Doties uz galveno

Kāpēc ir vērts apmeklēt MicroStrategy World konferenci Barselonā?

MicroStrategy World konference ir gada galvenais notikums MicroStrategy biznesa inteliģences platformas lietotājiem, izstrādātājiem, partneriem un citiem interesentiem. To apmeklējot, ir iespējams iegūt jaunāko informāciju par platformas iespējām, tikties ar nozares ekspertiem un konsultantiem, apgūt jaunas prasmes un iegūt jaunas idejas biznesa inteliģences jomas attīstīšanai organizācijā. Unikālais dalībnieku sastāvs un plašā programma četru dienu garumā, nodrošina […]

MicroStrategy World konference ir gada galvenais notikums MicroStrategy biznesa inteliģences platformas lietotājiem, izstrādātājiem, partneriem un citiem interesentiem. To apmeklējot, ir iespējams iegūt jaunāko informāciju par platformas iespējām, tikties ar nozares ekspertiem un konsultantiem, apgūt jaunas prasmes un iegūt jaunas idejas biznesa inteliģences jomas attīstīšanai organizācijā. Unikālais dalībnieku sastāvs un plašā programma četru dienu garumā, nodrošina iespēju jebkuram interesentam, sākot no tehniskajiem ekspertiem līdz biznesa lietotājiem, iegūt sev nepieciešamo informāciju par platformas iespējām, nākotnes attīstību un pielietojuma veidiem.

MicroStrategy World notiek divas reizes gadā – gada sākumā ASV un gada vidū Eiropā. Lai gan konference ASV ir apmeklētāka, interesentiem no Latvijas izdevīgāk būtu apmeklēt tieši Eiropas izstādi, jo saturs abos pasākumos no platformas izstrādātāja puses ir līdzīgs, taču klientu stāsti (case studies) ir no Eiropas un izstādi pārsvarā apmeklē Eiropas speciālisti un uzņēmumi, kas nozīmē, ka saturs ir tuvāks ikdienas realitātei. Bez tam, ir iespējams iepazīties ar MicroStrategy Eiropas partneruzņēmumiem, kas piedāvā specializētus risinājumus uz platformas bāzes. Jāpiemin arī tas, ka apmeklēt izstādi Eiropā noteikti būs lētāk un aizņems mazāk laika.

Personīgi, apmeklējot konferenci, mani patīkami pārsteidz cilvēku atvērtība un vēlme dalīties pieredzē. Bieži vien piecu vai piecpadsmit minūšu saruna ar nozares ekspertu atsver ilgu konkrētās tēmas pētīšanu un dod jaunus ieskatus un idejas. Bez tam, izstādē iegūtie kontakti noder nākotnē, daudzi klienti, darījumu partneri pirmoreiz tiek iepazīti tieši šeit. Tāpat konference ļauj uzzināt kas slēpjas zem mārketinga saukļiem un kā konkrētais produkts var palīdzēt konkrētā gadījumā. Iespēja uzzināt kā citi uzņēmumi ir atrisinājuši problēmas, kas skar arī mūs, ļauj labāk plānot BI projektu attīstību.

Kā MicroStrategy partneris FMS 2012. gadā piedalījās izstādē Amsterdamā ar savu stendu, kurā demonstrēju mūsu izstrādātos risinājumus uz MicroStrategy bāzes, runāju ar interesentiem – potenciāliem klientiem un partneriem. Citādi šīs sarunas notiktu ar e-pastu, telefona vai web konferenču palīdzību vai, visticamāk, nenotiktu vispār, jo iespēja ka konkrētais cilvēks uzzinātu par Visma Enterprise BI risinājumiem vai man izdotos sakontaktēt konkrēto cilvēku ir neliela. Savukārt izstādē cilvēki redzēja gan to, ka Visma Enterprise ir reāls uzņēmums, gan varēja aplūkot mūsu risinājumus darbībā un uzreiz uzdot sevi interesējošos jautājumus. Šīs izstādes rezultātā Visma Enterprise Biznesa Inteliģences nodaļai izdevās iegūt gan sadarbības partnerus vairākās Eiropas valstīs – Polijā, Dānijā un Rumānijā, gan klientu Šveicē, ko būtu praktiski neiespējami izdarīt no Latvijas. Protams, rezultāti nenāk uzreiz un konferencē netiek slēgti līgumi un izrakstīti rēķini. Lai tiktu līdz pirmajam līgumam, pēc izstādes bija jāstrādā gandrīz gads un tikai nesen – gandrīz divus gadus pēc izstādes, tiek finalizēts līgums ar Šveices uzņēmumu. Tāda ir starptautiskā biznesa specifika – jo tālāk atrodas darījumu partneris un jo lielāks ir uzņēmums, jo ilgāks laiks nepieciešams lai pārliecinātu par savām spējām un nonāktu līdz reālam darbam. Toties tiek izveidotas ilgtermiņa attiecības, kas ir ļoti būtiski šajā jomā.

