Pamatfunkcionalitāte

  • Detalizēta noliktavas uzskaite un preču kustības procesa pārvaldība
  • Grāmatvedības uzskaite ar padziļinātām pārskatu iespējām dažādās dimensijās (pa projektiem, izmaksu posteņiem, u.c.)
  • Automātiska atskaišu atjaunošana Excel dokumentā no Horizon datiem - ātri pieejamas atskaites vadītājiem par noliktavu, klientiem un finansēm. Iespējama ātra prekonfigurēta risinājuma uzstādīšana vai uzstādījumu pielāgošana individuālām vajadzībām
  • Pieejama papildu funkcionalitāte tirdzniecībai, ražošanai, apsaimniekošanai un procesu automatizācijai
  • Klientu atbalsts arī reģionos un bezmaksas lietotāju forums
  • Garantēta atbilstība normatīvo aktu prasībām

Horizon ERP

Lielām un komplicētām organizācijām

Horizon BPO

Grāmatvedības pakalpojumu sniedzējiem

Horizon iespējas

Plaša funkcionalitāte dažādām uzņēmuma vajadzībām

Uzzināt vairāk

Kā izvēlēties resursu vadības un grāmatvedības programmu un veiksmīgi vadīt tās ieviešanas procesu uzņēmumā?

Lejupielādēt materiālu

Atbalsts Horizon lietotājiem

Zinošs klients ir veiksmīgs klients

Apmācības

Ikmēneša apmācību programma nelielās grupās vai videoapmācības

Community

Bezmaksas padomi klientiem un vieta sarunām ar citiem lietotājiem

Konsultācijas

Maksas konsultācijas pa tālruni, e-pastu vai pieteikumu sistēmā ServiceCloud

Versijas

Sistēmas versiju un laidienu apraksti, kā arī lejupielādes faili

Produktu attīstība

Horizon un HoP tuvāko versiju attīstības plāni, kā arī iespēja balsot par sev svarīgākajām izstrādēm.