Active directory sinhronizācija ar Horizon

Organizācijas datortīkla lietotāju izveidei un bloķēšanai atbilstoši darbinieku datu izmaiņām Horizon

Lejupielādēt aprakstu

 

drošiba ikona

Drošība

Pārtraucot darba attiecības, automātiski bloķē bijušā darbinieka piekļuvi datortīklam.

laika ietaupijums ikona

Laika ietaupījums

Izveidojot lietotāju vienā informācijas sistēmā, tas automātiski tiek izveidots arī citās.

Operativitāte ikona

Operativitāte

Jaunam darbiniekam ir pieeja datortīklam uzreiz pēc darba attiecību uzsākšanas.

ikona

Mazāk kļūdu

Aizvietojot manuālu darbu ar automātiskiem procesiem, samazinās kļūdu skaits.

Pašizmaksas aprēķins ikona

Aktuāli dati

Visās informācijas sistēmās dati mainās vienlaicīgi un tas notiek automātiski.

Efektivitāte ikona

Efektivitāte

Darbinieki manuālas datu ievades vietā var nodarboties ar vērtīgākiem uzdevumiem.

Aprēķiniet laika ietaupījumu

Norādiet, cik darbinieki organizācijā pārtrauc darba attiecības un tiek pieņemti darbā gada laikā un uzziniet, cik daudz laika iespējams ietaupīt, integrējot Horizon ar Active Directory.

 
 
 
 

 

Videosemināra "Horizon un Active directory sinhronizācijas piemēri - no idejas līdz realizācijai" ieraksts

  

Klienta atsauksme

"Tiesu namu aģentūrā pārvaldām vairāku Tieslietu ministrijas padotības iestāžu infrastruktūru ar lielu darbinieku skaitu. Tas, savukārt, nozīmē arī biežas izmaiņas darbinieku sastāvā. 

Primārais avots darbinieku izmaiņām ir Horizon Personāla uzskaite. Pēc tam, reaģējot uz izmaiņām personāla sastāvā, IT speciālistiem jāveic datortīkla lietotāju izveidošana vai bloķēšana. Ņemot vērā to, ka mūsdienās piekļuve informācijas sistēmām ir ļoti būtisks un sensitīvs resurss, nepieciešams operatīvi reaģēt uz šīm izmaiņām personālā. 

Tādēļ ieviesām integrācijas risinājumu, kas būtiski uzlabo IS drošību, paātrina lietotāju izveides procesu un samazina manuāli veicamā darba apjomu - Horizon darbinieku un datortīkla (ActiveDirectory) lietotāju sasaisti. Šis risinājums nodrošina datortīkla lietotāja automātisku izveidi pie jauna darbinieka reģistrācijas Horizon un datortīkla lietotāja automātisku bloķēšanu, kad darbiniekam Horizon beidzas darba tiesiskās attiecības."

Sandis Vulis, Tiesu namu aģentūra

Risinājuma ieviešana soli pa solim

  1. Prasību apzināšana
    Intervijas ar klientu, noskaidrojot esošo datortīkla konfigurāciju un prasības risinājumam.
  2. Tāmes un termiņu piedāvājums
    Risinājuma cena un izpildes ātrums ir atkarīgs no nepieciešamo pielāgojumu apjoma.
  3. Risinājuma ieviešana
    Konfigurācijas darbu veikšana, lai nodrošinātu Horizon un Active Directory sadarbspēju.
  4. Garantija un uzturēšana
    12 mēnešu periodā izstrādātājs veic kļūdu labošanu un ir iespējams pasūtīt izmaiņas.

Pieprasiet piedāvājumu!

JĀ, es piekrītu, ka mani personas dati tiek izmantoti šeit aprakstītajā veidā un zinu, ka varu savu piekrišanu to izmantošanai atsaukt jebkurā brīdī.
Jā, es gribu saņemt manām interesēm atbilstošu informāciju no Visma. Es zinu, ka varu atteikties no vienošanās par informācijas saņemšanu jebkurā brīdī vai mainīt savas interešu jomas, izmantojot Abonēšanas vadības sistēmu.
visma.lv kontakti