Kā Horizon loģistikas modelis palīdzēs Jūsu uzņēmumam?

Contract - green.svg

  • Ietaupīts laiks

    Atvieglo datu ievadi - informācija tiek ievadīta vienu reizi, izvairoties no datu pārvades kļūdām/nesakritībām. Nepieciešamo noliktavas dokumentu aizpilde vai piesaiste loģistikas dokumentiem.

  • Organizēts process

    Kontrole pār visu preču aprites procesu - piedāvājums, pieprasījums no klienta, pasūtījums piegādātājam un piegāde. Pieejams darījumu statusu pārskats.

  • Pārskatāma preču plūsma

    Redzama aktuālā informācija par noliktavu - kas, kam, cik daudz vajadzīgs, kā arī pasūtījumu statuss. Atvieglo preču iekšējo kustību un uzskaiti.

  • Ērta plānošana

    Pasūtījumu plānošana, ņemot vērā noliktavas apgrozījumu un preču noteikto minimumu noliktavā. Vēlamo un apstiprināto piegādes laiku un preču daudzumu pārvaldība.

Loģistikas modulis paredzēts uzņēmumiem, kuriem ir:

Unboxing green cropped .png

  • augošs noliktavas preču apgrozījums;

  • svarīgi veidot plānotus preču iepirkumus no piegādātājiem, fiksēt piegādes datumus un preču apjomus;

  • e-veikala risinājumi;

  •  vēlme plānot savu klientu pieprasījumu piegādes, dinamiski rezervēt atlikumus;

  • nepieciešama darījumu statusu analīze. 

Aizpildiet anketu un mēs ar Jums sazināsimies par loģistikas moduļa ieviešanas iespējām!