Datorspēlē Superbebras spēles fons sastāv no daudzām vertikāiem blokiem. Dators
pastāvīgi pievieno jaunu bloku rindas labajā pusē un vienlaikus noņem bloku kreisajā pusē.
Tādējādi dators rada ilūziju, ka attēls kustās.

Dators izvēlas jaunu bloku, ko pievienot, izmantojot zemāk redzamo shēmu. Tas aplūko
iepriekšējo plāksnīti, pārbauda bultiņas, kas nāk no šīs plāksnītes, un pēc nejaušības
principa izvēlas vienu no blokiem, uz kuru norāda bultiņa.

Piemēram, pēc bloka:

dators var izvēlēties nākamo bloku vai nu šo bloku:

vai šo bloku:

Jautājums
Viens no šiem variantiem nevar būt Superbebras fons. Kurš ir tas?

Paturi peli virs Bebra attēla
un
parādīsies informatīvais teksts ar atbildi!

Šī ir informātika
Dažās datorspēlēs, piemēram, bezgalīgās skriešanas spēlēs, fons pārvietojas horizontāli,
radot ilūziju, ka spēlētājs pārvietojas uz priekšu pa iedomātu pasauli. Dažkārt fons nav
nemainīgs attēls, bet to automātiski izveido dators. To sauc par procedurālo ģenerēšanu.
Parasti mazāki elementi netiek nejauši apvienoti, lai radītu visdažādākos fonus.
Uzdevumā šie noteikumi tiek attēloti ar flīžu diagrammu, un šādas diagrammas, kurās
elementi ir savienoti ar bultiņām, sauc par virzītiem grafiem, tos sauc arī par grafiem.
Elementi tiek saukti par mezgliem, bet bultas ir norādītās malas. Virzītos grafus izmanto
visiem modelēšanas veidiem.