Doties uz galveno

Mēneša darbinieks – Santa Mauriņa

  Santa Mauriņa ir SIA Visma Enterprise klientu attiecību vadītāja. Uzņēmumā strādā četrus gadus un divus pēdējos no tiem ir saņēmusi balvu kā viens no labākajiem gada darbiniekiem. Kā tu raksturotu sava darba galveno mērķi? Principā jau laikam nodrošināt darbu visiem pārējiem uzņēmuma darbiniekiem – lai projektu vadītājiem ir projekti, ko realizēt; analītiķiem un programmētājiem […]

 

Santa Mauriņa ir SIA Visma Enterprise klientu attiecību vadītāja. Uzņēmumā strādā četrus gadus un divus pēdējos no tiem ir saņēmusi balvu kā viens no labākajiem gada darbiniekiem.

Kā tu raksturotu sava darba galveno mērķi?

Principā jau laikam nodrošināt darbu visiem pārējiem uzņēmuma darbiniekiem – lai projektu vadītājiem ir projekti, ko realizēt; analītiķiem un programmētājiem jaunas “fīčas”, ko izpētīt un izstrādāt; konsultantiem jauni klienti, kurus konsultēt. Respektīvi, ikdienas darbs un virsmērķis ir jaunu klientu piesaiste, jaunu projektu plānošana, kā arī ne mazāk svarīgi – klienta vēlmju un prasību sadzirdēšana, lojalitātes un uzticības iemantošana. Svarīga ir ne tikai projektu kvantitāte, tikpat svarīgi – rentablu projektu saskatīšana un apgūšana. Taču ir arī personīgie mērķi, kas šajā gadījumā lieliski iet roku rokā ar uzņēmuma mērķiem, palīdzot sasniegt labus darba rezultātus. Saglabāt cilvēcisko pusi – savstarpēja cieņa, nosvērtība, spēja ieklausīties un iemantot klienta uzticību – manuprāt, tie ir ļoti svarīgi faktori visā pārdošanas procesā. Panākt to, lai viedoklis klientam netiek uzspiests, taču uztverts kā autoritatīvs. Tā kā ikdiena saistīta ar nemitīgu komunikāciju, esmu pamanījusi, ka tas palīdz izkopt savas personīgās īpašības. Un man prieks, ka te darbojas domino kauliņu efekts – tas ļauj veidot lojālas attiecības ar klientu, kas vainagojās ar labiem rezultātiem projektu veidolā un sekojoši veicina uzņēmuma mērķu izpildi.

Kāpēc Tev patīk strādāt Visma?

Dažādība! Katrs klients ir citādāks, katrs projekts ir unikāls. Katrs cilvēks, ar kuru aktīvi tiek komunicēts pārdošanas procesā, ir personība, kas jācenšas izprast un atrast kopīgu valodu. Nekad neapnīk. Dinamiska darba vide – arvien jauni izaicinājumi, lai veicinātu kā uzņēmuma, tā arī savu personīgo progresu, sasniegt to svarīgo gandarījuma sajūtu. Azarts – tas raksturo manu ikdienu. Patīk, ka te tiek saklausīta darbinieku iniciatīva, priekšlikumi. Tas palīdz realizēt savas ambīcijas. Kolēģi, darba vide un iekšējā atmosfēra – te jūtos kā mājās.

Ar ko tu nodarbojies no darba brīvajā laikā?

Sports. Arvien vairāk un dažādākas tā izpausmes. Agrāk sevi vajadzēja piespiest, tagad to daru ar prieku. Skrienot garās distances, atslēdzos no visa. Pēc nemitīgas prāta nodarbināšanas ikdienā, tā ir kā medusmaize. Tādejādi smeļos enerģiju. Tā vien šķiet, ka, 1 stunda skrienot, sekojoši sniedz 1 stundu, kurā varu paveikt 3 stundās iespējamo. Sports palīdz atgūt dzīvesprieku pēc psiholoģiskas slodzes, dabūt to iekšējā starojuma sajūtu. Vingrošana, nesen atklātās pilates. Sports kopumā sniedz tādu kā līdzsvara sajūtu – sajūtu, ka viss šai dzīvē ir balansā.
Kulinārija, viena no dzīves baudām – patīk eksperimentēt. Pārsteigt kā sevi, tā citus! Un arī te pastāv sava veida azarts. Katra jauna recepte rada gaidas par rezultātu un sajūtu “sanāks vai ne..” 🙂

Tavs dzīves moto ir:

Jebkur un jebkurā situācijā pastāv domino kauliņu efekts:
Domas ietekmē emocijas.
Emocijas ietekmē lēmumus.
Lēmumi ietekmē dzīves notikumus.

Rezumē – visa pamatā un panākumu priekšnoteikums ir pozitīva domāšana!

Meklējam Santai kolēģi!

 

 

Populārākie

  • Kādi personāla lietvedības dokumenti nepieciešami?

    AUTORS: Inese Sila mg.hr, LPVA valdes locekle ar praktisko pieredzi personāla vadībā un lietvedībā no 1995. gada. Personāla dokumentu pārvaldība (personāla lietvedība) ir svarīga personāla vadības sastāvdaļa, no kuras neviens darba devējs ikdienā nevar atteikties. Darbinieki ir jāpieņem darbā, jāizbeidz ar kādu darba tiesiskās attiecības, jānosaka mēnešalga, jānosūta komandējumā, jānosaka iekšējā darba kārtība, jādeleģē uzdevumi un […]

  • Autoratlīdzības saņēmēju ienākums un tā aplikšana ar nodokļiem

    Autoratlīdzību nodokļu režīms pēdējos gados ir bijusi ļoti aktuāla tēma. Tas saistīts ar to, ka iepriekš daudzi uzņēmumi izmantoja autoratlīdzību izmaksu, kā vienu no pakalpojumu vai produktu samaksas veidu fiziskām personām. Bet, pamatojoties uz to, ka regulāri ir bijusi izplatīta negodīga prakse, tika lemts komercuzņēmumos autoratlīdzības “izņemt no aprites”. Pagaidām mēs dzīvojam, tā saucamajā, “pārejas perioda” režīmā, kad līdz 2023.gada beigām vēl drīkst izmaksāt autoratlīdzības no uzņēmumiem, ievērojot konkrētus nosacījumus.