HR lutināšana 2021 ir noslēgusies! 


Paldies visiem dalībniekiem, kuri aizpildīja anketu par personāla lietvedības digitalizācijas iespējām un vajadzībām! 


Iespēju sevi palutināt ar mūsu sarūpētajām balvām saņem: 

  1. Atpūtu Jonathan Spa hotel saņem Sannija Novika;
  2. Atpūtu ESPA laimē Sindija Dimze;
  3. Atpūtas izbraucienu ar Kapteiņa Laivu Dāvids saņem Kristīne Marijevska.
     


Apsveicam laimīgās uzvarētājas!

Ar Jums sazināsimies individuāli, rakstot uz loterijas reģistrācijā norādīto e-pasta adresi.

 

 

 

Balvas


Balvu grozs veidots no dāvanām, kas palīdzēs smelties patīkamas emocijas un atpūsties no spraigās ikdienas!

Atpūta Jonathan Spa hotel

Nakšņošana divvietīgā LUX numurā + brokastis+ SPA zonas apmeklējums,
245 EUR vērtībā.

Lasīt vairāk »

ESPA apmeklējums

Relaksējošas SPA procedūras pašā Rīgas centrā,
150 EUR vērtībā.

Lasīt vairāk »

Izbrauciens ar Kapteiņa Laivu

Atpūtas izbrauciens - Saulriets uz Daugavas vai Ģimenes brīvdienu rīts,
100 EUR vērtībā.

Lasīt vairāk »

Kamēr gaidi rezultātus, lasi jaunākos HRM Idea rakstus!

7 kļūdas no kurām jāizvairās onboarding procesā

Veiksmīga apmācību procesa (onboarding) nodrošināšana ir lielisks pirmais solis laba pirmā iespaida nodrošināšanai par savu uzņēmumu. Turklāt tas ne tikai ļaus jaunajam darbiniekam aktīvi iesaistīties darba dzīvē, bet palīdzēs arī produktivitātes celšanā. Šajā blogā esam uzskaitījuši septiņas svarīgas sākotnējo darbinieku apmācību (onboarding) kļūdas, no kurām uzņēmumiem jācenšas izvairīties.

Darbinieku atlase un apmācības. Vai digitālie rīki patiešām uzlabo rezultātu?

Personāla speciālisti labi zina, cik grūti ir atrast un atlasīt labus darbiniekus. Turklāt daļa darbinieku ir ambiciozi un ļoti prasīgi, tādēļ ir īpaši jāpiestrādā pie to noturēšanas. Viņiem vajag gan izaugsmes iespējas, gan ērtu darba vidi, gan digitālus risinājumus uzņēmumā, lai viss nepieciešamais būtu dažu klikšķu attālumā. Talantu vadības procesu var iedalīt vairākos posmos. Šajā rakstā lasiet par darbinieku atlasi, onboarding un apmācībām, un to, kā šajos procesos var palīdzēt kvalitatīvi digitālie risinājumi.

Kāpēc uzņēmuma vadītājiem jārūpējas par savu reputāciju?

Personīgā reputācija ir svarīgs aspekts mūsu ik katra ikdienas dzīvē. Reputācija ir vispārējs priekšstats par cilvēku. Tas nav viena kaimiņa, drauga, kolēģa viedoklis, bet kopējais priekšstats, kāds ir noslāņojies par cilvēku, izvērtējot viņa rīcību, mērķus, vērtības, vārdus, sapņus, piederību pie kādas sociālās grupas utml. Taču uzņēmumu vadības kontekstā, personīgā reputācija ir cieši saistīta ar uzņēmuma reputāciju. Vienas personas negatīvai rīcībai var būt graujošas sekas organizācijas reputācijas vērtējumā un vērtībā.