Doties uz galveno

Uzdevums: Ābolu lasīšana

Bebr[a]s uzdevums 7.-8. klašu skolēniem.

Bebr[a]s ir informātikas un algoritmiskās domāšanas konkurss 5.-12. klašu skolēniem. Tajā skolēniem ir iespēja risināt aizraujošus uzdevumus, kuros nav nepieciešamas iepriekšējas informātikas vai programmēšanas zināšanas. Vai spēsi atrisināt šo uzdevumu?

Bebru ģimenei pieder ābeļdārzs. Ražas novākšanas sezonā bebri cenšas atrast labāko veidu, kā iepakot ābolus, lai tos nogādātu tirgū. Šogad viņi nolēma iepakot ābolus saskaņā ar šādiem noteikumiem:

  1. Ābolus saliek maisos. Katrā maisā ir 8 āboli, ne vairāk un ne mazāk. Ja ābolu ir mazāk nekā 8, tad tie paliek ārpus maisiem un netiek iepakoti.
  2. Maisus liek kastēs. Katrā kastē ir 8 maisi, ne vairāk un ne mazāk. Ja ir mazāk nekā 8 maisi, tie tiek atstāti ārpus kastēm.

Uzdevums

Šodien bebri novāca un iesaiņoja 275 ābolus. Cik kastes, cik maisus un cik neiepakotus ābolus bebri nogādāja tirgū?

Atbilžu varianti

Paturi kursoru virs Bebra attēla un
uzzini atbildi!

Uzzini vairāk par konkursu Bebr[a]s lapā!

Atvērt Bebr[a]s lapu

Populārākie

  • Dažādi līgumi ar fiziskām personām par auto izmantošanu uzņēmuma vajadzībām

    AUTORE: Inga Pumpure Grāmatvede ar nestandarta domāšanu par standartizētām, likumdošanas regulētām normām. Mūsdienās auto nav luksusa lieta, tā ir nepieciešamība. Daudz vairāk un īsākā laikā var izdarīt, ja esi mobils –  vari pārvietoties kad un kur vēlies, neesot pakļauts sabiedriskā transporta kustību sarakstiem un maršrutiem. Turklāt tas attiecas ne tikai uz fiziskām personām, bet arī […]

  • Kādi personāla lietvedības dokumenti nepieciešami?

    AUTORS: Inese Sila mg.hr, LPVA valdes locekle ar praktisko pieredzi personāla vadībā un lietvedībā no 1995. gada. Personāla dokumentu pārvaldība (personāla lietvedība) ir svarīga personāla vadības sastāvdaļa, no kuras neviens darba devējs ikdienā nevar atteikties. Darbinieki ir jāpieņem darbā, jāizbeidz ar kādu darba tiesiskās attiecības, jānosaka mēnešalga, jānosūta komandējumā, jānosaka iekšējā darba kārtība, jādeleģē uzdevumi un […]