Visma jaunā sponsorēšanas aktivitāte

Ko Visma cer sasniegt sponsorējot Visma Ski Classics čempionātu?

Turpmāk populārais garo distanču slēpošanas čempionāts Ski Classics tiks dēvēts jaunā vārdā – Visma Ski Classics.

Galvenā sponsora vieta dos iespēju Visma zīmolu ieraudzīt miljoniem cilvēku visā Eiropā. Tā rezultātā Visma no pazīstama industrijas zīmola kļūs par plašās masās zināmu vārdu.

Daudziem šis ir negaidīts solis kompānijai, kas līdz šim bija izvēlējusies nišas mārketinga stratēģiju.

Mēs izmantosim šo redzamību, lai izveidotu pozitīvu
sinerģiju starp slēpotājiem, skatītājiem un mūsu zīmolu.

Aktivitāte ar lielu redzamību

Ski Classics ir garo distanču slēpošanas čempionāts. Tas ietver 10 pasaules prestižākos un iecienītākos slēpošanas pasākumus. No Marcialongas Itālijā līdz Vasaloppetai Zviedrijā un Birkenbeierrennetu Norvēģijā.

25 profesionālas komandas un 50 tūkstoši amatierslēpotāju sacenšas vienās un tajās pašās distancēs.

Nereti saukts par Tour de France analogu slēpošanā, Ski Classics tiek uzskatīts par vienu no smagākajiem izaicinājumiem organizētajā slēpošanā. Ski Classics ir arī starp visātrāk skatītāju skaita ziņā augošajiem sporta veidiem.

20 miljoni skatītāju 70 valstīs

Sacensības tiek translētas vairāk nekā 70 valstīs visā pasaulē un tām seko ap 20 miljoni līdzjutēju.

Mēs izmantosim šo redzamību, lai izveidotu pozitīvu sinerģiju starp slēpotājiem, skatītājiem un mūsu zīmolu.

Visma zīmols kļūs par neatņemamu pieredzes daļu tiem miljoniem, kas skatās sacensības mājās, cilvēku masām stadionos, 50 tūkstošiem slēpotāju, kuri gada laikā pavada simtiem stundu treniņos ,un profesionālajiem atlētiem, kuri cīnās par godalgotajām vietām.

Ideāla saderība

Distanču slēpošana ir viens no populārākajiem ziemas sporta veidiem Ziemeļvalstīs un tas lieliski atbilst Visma ziemeļnieciskajai identitātei.

Tāpat kā Visma, Ski Classics sacensības strauji aug. Tām kļūstot arvien populārākām, arī nosaukums Visma Ski Classics kļūs arvien zināmāks.

Ski Classics reprezentē spēju sasniegt un pārsniegt savu spēju robežas. Sasniegumi. Uzvaras. Arī sadraudzība un aizraušanās ar sportu paša sporta pēc.

Lai piedalītos sacensībās, nepieciešams spēks, spēja pielāgoties un stiprs raksturs, kā arī spēja nesalūzt saskaroties ar neveiksmi un smagiem apstākļiem.

Tie ir tikumi un vērtības, kas Visma un Ski Classics ir kopīgas.

Kopīga kaislība

Pēdējo gadu laikā Visma ir pieredzējusi strauju izaugsmi. Visma ir paplašinājusies ārpus Skandināvijas un uzsākusi darbību Latvijā, Nīderlandē, Rumānijā, Lietuvā un Polijā.

Tāpēc ir īpaši svarīgi saglabāt spēcīgu iekšējo kultūru.

Mēs meklējām pasākumu, kas mūsu organizāciju satuvinātu. Kaut ko, kas mūs vienotu ārpus biroja un ikdienas biznesa, kaut ko, kas sniegtos pāri mūsu atsevišķajām divīzijām un valstīm.

Šo “kaut ko” mēs esam atraduši Ski Classics čempionātā.

Papildus mārketinga un zīmola atpazīstamības vērtībai, ko nodrošina šī sponsorēšana, tā darbosies arī kā platforma kopīgām aktivitātēm Visma partneriem, klientiem un darbiniekiem.

Darbs sākas jau tagad

Visma Ski Classics sponsorēšanai ir liels potenciāls, bet pagaidām tas tikai potenciāls. Tas ir kā trauks, kuru mums pašiem jāpiepilda ar vērtīgu saturu.
Darbs pie šīs iespējas izmantošanas sākas jau tagad.

Kā, pēc Tavām domām, Visma kompānijai būtu jāizmanto mūsu galvenā sponsora statuss? Dalies ar idejām komentāros zem raksta!