnībā digitalizētampersonāla lietvedības procesam

  • Ietaupīts laiks
    Pēc dokumenta izveides un saskaņošanas, izmaiņas personāla datos notiek automātiski. Rīkojumus veido un saskaņo HoP sistēmā no gatavām veidnēm.
  • Pielāgojamība jūsu vajadzībām
    Organizācijas vēlmēm pielāgotas elektroniskas dokumentu ievadformas, kā arī to saskaņošanas scenāriji.
  • Ērta saskaņošana
    Dokumentu saskaņošana darbiniekam un vadītājam vēlamā laikā un ierīcē.
  • Elektroniska un droša parakstīšana
    Atbildīgajām personām vienmēr ir pieejama aktuāla informācija par notikumu izpildi, savukārt darbiniekiem nāk automātiski atgādinājumi.
Risinājums ir savienots ar Visma Horizon

Videosemināra ieraksts

"Efektīviem un pilnībā digitalizētiem personāla procesiem - HoP Personāls+"
2022. gada ieraksts

Aizpildiet anketu un mēs sazināsimies ar Jums par HoP Personāls+ ieviešanas iespējām!

Anketā ievadītos personas datus Visma apstrādās saskaņā ar Privātuma atrunu.

Paldies!

Jūsu pieteikums ir saņemts.

Tuvākajā laikā ar Jums sazināsies mūsu speciālisti.
Kamēr gaidāt saziņu ar mums - norādītajā e-pastā saņemsiet apkopotu materiālu par Horizon iespējām.

Ja e-pastu nesaņemat, lūdzu, pārbaudiet mēstuļu sadaļu.

Gadījumā, ja e-pasts nav atrodams arī tur, sazinieties ar mums, rakstot uz visma@visma.lv.

Oops! Something went wrong while submitting the form.
Vēlaties apskatīt savu Algas lapiņu?
Katrai organizācijai saite uz HoP portālu var atšķirties, lūdzu, sazinieties ar savu personāla nodaļu, lai noskaidrotu precīzu pieejas informāciju.