
Dažādie maršruti
Skolēnu loģiskās un algoritmiskās domāšanas konkursa Bebr[a]s uzdevums 11.-12. klašu skolēniem.
Skolēnu loģiskās un algoritmiskās domāšanas konkursa Bebr[a]s uzdevums 11.-12. klašu skolēniem.
iFinanses sniedz kopsavilkumu par nodokļu un grāmatvedības izmaiņām 2024. gada 1. ceturksnī.
Gada sākums daudzās organizācijās ir padarīto darbu izvērtēšanas laiks. Laiks, kad tiek veiktas arī darba snieguma pārrunas. Novērtēt iepriekšējā gadā sasniegto un padarīto ir sarezģīts un laikietilpīgs process. Kā darbinieki vērtē šo sarunu efektivitāti?
Katrs uzņēmums vai fiziskā persona var saskarties ar situāciju, kurā saistību neizpildes rezultātā ir izveidojies parāds. Šajā rakstā aplūkosim iespējamos tiesiskos risinājumus parāda atgūšanai, priekšnoteikumus un kārtību, lai parādu nodotu piespiedu izpildei valsts amatpersonai – Latvijas Zvērinātam tiesu izpildītajam.
Visma darbinieku stāsti. Pie mums nekad nav garlaicīgi. Viens no iemesliem, kāpēc tā, noteikti ir mūsu cilvēki! Visdažādākie viedokļi, prasmes, zināšanas un talanti vienuviet! Tāpēc nav brīnums, ka arī hobiji Visma kolēģiem ir ne mazāk interesanti!
Noslēdzoties “Visma” rīkotajam starptautiskajam ikgadējam loģiskās un algoritmiskās domāšanas konkursam “Bebr[a]s”, Skolu indeksā ir apkopotas 100 aktīvākās skolas. Konkursa rezultāti liecina, ka reģionu skolas joprojām izteikti aktīvāk veicina skolēnu iesaisti konkursā.
Dažreiz darbinieki ir neapmierināti ar savu darba vietu un vēlas mainīt to, bet tomēr paliek strādāt uzņēmumā, samazinot savu interesi un iesaisti savā darbā. Šajā rakstā personāla speciāliste Inga Daliba pastāsta vairāk par “klusās aiziešanas” pazīmēm un kā tās mazināt.
Jaunā gada sākumā grāmatveži analizē iepriekšējā gada laikā padarīto un ieplāno nākotnes darbus saistībā ne tikai ar gada pārskata sagatavošanu, bet arī ar jauno likumu normu piemērošanu savā grāmatvedības uzskaitē. Ko jaunu grāmatvežiem nesīs 2024.gads?
Sekojot līdzi dažādiem ar darbu un darba vidi saistītiem aspektiem, pētījumu kompānija Kantar veica darba ņēmēju aptauju, kurā noskaidroja dažādus aktuālus jautājumus, tostarp, kāda ir strādājošo darba slodze un tās izmaiņas dinamikā. Šajā rakstā varat iepazīties ar šī pētījuma rezultātiem.
Skolēnu loģiskās un algoritmiskās domāšanas konkursa Bebr[a]s uzdevums 9.-10. klašu skolēniem.
iFinanses sniedz kopsavilkumu par nodokļu un grāmatvedības izmaiņām 2023. gada 4. ceturksnī.
Darba devēji un darbinieki daudz domā par darba efektivizēšanu produktivitātes uzlabošanu. Kā varam saplānot savu laiku tā, lai izdarītu vairāk? Taču, aprobežojoties tikai ar laika plānošanu vien, mēs neizmantojam iespēju gudrāk pārvaldīt savu potenciālu. Labāk izzinot savus paradumus, dažādu faktoru ieteikumi un pievēršot uzmanību savas ikdienas plānošanai, varam uzlabot savu produktivitāti, izmantojot savus enerģijas resursus. Kas ir enerģijas vadība? Kā to izmantot, lai izprastu savas individuālās īpatnības, limitus un potenciālu?