Doties uz galveno

Kā izdevīgāk savienot lidojumus?

Cik viegli Tev izdosies atrisināt 11.-12. klases Bebr[a]s uzdevumu? Izmēģini spēkus!

Piedāvājam pārbaudīt savu attapību, risinot Bebr[a]s 11.-12. klases līmeņa uzdevumu.

Ceļojot uz tālākām valstīm, nereti nākas šķērsot atšķirīgas laika zonas. Vai vari palīdzēt Dinai saplānot viņas lidojumu?

Savienotie lidojumi

Dina plāno tālu lidojumu. Lai noskaidrotu, kurš ir visātrākais maršruts, viņa ir uzzīmējusi šādu karti:

Informācija:

– Kartē attēlotas 11 pilsētas un 13 laika zonas.

– Laika zonas ir attēlotas kartes augšpusē.

– Ir tikai viens tiešais lidojums starp jebkurām divām pilsētām 24 stundu periodā.

– Īsākais lidojums ir vienu stundu ilgs.

– Garākais lidojums ir 16 stundas ilgs.

– Dina var paspēt uz jebkuru savienoto reisu, ja tas izlido vismaz stundu pēc iepriekšējā lidojuma nosēšanās.

– Kartē ir parādīti katra lidojuma izlidošanas no sākumpunkta un ierašanās galapunktā laiki pēc vietējā laika.

Piemērs:

Lidojums no D uz F sākas 20.00 (pēc D laika) un nolaižas 9.00 (pēc F laika).

F laika zona ir trīs stundas priekšā D laika zonai. Tādējādi lidojuma ilgums ir 10 stundas .

Uzdevums

Kāds ir īsākais kopējais ceļojuma ilgums stundās kādā Dina no A var nokļūt K (ceļojuma ilgumu veido lidojuma un gaidīšanas laiku summa)?

Pareizā atbilde

Paturi pelīti virs Bebra attēla un
parādīsies informatīvais teksts ar atbildi!

Uzzini vairāk par konkursu Bebr[a]s lapā!

Atvērt Bebr[a]s lapu

Populārākie

  • Dažādi līgumi ar fiziskām personām par auto izmantošanu uzņēmuma vajadzībām

    AUTORE: Inga Pumpure Grāmatvede ar nestandarta domāšanu par standartizētām, likumdošanas regulētām normām. Mūsdienās auto nav luksusa lieta, tā ir nepieciešamība. Daudz vairāk un īsākā laikā var izdarīt, ja esi mobils –  vari pārvietoties kad un kur vēlies, neesot pakļauts sabiedriskā transporta kustību sarakstiem un maršrutiem. Turklāt tas attiecas ne tikai uz fiziskām personām, bet arī […]

  • Autoratlīdzības saņēmēju ienākums un tā aplikšana ar nodokļiem

    Autoratlīdzību nodokļu režīms pēdējos gados ir bijusi ļoti aktuāla tēma. Tas saistīts ar to, ka iepriekš daudzi uzņēmumi izmantoja autoratlīdzību izmaksu, kā vienu no pakalpojumu vai produktu samaksas veidu fiziskām personām. Bet, pamatojoties uz to, ka regulāri ir bijusi izplatīta negodīga prakse, tika lemts komercuzņēmumos autoratlīdzības “izņemt no aprites”. Pagaidām mēs dzīvojam, tā saucamajā, “pārejas perioda” režīmā, kad līdz 2023.gada beigām vēl drīkst izmaksāt autoratlīdzības no uzņēmumiem, ievērojot konkrētus nosacījumus.