
Active directory sinhronizācija
Organizācijas datortīkla lietotāju izveidei un bloķēšanai
atbilstoši darbinieku datu izmaiņām Horizon
Organizācijas datortīkla lietotāju izveidei un bloķēšanai
atbilstoši darbinieku datu izmaiņām Horizon
Pārtraucot darba attiecības, automātiski bloķē bijušā darbinieka piekļuvi datortīklam.
Izveidojot lietotāju vienā informācijas sistēmā, tas automātiski tiek izveidots arī citās.
Jaunam darbiniekam ir pieeja datortīklam uzreiz pēc darba attiecību uzsākšanas.
Aizvietojot manuālu darbu ar automātiskiem procesiem, samazinās kļūdu skaits.
Visās informācijas sistēmās dati mainās vienlaicīgi un tas notiek automātiski.
Darbinieki manuālas datu ievades vietā var nodarboties ar vērtīgākiem uzdevumiem.
"Tiesu namu aģentūrā pārvaldām vairāku Tieslietu ministrijas padotības iestāžu infrastruktūru ar lielu darbinieku skaitu. Tas, savukārt, nozīmē arī biežas izmaiņas darbinieku sastāvā. Primārais avots darbinieku izmaiņām ir Horizon Personāla uzskaite. Pēc tam, reaģējot uz izmaiņām personāla sastāvā, IT speciālistiem jāveic datortīkla lietotāju izveidošana vai bloķēšana. Ņemot vērā to, ka mūsdienās piekļuve informācijas sistēmām ir ļoti būtisks un sensitīvs resurss, nepieciešams operatīvi reaģēt uz šīm izmaiņām personālā. Tādēļ ieviesām integrācijas risinājumu, kas būtiski uzlabo IS drošību, paātrina lietotāju izveides procesu un samazina manuāli veicamā darba apjomu - Horizon darbinieku un datortīkla (ActiveDirectory) lietotāju sasaisti. Šis risinājums nodrošina datortīkla lietotāja automātisku izveidi pie jauna darbinieka reģistrācijas Horizon un datortīkla lietotāja automātisku bloķēšanu, kad darbiniekam Horizon beidzas darba tiesiskās attiecības." Sandis Vulis |