Doties uz galveno

Abonēšanas iespējas VISMA Horizon klientiem

No 2018. gada marta visiem VISMA Horizon klientiem būs iespēja izvēlēties uzsākt sistēmas lietošanu abonēšanas režīmā.

No 2018. gada marta visiem VISMA Horizon klientiem būs iespēja izvēlēties uzsākt sistēmas lietošanu abonēšanas režīmā.

Jau gadu visi jaunie VISMA Horizon klienti tā vietā, lai veiktu apjomīgus ieguldījumus sistēmas licencēs, izmanto Horizon kā abonētu pakalpojumu par fiksētu nomas maksu. Tas dod iespēju daudz elastīgāk mainīt sistēmas lietošanas apjomu, maksājot tikai par to, kas tiek faktiski izmantots.

Tagad šāda iespēja būs pieejama arī tiem, kas sākotnēji iegādājušies Horizon licences. Visa Horizon funkcionalitāte ir sadalīta pamatsistēmas pakā un astoņās papildiespēju pakās. Katru no tām būs iespējams nomāt par fiksētu ceturkšņa maksu un lietot bez ierobežojumiem. Pēc nepieciešamības klientiem būs iespēja nomāt licences arī papildus lietotājiem, algas kartiņām un firmām. Tādējādi klientiem tiks nodrošināta pieeja plašākai funkcionalitātei un vienkāršāks process tās apjoma maiņai.

Klienti, kas abonēšanas piedāvājumu izmantot nevēlēsies, varēs tāpat kā līdz šim izmantot iegādātās licences un veikt ikgadējo sistēmas uzturēšanas maksājumu.

Abonēšanas piedāvājuma detalizēts izklāsts visiem Horizon klientiem būs pieejams no 2018. gada marta. Izņēmuma gadījumos, kad piedāvājums nepieciešams ātrāk, aicinām sazināties ar savu sistēmas izplatītāju.

 

Uzzināt vairāk par VISMA Horizon

Populārākie

  • Paula Stradiņa Klīniskās universitātes slimnīcas resursu vadības programma Visma Horizon

    VSIA “Paula Stradiņa klīniskā universitātes slimnīca” ir daudzprofilu slimnīca, kas sniedz pilna apjoma neatliekamo un plānveida medicīnisko palīdzību, kā arī nodrošina pirms un pēc diploma izglītību, veic zinātniskus pētījumus un nodrošina jaunu ārstniecības metožu un tehnoloģiju aprobēšanu un ieviešanu Latvijā.  Slimnīcā strādā ap 3000 darbinieku. Gadā konsultācijas saņem un ārstējas teju 300 000 pacientu. VSIA […]

  • Rēķinu digitalizacija - offiss bez liekiem papīriem

    Piegādātāju rēķinu digitalizācija. Solis uz efektīvu finanšu procesu organizācijā.

    Būtiska tendence finanšu procesu jomā mūsdienās ir dažādu procesu pārnešana uz e-vidi. Viens no šādiem procesiem – piegādātāju rēķinu digitalizācija un apstrāde elektroniski. Ko tas nozīmē un kādus ieguvumus tas sniedz uzņēmumiem un organizācijām? . Mūsdienās ir iespēja daudzus grāmatvedības procesus, kas vēsturiski ir pārvaldīti papīrā, pārnest uz e-vidi. Piemēram – piegādātāju rēķinu apstrādi. . Prakse […]

  • NACE kodu atbilstība saimnieciskajai darbībai

    MĒNEŠA AUTORS: Ita Bekerta Ekonomikas zinātņu maģistre, profesionāla galvenā grāmatvede, pasniedzēja un konsultante grāmatvedības un nodokļu jautājumos ar 30 gadu darba pieredzi grāmatvedībā.  Pārzina grāmatvedības, nodokļu un darba likumdošanu, kā arī starptautiskos grāmatvedības standartus. Ir pieredze darbā uzņēmumā ar ārzemju kapitālu, darījumos ar ES dalībvalstīm un importa-eksporta darījumos. Veiksmīga sadarbība ar VID un zvērinātajiem revidentiem. Kopš […]