Elektroniskā inventarizācija

Risinājums efektīvākai pamatlīdzekļu un inventāra inventarizācijas procesa veikšanai, izmantojot mobilās ierīces.

Lejupielādēt aprakstu

Ātrākai, vienkāršākai un precīzākai inventarizācijas veikšanai

ikona Inventarizācija notiek, izmantojot mobilās ierīces, netērējot laiku pamatlīdzekļu atrašanai un atzīmēšanai sarakstos.
ikona Pamatlīdzekļu saraksts ātri un vienkārši tiek eksportēts no Horizon tieši mobilajā ierīcē.
ikona Pamatlīdzekļu atpazīšanai tiek izmantoti svītrkodi, kas izslēdz kļūdas iespēju inventarizācijas procesā.
ikona Inventarizāciju iespējams veikt gan pēc atbildīgā, gan atrašanās vietas, izvēloties ērtāko un efektīvāko formu.
ikona Inventarizācijas laikā fiksētās izmaiņas automātiski tiek atspoguļotas Horizon, nodrošinot precīzus uzskaites datus un nenoslogojot grāmatvežus ar kustības dokumentu veidošanu.
ikona Pēc inventarizācijas sarakstu eksportē no mobilās ierīces uz Horizon, ietaupot laiku, samazinot kļūdu iespējamību un ļaujot ātri iegūt inventarizācijas rezultātu.

Aprēķiniet laika ietaupījumu

Norādiet sava uzņēmuma inventāra un pamatlīdzekļu skaitu un uzziniet, cik stundas varat ietaupīt.

 
 
 

 stundas

Pamatlīdzekļu + inventāra vienību skaits

 

Klienta atsauksme

valsts zemes dienests

Lauku atbalsta dienests izmanto Horizon Elektronisko inventarizāciju kopš 2012.gada.
Ņemot vērā lielo inventarizācijas apjomu (20 000 vienības), šī funkcionalitāte ievērojami atvieglo inventarizācijas procesu dienestā. Process ir ātrāks, izslēdz cilvēcisko kļūdu faktoru
.

Ilga Arcimoviča
Lauku atbalsta dienesta administratīvā departamenta direktore.

Risinājuma ieviešanai nepieciešams:

  • Licence "Inventarizācija ar PDT";
  • Ieviests Inventāra modulis un/vai Pamatlīdzekļu modulis;
  • Svītrkodi pamatlīdzekļu un inventāra marķēšanai;
  • Mobilā ierīce inventarizācijas veikšanai;
  • Konfigurācijas darbi 6 -12 h + lietotāja apmācība.

Pieprasiet piedāvājumu!

visma.lv kontakti