Pie tam izstāde ir lieliska vieta, kur satikt iepriekš kontaktētus cilvēkus, ar ko jau ir vai tiek plānota kāda sadarbība. Piemēram, šajā pašā izstādē, mēs tikāmies ar uzņēmuma Visual Crossing pārstāvjiem, kurus plānojām pārstāvēt Latvijā. Klātienē tika izrunātas sadarbības detaļas, konkrēti projekti un tehniskie jautājumi un sadarbību sākām neilgi pēc izstādes.

Izstādi apmeklē arī Visma Enterprise klienti, kurus interesē biznesa inteliģences joma. Tāpēc bija iespēja kopīgi izrunāt gan jaunāko tendenču izmantošanas iespējas konkrētajā uzņēmumā, gan klientu nākotnes plānus BI jomā. Kad klienti ir aizņemti ar ikdienas darbiem un problēmām, ne vienmēr šādas sarunas ir iespējamas, taču šajā atmosfērā bieži rodas jaunas idejas kā uzlabot BI vidi uzņēmumā un kurp doties nākotnē.

MicroStrategy World satura sadalījums sesijās (tracks) ļauj iegūt informāciju par konkrēto, jūs interesējošo jomu, piemēram, mobilajiem BI risinājumiem vai vizuālo datu atklāšanu. Sesijās ir ietverta daudzpusīga informācija – tehniskās iespējas, lietotāju pieredze un praktiskie padomi, kas ļauj interesējošo tēmu apgūt no vairākām perspektīvām. Tāpat noteikti ieteiktu izmantot praktiskos seminārus (workshops), kuros dalībniekiem ir iespējams apgūt jaunās platformas iespējas un iegūt jaunas prasmes BI risinājumu izstrādē.

2014. gadā Visma Enterprise piedāvā saviem esošajiem un potenciālajiem klientiem apmeklēt konferenci par īpašu cenu – 495 EUR (standarta cena EUR 895). Lai iegūtu atlaidi lūdzu sūtīt darbinieku vārdus un amatus uz laura.briviba[at]visma.lv

Populārākie

  • Kādi personāla lietvedības dokumenti nepieciešami?

    AUTORS: Inese Sila mg.hr, LPVA valdes locekle ar praktisko pieredzi personāla vadībā un lietvedībā no 1995. gada. Personāla dokumentu pārvaldība (personāla lietvedība) ir svarīga personāla vadības sastāvdaļa, no kuras neviens darba devējs ikdienā nevar atteikties. Darbinieki ir jāpieņem darbā, jāizbeidz ar kādu darba tiesiskās attiecības, jānosaka mēnešalga, jānosūta komandējumā, jānosaka iekšējā darba kārtība, jādeleģē uzdevumi un […]

  • Autoratlīdzības saņēmēju ienākums un tā aplikšana ar nodokļiem

    Autoratlīdzību nodokļu režīms pēdējos gados ir bijusi ļoti aktuāla tēma. Tas saistīts ar to, ka iepriekš daudzi uzņēmumi izmantoja autoratlīdzību izmaksu, kā vienu no pakalpojumu vai produktu samaksas veidu fiziskām personām. Bet, pamatojoties uz to, ka regulāri ir bijusi izplatīta negodīga prakse, tika lemts komercuzņēmumos autoratlīdzības “izņemt no aprites”. Pagaidām mēs dzīvojam, tā saucamajā, “pārejas perioda” režīmā, kad līdz 2023.gada beigām vēl drīkst izmaksāt autoratlīdzības no uzņēmumiem, ievērojot konkrētus nosacījumus.