Ko tu darītu, ja zinātu, ka izdosies? Mēneša darbinieks Mija Zaļūksne.

Maija mēneša darbinieka godpilno titulu saņem mārketinga speciāliste Mija Zaļūksne. “Entuziasms profesionāli attīstīties un patiesa koncentrēšanās uz klienta vajadzībām ir īpašības, kas Mijā bija redzamas jau no mūsu pirmā tikšanās brīža”, saka mārketinga vadītāja Laura Brīvība. “Lai kādi būtu projekti vai mērķi, ar to degsmi, kas piemīt Mijai, ir iespējams sasniegt jebko. Turklāt viņa ir […]

Maija mēneša darbinieka godpilno titulu saņem mārketinga speciāliste Mija Zaļūksne.

“Entuziasms profesionāli attīstīties un patiesa koncentrēšanās uz klienta vajadzībām ir īpašības, kas Mijā bija redzamas jau no mūsu pirmā tikšanās brīža”, saka mārketinga vadītāja Laura Brīvība. “Lai kādi būtu projekti vai mērķi, ar to degsmi, kas piemīt Mijai, ir iespējams sasniegt jebko. Turklāt viņa ir arī lielisks komandas biedrs.”

Kā tu raksturotu sava darba galveno mērķi?

Svarīgākais mērķis ir komandā ar pārējiem kolēģiem strādāt tā, lai klients ir apmierināts un uzticas mums tik ļoti, lai gribētu ar mums sadarboties arī citos projektos.

Mēs, mārketings, esam tas posms, kas gan esošajam, gan potenciālajam klientam dažādos veidos stāsta par jaunām iespējām un mudina tās izmēģināt.

Pagājušā gada beigās uzņēmos arī vadīt mūsu jaunās klientu atbalsta platformas Visma Community ieviešanas un attīstīšanas projektu. To saskatu kā milzīgu soli tuvāk apmierinātam klientam.

Kāpēc tev patīk strādāt VISMA?

Ja izrāda iniciatīvu un grib darīt, tas tiek atbalstīts un dotas iespējas. Arī tad, ja nav iepriekšējas pieredzes un pārliecības, ka tiešām izdosies.

Kā piemēru varu minēt dizaina un drukas darbus. Pirms kāda gada man piedāvāja pārņemt to veidošanu, apgūstot Adobe dizaina programmas. Sākumā gāja lēnāk un mazliet trīcošām rokām, bet nu jūtu lielu progresu un prieku, ka to uzņēmos.

Ar šo noteikti atkārtošos, bet tā tiešām ir komanda. Man ir ļoti svarīgi, ar kādiem cilvēkiem pavadu lielāko dienas daļu. Tāpēc ļoti novērtēju savus mārketinga cīņu biedrus, ar kuriem kopā var gan izsmieties, gan lielus un mazus kalnus sagāzt.

Ko ieteiktu citiem, kuri vēlas strādāt šajā nozarē?

Būt atvērtiem un interesēties par apkārt notiekošo. Ir tik daudz labu kursu, rakstu, blogu un materiālu par mārketingu, kas iedvesmo darīt labāk un trāpīgāk.

Svarīgi apzināties, ka mārketings nav tikai reklāmu un saukļu domāšana. Protams, bez radošuma nekā, bet izmērāmi, skaidri mērķi un darbības noteikti ir prioritāti.

Ar ko tu nodarbojies brīvajā laikā?

Man patīk sajūta, ka varu ar brīvā laika nodarbēm pielāgoties savām tā brīža sajūtām un vēlmēm. Tāpēc tās ir daudz un dažādas lietas. Gan kursi, sākot no gleznošanas līdz improvizācijai, gan koncerti, izrādes, grāmatas, ceļojumi, gan skrējiens pa mežu vai vienkārša atpūta kopā ar tuvākajiem.

Kāds ir tavs moto?

Ko tu darītu, ja zinātu, ka tev izdosies?

 

Vēlies pievienoties mūsu komandai? Apskati vakances!

Most popular

  • Spiegu tikšanās

    Spiegi un slepenie aģenti savu dzīvi vada lielā slepenībā. Viņu uzdevums ir ar viltību piekļūt konfidenciālai informācijai, ko slēpj to konkurenti vai pretinieki.  21. gadsimtā spiegošanu aizvien biežāk veic hakeri. Tā tiek dēvēta par kibernoziedzību. 9.-10. klases līmeņa Bebr[a]s domāšanas uzdevums. Spiegi Katru piektdienu seši spiegi apmainās ar nedēļas laikā savākto informāciju. Neviens spiegs nevēlas, lai […]

  • Kopsavilkums par nodokļu un grāmatvedības izmaiņām 2020. gada 3. ceturksnī

    AUTORS: Žurnāls “iFinanses” iFinanses ir Latvijas lielākais interneta žurnāls par nodokļiem, grāmatvedību un finanšu vadību, kas ik dienu sniedz aktuālo informāciju par izmaiņām normatīvajos aktos, kā arī praktiskus skaidrojumus to piemērošanā. Interneta žurnāls iFinanses ir dibināts 2009. gadā, un šodien ir kļuvis par iecienītu izdevumu vairāk nekā 45 000 lasītāju vidū. Kopš 2013. gada decembra […]