Darbs attālināti
Rēķinu pievienošana un saskaņošana tiek nodrošināta elektroniski. Dokumentus nav nepieciešams glabāt papīra formātā.

Ātrāka dokumentu aprite
Paātrinās dokumenta plūsma no dokumenta saņemšanas līdz apmaksai. Pieejama operatīva informācija par uzņēmuma finanšu datiem.

Pārskatāma saskaņošanas plūsma
Visos etapos ir pieejama informācija par rēķina saskaņošanas statusu, atbildīgajiem, termiņiem, pievienotie faili u.c.

Precīzi dati grāmatvedības uzskaitei
Automātiska rēķinu grāmatošana, izmantojot saskaņošanas laikā iegūto izdevumu sadalījumu.

Elastība
Iespēja pieslēgt dažādus e-rēķinu saņemšanas kanālus.

 

Izmēģini DEMO versiju

Demo versijā pieejami visi HoP moduļi un funkcionālitāte.

Iegūt piekļuvi

AS "NEW HANZA CAPITAL" atsauksme par VISMA HoP Rēķini - pašapkalpošanās risinājums

"Mūsu uzņēmumam, sevišķi grāmatvedībai, HoP ir atvieglojis darba procesu. Vislabāk to izjūtam šobrīd, kad lielākā daļa biroja darbinieku strādā attālināti. Ikviens var piereģistrēt rēķinu un virzīt to uz apmaksu sev ērtā laikā un vietā. Ņemot vērā mūsu uzņēmumu specifiku, kā arī to, ka visi uzņēmuma darbinieki neatrodas vienā biroja ēkā, iepriekš mēdza būt gadījumi, kad rēķini netiek nogādāti grāmatvedībā uz apmaksu savlaicīgi, kavējot apmaksas termiņus. HoP procesu ir paātrinājis, kā arī izslēdzis iespēju, ka pie kāda no saskaņotāja rēķins ir aizķēries. Ja tā notiek, tas ir redzams sistēmā. "

Anna Blumberga
Administratīvās atbalsta nodaļas vadītājas vietniece
AS “New Hanza Capital”

Videosemināra ieraksts


Horizon integrācija ar Fitek
e-rēķinu platformu

Lasīt vairāk

Kāpēc izvēlēties HoP kā mākoņrisinājumu?

Aizpildiet anketu un mēs sazināsimies ar Jums
par HoP Rēķinu ieviešanas iespējām!

Mums ir nepieciešama jūsu piekrišana.
Prezentācijas pieteikuma bilde