

Pamatfunkcionalitāte
- Detalizēta noliktavas uzskaite un preču kustības procesa pārvaldība
- Grāmatvedības uzskaite ar padziļinātām pārskatu iespējām dažādās dimensijās (pa projektiem, izmaksu posteņiem, u.c.)
- Automātiska atskaišu atjaunošana Excel dokumentā no Horizon datiem - ātri pieejamas atskaites vadītājiem par noliktavu, klientiem un finansēm. Iespējama ātra prekonfigurēta risinājuma uzstādīšana vai uzstādījumu pielāgošana individuālām vajadzībām
- Pieejama papildu funkcionalitāte tirdzniecībai, ražošanai, apsaimniekošanai un procesu automatizācijai
- Klientu atbalsts arī reģionos un bezmaksas lietotāju forums
- Garantēta atbilstība normatīvo aktu prasībām
Horizon ERP
Lielām un komplicētām organizācijām
Horizon BPO
Grāmatvedības pakalpojumu sniedzējiem

Grāmatvedības programmas Horizon ieviešana
Kā izvēlēties resursu vadības un grāmatvedības programmu un veiksmīgi vadīt tās ieviešanas procesu uzņēmumā?

Atbalsts Horizon lietotājiem
Zinošs klients ir veiksmīgs klients
Pieprasīt cenu piedāvājumu
1
Aizpildiet anketu, norādot datus par uzņēmuma darbinieku skaitu, potenciālo lietotāju skaitu un nepieciešamo funkcionalitāti.
2
Saņemiet abonēšanas cenas piedāvājumu e-pastā vienas darba dienas laikā.