Ieviešanas process

Horizon sistēmas ieviešanas process pamatā sastāv no sekojošiem elementiem: sistēmas piegāde, sistēmas sagatavošana, lai tā atbilstu organizācijas uzskaitei, lietotāju sagatavošana darbam ar sistēmu un datu pārcelšana vai atbalsts lietotājiem datu pārcelšanas procesa laikā. Katrs no tiem iekļauj darbus, kuru apjoms tiek novērtēts atbilstoši projekta sasniedzamajam rezultātam, organizācijas lielumam un procesu sarežģītībai.

 
 

Pieteikties
saziņai

Biroja tālr.: 67116211
E-pasts: [email protected]

Aizpildiet anketu, lai pieteiktos konsultācijai ar ekspertu par resursu vadības un grāmatvedības programmas Horizon piemērotību savam uzņēmumam!
.

Horizon-cenu-pierpasījums-icon-01.svg

Saņemiet cenu piedāvājumu

1

Aizpildiet anketu, norādot datus par uzņēmuma darbinieku skaitu, potenciālo lietotāju skaitu un nepieciešamo funkcionalitāti.

2

Sazināsimies ar Jums 1 darba dienas laikā pēc anketas saņemšanas.