
Gudra Noliktava
Mobila lietotne noliktavas pārvaldībai ar Horizon
Klienti
Statistika par darbinieku rezultātiem
Strādā ar jebkuru Bluetooth skeneri
Dokumentu un uzlīmju, svītrkodu drukāšana ar vienu klikšķi
Pateicoties Gudra Noliktava risinājumam, datu apmaiņa ar Horizon iespējama jebkurā laikā un vietā. Pietiek tikai ar Android viedtālruni vai planšeti. Rezultātā – vienkārša, ātra un precīza pasūtījumu apstrāde un inventarizācija.
Daudzās noliktavās joprojām tiek izmantotas drukātas preču savākšanas lapas. Tās prasa daudz laika gan darbinieku apmācībā, gan ikdienas darbā. Izmantojot viedtālruni, darbinieki varēs strādāt precīzāk un efektīvāk.
Kļūdas preču komplektācijā un piegādē bieži izraisa klientu neapmierinātību. Skenējot svītru kodus, Gudra Noliktavas risinājums automātiski pārbauda un kontrolē pasūtījuma saturu. Tā neprecizitātes tiek novērstas vēl pirms to rašanās.
Pateicoties Gudra Noliktava aplikācijai, mūsu šī gada inventarizācijas process notika divreiz ātrāk un efektīvāk, ļaujot jau procesa vidū izvērtēt starprezultātus un veikt nepieciešamās korekcijas.
Gudra Noliktava ir ērts un uzticams rīks, kas palīdz mums ātri pārvaldīt preces noliktavās. Kopš 2019. gada šī aplikācija ir mūsu ikdienas darba neatņemama sastāvdaļa.
Pateicoties Gudra Noliktava aplikācijai, mēs esam ietaupījuši daudz laika, pieņemot preces no piegādātājiem un veicot preču pārvietošanu starp noliktavām. Šis rīks ir ļoti noderīgs mūsu ikdienas darbā.
Biroja tālr.: 67116211
E-pasts: [email protected]
Aizpildiet anketu, lai pieteiktos konsultācijai ar ekspertu par Gudra Noliktava risinājuma piemērotību savam uzņēmumam!