Klientu pasūtījumu reģistrēšana, atrodoties jebkur,
kur ir pieejama mobilā ierīce


Palielinās uzņēmuma ieņēmumi

Strādājot ar e.Pasūtījumi risinājumu, iespējams apkalpot vairāk klientu un kvalitatīvāk piedāvāt papildus produktus.


Uzlabota klientu apmierinātība

Tā kā informācijas apmaiņa ar noliktavu pasūtījuma brīdī notiek automātiski, klienti preces saņem ātrāk un precīzāk. Arīdzan - klients saņem plašāku informāciju par produktiem un process kopumā ir ērtāks.


Samazinās kļūdas

Dati tiek ievadīti pasūtījuma pieņemšanas brīdī un automātiski nonāk Horizon - neveidojas kļūdas datu pārvadē.


Ātrāka preču aprite

Tiek nodrošināta ātra informācijas aprite, kā rezultātā, brīdī, kad tiek veikts pasūtījums, šo informāciju jau saņem noliktavā.

"Mūsu uzņēmums e.Pasūtījumi aplikāciju izmanto jau vairāk nekā 2 gadus.

Kā tirdzniecības uzņēmumam mums ir būtiski, lai aģenti dienas laikā varētu apbraukāt pēc iespējas vairāk klientu un piedāvāt klientiem vajadzīgās preces.  
Aplikācija palīdz abos gadījumos - samazina pasūtījuma pieņemšanai nepieciešamo laiku un tajā ir redzama pasūtījumu vēsture, kas palīdz izprast klienta vajadzības, tādējādi piedāvājot papildus preces.

Ļoti ērti, ka aplikācijā uzreiz var redzēt gan noliktavu atlikumus, gan klienta līgumcenas. Līdz ar to, ievadot preces uzreiz pasūtījuma brīdī, kļūdu iespējamība ir mazāka.

Tā kā aplikācija darbojas tiešsaistes režīmā, noliktavā jau var sākt komplektēt pasūtījumus, negaidot vakaru, kad aģents atbrauks tos nodot vai arī netērējot operatora laiku pa telefonu nosaucot pasūtījumus.
"

Jānis Mirķis,
Baltic XL
Prokūrists

Uzziniet vairāk, piesakoties individuālai prezentācijai!