Atbrīvojieties no rūpēm par Horizon izmitināšanu
un atjauninājumiem


Mazākas infrastruktūras izmaksas

Nav nepieciešams iegādāties serveri Horizon izmitināšanai un nodrošināt tā uzturēšanu.

 

Jaunākās sistēmas versijas

Horizon atjauninājumi tiek piegādāti automātiski, neiesaistot IT personālu un netraucējot sistēmas lietotāju darbu.

 

Datu drošība

Regulāra drošības kopiju veidošana un datu atjaunošanas pārbaude.

 

Biežāk uzdotie jautājumi

 

Kur glabāsies mani dati?


Horizon mākoņrisinājuma klientu dati ir izvietoti datu centros Eiropas Savienībā ar mūsdienīgu datu pārraides infrastruktūru. Datu centrs ir sertificēts atbilstoši TIERIII sertifikācijas standartam, kā arī datu centru procesi un personāls ir sertificēts pēc PCI DSS Level1 un ISO27001 standartiem.

Kā notiks sistēmas atjauninājumu piegāde?


Sistēmas atjauninājumus - jaunākās versijas un laidienus saņemsiet ārpus darba laika (naktīs vai brīvdienās). Pakalpojums nodrošina iespēju atjauninājumu piegādi uz laiku atlikt pēc klienta pieprasījuma.

Cik bieži tiks veidotas rezerves kopijas?


Sistēmas rezerves kopijas tiks veidotas katru dienu, pieglabājot kopiju 30 dienas. Reizi mēnesī tiek pārbaudīta drošības kopiju kvalitāte, veicot to atjaunošanu.

Kā būs iespējams pieslēgties Horizon no jauna datora?


Horizon mākoņrisinājums neietver iespēju pieslēgties sistēmai ar interneta pārlūka palīdzību, bet nodrošina, ka sistēmas aplikācija ir ātri uzstādāma uz lietotāja darba stacijas uz kuras ir Windows operētājsistēma. Darba stacijas un infrastruktūras tehniskās prasības ir pieejamas šeit.

Kā Horizon klientiem notiks pāreja uz mākoņpakalpojumu?


Horizon klienti, kas šobrīd sistēmu ir izmitinājuši uz sava servera, var uzsākt mākoņrisinājuma abonēšanu, noslēdzot jaunu abonēšanas līgumu. Datu migrāciju nodrošinās Visma tehniskais serviss. Mākoņrisinājums pieejams tikai klientiem, kas izmanto Horizon kā abonētu pakalpojumu.

SemaraH Hotel Management atsauksme par Horizon mākoņrisinājumu

"Esam apmierināti ar Horizon mākoņrisinājumu - viss strādā ātri un bez pārtraukumiem. Mums vairs nav jāuztraucas par datu glabāšanu vai atjauninājumiem. Galvenais ieguvums ir tieši mūsu darbinieku laiks, jo vairs nav nepieciešama IT nodaļas iesaiste un programmas lietotāji darbu var turpināt kā ierasts. 
Novērtējam arī to, ka pāreja uz mākoņpakalpojumu notika ļoti operatīvi." 

Inga Lapsa
Semarah Hotel Management galvenā grāmatvede

Cenu piedāvājums


Vai esat VISMA Horizon klients?

    JĀ    

    NĒ