Autors: Visma
Personāla atlases izaicinājumi kļūst arvien sarežģītāki – konkurence par talantiem pieaug, kandidātu uzvedība mainās, bet ierastās metodes vairs nedod iepriekšējo rezultātu. Mūsdienu HR speciālistiem un vadītājiem ir jādomā kā mārketinga stratēģiem, jāizmanto dati un jāmeklē radoši risinājumi, lai sasniegtu un pārliecinātu īstos kandidātus. Šajā #HRMidea rakstu triloģijā esam apkopojuši trīs praktiskus un pieredzē balstītus skatpunktus – no darba sludinājumu optimizācijas ar SEO līdz ārējo ieteikumu kampaņām un publiskā un privātā sektora labāko prakšu apvienošanai.
Jaudīgāki darba sludinājumi, izmantojot SEO pamatprincipus
Vai ar darba sludinājumiem vēlaties piesaistīt labākos kandidātus? Latviešu valodā pieejama Visma Group izstrādātā “Talantu piesaistes rokasgrāmata”, kas piedāvā praktiskus padomus SEO stratēģiju izmantošanai, lai efektīvi izplatītu darba sludinājumus un uzlabotu to redzamību.
Kad māksla veicina labbūtību: Visma Labs pieredze
Teju 4 no 5 darba devējiem Eiropā saskaras ar grūtībām atrast un piesaistīt atbilstošus kandidātus. Latvija nav izņēmums, un arī pašmāju darba devēji saskaras ar to, ka tradicionālās personāla atlases metodes zaudē spēku un vairs nenodrošina kvalitatīvu kandidātu piesaisti pietiekami ātri un efektīvi. Arvien vairāk neatbilstošu pieteikumu vai kandidātu, kuru prasmes neatbilst prasībām, liek aizdomāties par to, kā uzlabot personāla atlases procesus. Šajā HRM idea rakstā Juris Zalāns atklāj ārējo ieteikumu kampaņu potenciālu, piesaistot labākos talantus.
Efektīva personāla atlase, izmantojot labākās publiskā un privātā sektora prakses
Kamēr pamata teorijas cilvēkresursu vadībai gan privātajā, gan publiskajā sektorā paliek nemainīgas, to pielietojums praksē bieži vien ir atšķirīgs. Šajā HRM Idea rakstā Mg. HR. Inese Sila atklāj, kā dažādi faktori ietekmē atlases procesu valsts un privātajā sektorā un kuros aspektos sektori var iedvesmoties cits no cita.
Talantu piesaiste nav vienreizējs uzdevums – tā ir nepārtraukta stratēģijas pilnveide, kurā svarīgi ir gan rīki, gan pieeja. Apvienojot mārketinga domāšanu ar mērķtiecīgu komunikāciju un mācoties no citu sektoru pieredzes, HR profesionāļi var būt soli priekšā darba tirgus tendencēm. Lai arī katrs no šiem rakstiem atspoguļo atšķirīgu perspektīvu, tos vieno kopīga ideja – efektīva personāla atlase ir iespējama tad, ja tā ir pārdomāta, pielāgota un balstīta pieredzē.
Vērtīgs raksts?
Pieraksties saņemšanai arī turpmāk!
Raksts ir autordarbs un atspoguļo autora viedokli par doto tēmu, kas var nesakrist ar HRM Idea izdevēja SIA Visma Enterprise viedokli. Par rakstā minēto faktu pareizību atbild raksta autors.
Ja vēlaties uzzināt vairāk par VISMA risinājumiem personāla jomā, lūdzu apmeklējiet produktu lapas: