Apmācības grāmatvežiem

Mēs vēlamies, lai Horizon un BI lietotāji ir zinoši un spējīgi 
izmantot sistēmu pilnvērtīgi!

Tiešsaistē

Apmācības tiešsaistē notiek virtuālajā datorklasē.

Apmācības notiek, izmantojot audio-vizuālu komunikāciju - runājot, čatojot un pasniedzējam pie nepieciešamības pieslēdzoties dalībnieka apmācību Horizon.

Datorklasē

(Šobrīd netiek piedāvātas!)

Apmācības datorklasē notiek līdz 10 cilvēku grupās, miksētā veidā kopā ar tiešsaistes apmācībām. Katram dalībniekam tiek nodrošināts dators.

Datorklase ir pārcelta uz lielāku telpu, tiek ievērota 2 metru distance un citi drošības pasākumi.

Horizon video apmācības

Vairāk, kā 90+ video par dažādām Horizon funkcionalitātēm lietotājiem, kas plāno vai nesen sākuši strādāt ar Horizon vai vēlas pārbaudīt un atsvaidzināt savas zināšanas.

Lasīt vairāk un iegādāties piekļuvi »

Apmācību saraksts



Dimensiju kārtošana virsgrāmatā

Apmācību datums:
25.11. - PIEEJAMAS PĒDĒJĀS VIETAS

Norises formāts:
Tiešsaistē

Vada: Produkta eksperte Sarmīte Spēlmane

Reģistrēties

Par apmācībām


Jauns gads sākas ar jaunu apņemšanos un iespēju sakārtot savu darba vidi. Piedāvājam apmācību semināru par dimensiju kārtošanu virsgrāmatā, kura laikā iegūsiet zināšanas par labāko praksi, kā efektīvāk sakārtot esošo virsgrāmatas dalījumu dimensiju griezumā vai mainīt uzskaites principus.

Apmācību laikā uzzināsiet, kādus dokumentus un grāmatojumu veidus efektīvāk izmantot dimensiju pārgrāmatošanai virsgrāmatā, skatīsim jautājumus par kontu aprakstu un starpperiodu ietekmi uz kontu apgrozījumu un grāmatojumiem. Apmācībās tiek skatīta kontu apgrozījuma analītika dimensiju, projektu un objektu dimensiju griezumā. Apmācības balstītas uz kontu reformācijas starpperiodā un kontu atlikumu pārgrāmatošanas dokumentu lietošanu dažādu vajadzību risināšanai.

Apmācības tiek organizētas kā praktiska nodarbība, kurā paralēli apmācību vadītāja stāstītajam patstāvīgi darbosieties sistēmā, veiksiet datu kārtošanu un pārgrāmatošanu iepriekš sagatavotos piemēros.

Apmācības paredzētas galvenajiem grāmatvežiem, grāmatvežiem un citiem lietotājiem, kuru pienākums ir nodrošināt korektu kontu apgrozījuma uzskaiti Horizon.

Apmācību dalībniekiem ir vajadzīgas priekšzināšanas virsgrāmatas operāciju un grāmatošanas procesos.

Apmācības paredzētas gan publiskā, gan saimnieciskā sektora pārstāvjiem.

Ja vēlaties saņemt atbildi uz sev interesējošu jautājumu apmācību laikā, lūdzu, nosūtiet to uz e-pastu sarmite.spelmane@visma.com vismaz piecas darba dienas iepriekš.

Apmācības datorklasē*


Katram apmācību dalībniekam būs uzstādīts dators (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Ierašanās, reģistrācija
9:30 - 11:30
Teorētiskā daļa: pielietojamie dokumentu un grāmatojumu veidi, kontu apraksti, grāmatojumu periodi.
Praktiskā daļa: Dimensiju pārgrāmatošana kontiem bez klienta.
11:30 - 12:00
Kafijas pauze
12:00 - 13:30
Praktiskā daļa: Dimensiju pārgrāmatošana kontiem ar klientu, objektu dimensijas un to pārgrāmatošana.
13:30 - 14:00 
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

Apmācības tiešsaistē**


Katram apmācību dalībniekam būs nodrošināta tiešsaistes pieeja apmācību klasei (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Pieslēgšanās apmācībām
9:30 - 11:30
Teorētiskā daļa: pielietojamie dokumentu un grāmatojumu veidi, kontu apraksti, grāmatojumu periodi.
Praktiskā daļa: Dimensiju pārgrāmatošana kontiem bez klienta.
11:30 - 12:00
Pauze
12:00 - 13:30
Praktiskā daļa: Dimensiju pārgrāmatošana kontiem ar klientu, objektu dimensijas un to pārgrāmatošana.
13:30 - 14:00
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

 

Cena: 90.00 EUR + PVN vienai personai.
Piesakot 5 cilvēkus no viena uzņēmuma, cena EUR 360.00 + PVN.


*Cenā ietilpst izdales materiāli un kafijas pauze.
**Cenā ietilpst digitāli izdales materiāli.
Apmācības notiks plānotajā datumā, ja būs reģistrējušies vismaz 5 dalībnieki.

Interesējošos jautājumus par apmācībām lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi atbalsts@visma.lv .
Tālrunis informācijai: +371 67116287.

 

Lasīt vairāk

 


Apmācība

Dokumentu un atskaišu izdruku veidošana

*Iepriekšējais nosaukums - Atskaišu redaktors (iesācējiem)

Apmācību datums:
21.10. - grupa piepildīta
01.12. - grupa piepildīta
08.02.

Norises formāts:
Tiešsaistē

Vada: Klientu konsultante Ieva Pudāne

Reģistrēties

Par apmācībām


Apmācības Horizon lietotājiem par dokumentu un atskaišu izdrukas formu labošanu un veidošanu Atskaišu redaktorā.

Apmācības tiek organizētas, kā praktiska nodarbība, kurā paralēli apmācību vadītāja stāstītajam, patstāvīgi veidosiet izdrukas programmā, tā iegūstot praktiskas iemaņas darbā ar Atskaišu redaktoru.

Apmācību laikā:

  • apgūsiet izdrukas formu uzbūves pamatus, kas ļaus veikt labojumus un pielāgot savām vajadzībām sistēmā esošās izdrukas;
  • iegūsiet zināšanas, kā veidot pašiem savas dokumentu un atskaišu izdrukas;
  • izskatīsiet izdruku veidošanas piemērus un saņemsiet arī praktiskus padomus;
  • saņemsiet vērtīgu mācību materiālu, kas noderēs patstāvīgi strādājot ar Atskaišu redaktoru.

Uzziniet, kā uzlabot ikdienas uzskaites procesa dokumentu izdrukas dizainu atbilstoši uzņēmuma stilam un kā veidot specifiskas izdrukas formas!

Ja vēlaties saņemt atbildi uz sev interesējošu jautājumu apmācību laikā, lūdzu, nosūtiet to uz e-pastu ieva.pudane@visma.com vismaz piecas darba dienas iepriekš.

Apmācības datorklasē*


Katram apmācību dalībniekam būs uzstādīts dators (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Ierašanās, reģistrācija
9:30 - 11:30
Sistēmas uzstādījumi | Izdrukas formu uzbūve | Izdrukas formu labošana
11:30 - 12:00
Kafijas pauze
12:00 - 13:30
Izdrukas formu veidošana
13:30 - 14:00
Atbildes uz jautājumiem

Apmācības tiešsaistē**


Katram apmācību dalībniekam būs nodrošināta tiešsaistes pieeja apmācību klasei (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Pieslēgšanās apmācībām
9:30 - 11:30
Sistēmas uzstādījumi | Izdrukas formu uzbūve | Izdrukas formu labošana
11:30 - 12:00
Pauze
12:00 - 13:30
Izdrukas formu veidošana
13:30 - 14:00
Atbildes uz jautājumiem

 

Cena: 90.00 EUR + PVN vienai personai.
Piesakot 5 cilvēkus no viena uzņēmuma, cena EUR 360.00 + PVN.


*Cenā ietilpst izdales materiāli un kafijas pauze.
**Cenā ietilpst digitāli izdales materiāli.
Apmācības notiks plānotajā datumā, ja būs reģistrējušies vismaz 5 dalībnieki.

Interesējošos jautājumus par apmācībām lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi atbalsts@visma.lv .
Tālrunis informācijai: +371 67116287.

Lasīt vairāk
Apmācības

Efektīvāks darbs ar noliktavas pamatdatiem, dokumentiem un atskaitēm

Apmācību datums:
23.11. - grupa piepildīta
16.12. - grupa piepildīta
25.01.

Norises formāts:
Tiešsaistē

Vada: Klientu konsultante Lana Garonska

Reģistrēties

Par apmācībām


Apmācības Horizon lietotājiem par to kā uzlabot savas prasmes, lai varētu ērtāk, ātrāk un vienkāršāk strādāt ar Horizon noliktavas moduļa datiem (katalogiem, dokumentiem un atskaitēm).

Apmācībās nodemonstrēsim dažādas Horizon iespējas un paņēmienus kā meklēt un kārtot kataloga datus; vairākus veidus, kā ievadīt dokumentus un kā pārbaudīt atskaites.

Seminārs būs noderīgs visiem lietotājiem, kuri ikdienā Horizon sistēmā ievada noliktavas dokumentus, veido jaunas nomenklatūru kartītes un pārbauda noliktavas atlikumu un apgrozījumu atskaites.

Apmācības tiek organizētas kā praktiska nodarbība, kurā paralēli apmācību vadītāja stāstītajam, patstāvīgi strādāsiet ar Horizon noliktavas moduli, veicot ikdienas darbības, saistītas ar noliktavas datu un dokumentu ievadi un labojumiem, atskaišu veidošanu un pārbaudi.

Apmācību laikā:

  • apskatīsim, kā padarīt savu Horizon darbavirsmu ērtēk lietojamu;
  • iemācīsimies veidot, saglabāt un nodot citiem lietotājiem kataloga izskatus un filtrus;
  • apskatīsim, kā ērtāk sakārtot kataloga datus, lai vieglāk atrast interesējošo informāciju;
  • apskatīsim, kādas ir iespējas labot/papildināt kataloga datus vairākiem ierakstiem vienlaikus;
  • apgūsim vairākas metodes, kā ātrāk un ērtāk ievadīt noliktavas dokumentu;
  • apskatīsim Horizon iespējas, kā sakārtot dokumentu sarakstu, kā papildināt dokumentus ar papildus informāciju;
  • apskatīsim, kā izmantot brīdinājumus, uzcenojumu kontroli un iekšējo saziņu;
  • apskatīsim, kas ir plauktu adreses un kā tās palīdz noliktavas uzskaitē;
  • apgūsim, kā ērtāk pārskatīt atskaites, kā izveidot INTRASTAT atskaiti un DRN atskaiti;
  • apskatīsim, kā veikt noliktavas moduļa salīdzināšanu ar virgrāmatas datiem. Izrunāsim tipiskākos neatbilstību cēloņus;
  • iegūsiet zināšanas, lai pilnvērtīgi varētu strādāt ar noliktavas moduli;
  • apgūsiet praktiskas iemaņas, kā ietaupīt laiku un veikt datu ievadi ātrāk un efektīvāk;
  • apskatīsim, kā Horizon sadarbojas ar Excel (Excel spraudnis) un kā atskaites iespējams apskatīt HOP (Publicētās atskaites);
  • saņemsiet vērtīgu mācību materiālu ar skaidrojumiem un piemēriem par Horizon noliktavas moduli;

Šīs apmācības noderēs, gan tiem lietotājiem kas tikko sāk darboties ar Horizon, lai iegūtu pirmās iemaņas noliktavas modulī, gan lietotājiem ar pieredzi, kuri varēs nostiprināt savas zināšanas un, iespējams, uzzināt jaunus paņēmienus, kā efektīvāk pielāgot Horizon savai darba specifikai.

Ja vēlaties saņemt atbildi uz sev interesējošu jautājumu apmācību laikā, lūdzu, nosūtiet to uz e-pastu lana.garonska@visma.com vismaz piecas darba dienas iepriekš.

Apmācības datorklasē*


Katram apmācību dalībniekam būs uzstādīts dators (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Ierašanās, reģistrācija
9:30 - 11:00
Darbs ar noliktavas katalogu.
Dokumentu ievades paņēmieni.
11:00 - 11:30
Kafijas pauze
11:30 - 13:00
Noliktavas atskaites.
Excel spraudnis. HOP atskaites.
Virsgrāmatas salīdzināšana ar moduli.
13:00 - 13:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

Apmācības tiešsaistē**


Katram apmācību dalībniekam būs nodrošināta tiešsaistes pieeja apmācību klasei (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Pieslēgšanās apmācībām
9:30 - 11:00
Darbs ar noliktavas katalogu.
Dokumentu ievades paņēmieni.
11:00 - 11:30
Pauze
11:30 - 13:00
Noliktavas atskaites.
Excel spraudnis. HOP atskaites.
Virsgrāmatas salīdzināšana ar moduli.
13:00 - 13:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

 

Cena: 90.00 EUR + PVN vienai personai.
Piesakot 5 cilvēkus no viena uzņēmuma, cena EUR 360.00 + PVN.


*Cenā ietilpst izdales materiāli un kafijas pauze.
**Cenā ietilpst digitāli izdales materiāli.
Apmācības notiks plānotajā datumā, ja būs reģistrējušies vismaz 5 dalībnieki.

Interesējošos jautājumus par apmācībām lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi atbalsts@visma.lv .
Tālrunis informācijai: +371 67116287.

Lasīt vairāk

Apmācības

Finanšu pārskati (iesācējiem)

Apmācību datums:
30.09. - grupa piepildīta
20.01.

Norises formāts:
Tiešsaistē

Vada: Produkta eksperte Aiva Bondare

Reģistrēties

Par apmācībām


Apmācības ir paredzētas grāmatvežiem un finanšu speciālistiem, kuri vēlas apgūt zināšanas par iespējām, ko sniedz Horizon finanšu pārskati. Apmācības tiek organizētas kā praktiska nodarbība, kurā paralēli apmācību vadītāja stāstītajam, patstāvīgi strādāsiet ar Horizon finanšu pārskatu moduli.

Šīs apmācības noderēs, gan tiem lietotājiem kas tikko sāk darboties ar Horizon finanšu pārskatu moduli, lai iegūtu pirmās iemaņas, gan lietotājiem, kuri varēs nostiprināt savas zināšanas un, iespējams, uzzināt jaunus paņēmienus, kā efektīvāk pielāgot Horizon savai darba specifikai.

Apmācību laikā:

  • apskatīsim finanšu pārskatu moduļa pamatprincipus un to uzbūvi;
  • apskatīsim jaunu finanšu pārskatu veidošanu;
  • apskatīsim esošu finanšu pārskatu labošanas iespējas;
  • apskatīsim finanšu pārskatu aprēķina dažādos veidus.

Pēc apmācību apmeklēšanas:

  • būsiet ieguvuši zināšanas un praktiskas iemaņas par moduļa "Finanšu pārskati" dažādo aprēķinu veidiem;
  • saņemsiet mācību materiālu ar skaidrojumiem un piemēriem par Horizon finanšu pārskatu moduli.

Ja vēlaties saņemt atbildi uz sev interesējošu jautājumu apmācību laikā, lūdzu, nosūtiet to uz e-pastu aiva.bondare@visma.com vismaz piecas darba dienas iepriekš.

Apmācības datorklasē*


Katram apmācību dalībniekam būs uzstādīts dators (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Ierašanās, reģistrācija
9:30 - 12:00
Finanšu pārskatos pielietojamie klasifikatori.
Esoša finanšu pārskata aprēķini, aprēķina rezultātu analīze.
Finanšu pārskata labošana.
12:00 - 12:30
Kafijas pauze
12:30 - 14:00
Dažādi finanšu pārskata aprēķina veidi.
Jauna finanšu pārskata veidošana.
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas un interešu loka paplašināšana

Apmācības tiešsaistē**


Katram apmācību dalībniekam būs nodrošināta tiešsaistes pieeja apmācību klasei (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Pieslēgšanās apmācībām
9:30 - 11:00
Finanšu pārskatos pielietojamie klasifikatori.
11:00 - 11:05
Pauze
11:05 - 12:00
Esoša finanšu pārskata aprēķini, aprēķina rezultātu analīze.
Finanšu pārskata labošana.
12:00 - 12:30
Pauze
12:30 - 14:00
Dažādi finanšu pārskata aprēķina veidi.
Jauna finanšu pārskata veidošana.
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas un interešu loka paplašināšana

 

Cena: 90.00 EUR + PVN vienai personai.
Piesakot 5 cilvēkus no viena uzņēmuma, cena EUR 360.00 + PVN.


*Cenā ietilpst izdales materiāli un kafijas pauze.
**Cenā ietilpst digitāli izdales materiāli.
Apmācības notiks plānotajā datumā, ja būs reģistrējušies vismaz 5 dalībnieki.

Interesējošos jautājumus par apmācībām lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi atbalsts@visma.lv .
Tālrunis informācijai: +371 67116287.

Lasīt vairāk

HoP rēķini un e-rēķini

Apmācību datums:
27.10. - grupa piepildīta
07.12. - grupa piepildīta
11.01. - PIEEJAMA PĒDĒJĀ VIETA
15.02.

Norises formāts:
Tiešsaistē

Vada: Produkta eksperte Raita Reine

Reģistrēties

Par apmācībām


Apmācības Horizon lietotājiem par VISMA piedāvātajiem risinājumiem piegādātāju rēķinu apstrādē - HOP rēķini, Horizon metarēķini, e-rēķini.

Apmācības tiek organizētas kā praktiska nodarbība, kurā paralēli apmācību vadītāja stāstītajam, patstāvīgi strādāsiet ar HOP un Horizon - veiksiet sistēmu konfigurāciju un apstrādāsiet dokumentus.

Apmācību laikā:

  • apskatīsim rēķinu manuālu ievadi un e-rēķinu importu;
  • apstrādāsim saņemto rēķinu rindu informāciju - pakalpojumus/nomenklatūras un dimensijas;
  • izskatīsim saskaņošanas scenāriju un e-pastu izsūtīšanas konfigurāciju;
  • iegūsiet zināšanas, kā administrēt lietotājiem pieejamās iespējas;
  • saņemsiet vērtīgu mācību materiālu ar skaidrojumiem un piemēriem par veicamajiem uzstādījumiem.

Apmācības paredzētas sistēmas administratoriem, grāmatvežiem un citiem lietotājiem, kuri atbildīgi par HoP Rēķinu moduli un piegādātāju rēķinu saskaņošanas plūsmu.

Ja vēlaties saņemt atbildi uz sev interesējošu jautājumu apmācību laikā, lūdzu, nosūtiet to uz e-pastu raita.reine@visma.com vismaz piecas darba dienas iepriekš.

Apmācības datorklasē*


Katram apmācību dalībniekam būs uzstādīts dators (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Ierašanās, reģistrācija
9:30-11:00
Sistēmu uzstādījumi.
Rēķinu ievade/imports.
11:00 - 11:05
Pauze
11:05-12:00
Rindu apstrāde.
12:00 - 12:30
Kafijas pauze
12:30 - 14:00
Saskaņošanas process.
Aizvietošana.
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

Apmācības tiešsaistē**


Katram apmācību dalībniekam būs nodrošināta tiešsaistes pieeja apmācību klasei (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Pieslēgšanās apmācībām
9:30-11:00
Sistēmu uzstādījumi.
Rēķinu ievade/imports.
11:00 - 11:05
Pauze
11:05-12:00
Rindu apstrāde.
12:00 - 12:30
Pauze
12:30 - 14:00
Saskaņošanas process.
Aizvietošana.
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

 

Cena: 90.00 EUR + PVN vienai personai.
Piesakot 5 cilvēkus no viena uzņēmuma, cena EUR 360.00 + PVN.


*Cenā ietilpst izdales materiāli un kafijas pauze.
**Cenā ietilpst digitāli izdales materiāli.
Apmācības notiks plānotajā datumā, ja būs reģistrējušies vismaz 5 dalībnieki.

Interesējošos jautājumus par apmācībām lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi atbalsts@visma.lv .
Tālrunis informācijai: +371 67116287.

Lasīt vairāk

Horizon datu apstrāde elektroniskās inventarizācijas ietvaros

Apmācību datums:
05.10. - grupa piepildīta
26.10. - grupa piepildīta
05.11.

Norises formāts:
Tiešsaistē

Vada: Klientu konsultante Amanda Leja

Reģistrēties

Par apmācībām


Apmācības grāmatvežiem, kas veic datu sagatavošanu elektroniskajai inventarizācijai un apstrādā elektroniskās inventarizācijas rezultātus Horizon.

Apmācības tiek organizētas kā praktiskas nodarbības, kurās paralēli vadītāja stāstītajam, patstāvīgi strādāsiet ar Horizon pamatlīdzekļu un inventāra inventarizācijas sarakstiem.

Apmācību laikā:

  • apskatīsim, kā pārbaudīt Horizon datu atbilstību elektroniskās inventarizācijas veikšanai;
  • apskatīsim, kā sagatavot un nosūtīt Horizon eksporta dokumentus uz "Inventarizāciju pārvaldnieku";
  • iegūsim nelielu ieskatu par "Inventarizāciju pārvaldnieku" un primāro datu apstrādi šajā programmā;
  • iemācīsimies apstrādāt inventarizācijas importa rindas un ģenerēt saistītus dokumentus no importa rindām (iekšējās kustības, atrašanās vietu maiņu, inventarizācijas aktus).

Pēc apmācību apmeklēšanas:

  • būsiet ieguvuši zināšanas un praktiskas iemaņas, kā apstrādāt datus Horizon elektroniskās inventarizācijas ietvaros;
  • saņemsiet mācību materiālu ar skaidrojumiem un piemēriem par elektroniskās inventarizācijas datu apstrādi.

Apmācības paredzētas grāmatvežiem, kas ikdienā strādā ar Horizon un ir atbildīgi par iestādes uzskaites veikšanu Horizon, ka arī pamatā strādā ar pamatlīdzekļu un inventāra moduļiem.

Šīs apmācības nav paredzētas inventarizācijas komisiju locekļiem.

Ja Jums ir specifiski darījumi, kuru uzskaitē rodas datu atšķirības, lūdzu, sūtīt šādus piemērus (ekrānšāvienus ar aprakstiem) uz e-pastu agnese.vilhovika@visma.com vismaz piecas darba dienas iepriekš.

 

Apmācības datorklasē*


Katram apmācību dalībniekam būs uzstādīts dators (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Ierašanās, reģistrācija
9:30 - 12:00
Datu atbilstības pārbaude elektroniskās inventarizācijas veikšanai.
Eksporta dokumentu sagatavošana sūtīšanai uz “Inventarizāciju pārvaldnieku”.
Primārā datu apstrāde “Inventarizāciju pārvaldniekā”.
12:00 - 12:30
Kafijas pauze
12:30 - 14:30
Inventarizācijas importa rindu apstrāde.
Saistīto dokumentu ģenerēšana.
Inventarizācijas aktu sagatavošana.
14:30 - 15:00
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

Apmācības tiešsaistē**


Katram apmācību dalībniekam būs nodrošināta tiešsaistes pieeja apmācību klasei (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Reģistrācija apmācībām
9:30 - 11:00
Datu atbilstības pārbaude elektroniskās inventarizācijas veikšanai.
Eksporta dokumentu sagatavošana sūtīšanai uz “Inventarizāciju pārvaldnieku”.
11:00 - 11:05
Pauze
11:05 - 12:00
Primārā datu apstrāde “Inventarizāciju pārvaldniekā”.
12:00 - 12:30
Kafijas pauze
12:30 - 13:30
Inventarizācijas importa rindu apstrāde.
Saistīto dokumentu ģenerēšana.
13:30 - 13:35
Pauze
13:35 - 14:30
Inventarizācijas aktu sagatavošana.
14:30 - 15:00
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

 

Cena: 90.00 EUR + PVN vienai personai.
Piesakot 5 cilvēkus no viena uzņēmuma, cena EUR 360.00 + PVN.


*Cenā ietilpst izdales materiāli un kafijas pauze.
**Cenā ietilpst digitāli izdales materiāli.
Apmācības notiks plānotajā datumā, ja būs reģistrējušies vismaz 5 dalībnieki.

Interesējošos jautājumus par apmācībām lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi atbalsts@visma.lv .
Tālrunis informācijai: +371 67116287.

 

Lasīt vairāk

Horizon izskati un filtri (bāzes moduļu piemēri)

Apmācību datums:
07.10. - grupa piepildīta
22.11. - grupa piepildīta
04.01.

Norises formāts:
Tiešsaistē

Vada: Klientu konsultante Gunita Puķīte

Reģistrēties

Par apmācībām


Apmācības Horizon lietotājiem par sistēmas ekrāna izskatu un filtru lietošanu. Ieteikumi ērtai un efektīvai datu kārtošanai un atlasīšanai dokumentu sarakstos, pamatdatos un atskaitēs.

Prasme ātri atlasīt, sakārtot un apstrādāt sistēmā ievadītos datus atvieglo ikdienas darbu.

Apmācību ietvaros apgūsim:

  • īsceļu lietošanas pamatprincipus;
  • ekrāna izskatus, jaunu izskatu veidošanu, saglabāšanu; summēšanas un grupēšanas iespējas;
  • filtru veidošanu, filtru saglabāšanu, darbu ar filtru katalogu, globālo filtru veidošanu, apskatīsim dažādus filtru nosacījumus un filtru veidošanas piemērus;
  • dažādas iespējas datu izgūšanā no Horizon – eksports uz Excel, sūtīšana uz e-pastu, izdrukas failā utt.;
  • tips & tricks ērtākam darbam ar Horizon.

Ja vēlaties saņemt atbildi uz sev interesējošu jautājumu apmācību laikā, lūdzu, nosūtiet to uz e-pastu gunita.pukite@visma.com vismaz piecas darba dienas iepriekš.

Apmācības datorklasē*


Katram apmācību dalībniekam būs uzstādīts dators (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Ierašanās, reģistrācija
9:30 - 11:00
Īsceļu lietošanas pamatprincipi.
Darbs ar ekrāna izskatiem; datu summēšana, grupēšana.
Ātrie filtri; darbības, ko var veikt no datu sarakstiem.
11:00 - 11:30
Kafijas pauze
11:30 - 12:30
Filtru veidošana, saglabāšana; globālie filtri; filtru nosacījumi.
Datu izgūšana no sistēmas (eksports uz Excel, e-pasti, izdrukas failā).
12:30 - 13:00
Ieteikumi ērtākam darbam ar Horizon.
Atbildes uz jautājumiem.

Apmācības tiešsaistē**


Katram apmācību dalībniekam būs nodrošināta tiešsaistes pieeja apmācību klasei (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Pieslēgšanās apmācībām
9:30 - 11:00
Īsceļu lietošanas pamatprincipi.
Darbs ar ekrāna izskatiem; datu summēšana, grupēšana.
Ātrie filtri; darbības, ko var veikt no datu sarakstiem.
11:00 - 11:30
Pauze
11:30 - 12:30
Filtru veidošana, saglabāšana; globālie filtri; filtru nosacījumi.
Datu izgūšana no sistēmas (eksports uz Excel, e-pasti, izdrukas failā).
12:30 - 13:00
Ieteikumi ērtākam darbam ar Horizon.
Atbildes uz jautājumiem.

 

Cena: 90.00 EUR + PVN vienai personai.
Piesakot 5 cilvēkus no viena uzņēmuma, cena EUR 360.00 + PVN.


*Cenā ietilpst izdales materiāli un kafijas pauze.
**Cenā ietilpst digitāli izdales materiāli.
Apmācības notiks plānotajā datumā, ja būs reģistrējušies vismaz 5 dalībnieki.

Interesējošos jautājumus par apmācībām lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi atbalsts@visma.lv .
Tālrunis informācijai: +371 67116287.

 

Lasīt vairāk

Apmācības

Horizon un MS Excel pielietojums praksē

Apmācību datums:
21.09. - grupa piepildīta
29.10. - grupa piepildīta
29.11. - PIEEJAMAS PĒDĒJĀS VIETAS

Norises formāts:
Tiešsaistē

Vada: Produkta eksperte Ilga Andersone

Reģistrēties

Par apmācībām


Apmācības Horizon lietotājiem par ar Excel saistītajā Horizon funkcionalitātēm.

Apmācības tiek organizētas kā praktiska nodarbība, kurā paralēli apmācību vadītāja stāstītajam, patstāvīgi strādāsiet ar Horizon un MS Excel. Apmācību vadītājs dalīsies ar praktisko pieredzi izmantojot Excel un strādājot ar Horizon.

Apmācību laikā:

  • apskatīsim datu eksporta uz Excel iespējas;
  • apgūsiet dažādas datu importa no Excel iespējas;
  • izskatīsim dažādas Excel darbības un formulas, kas var palīdzēt apstrādājot datus, kurus nepieciešams ieimportēt sistēmā;
  • apskatīsim masveida datu labošanas iespējas Horizon izmantojot Excel;
  • apgūsiet Horizon Excel spraudņa iespējas un darbu ar to;
  • apgūsiet Horizon publicēto atskaišu funkcionalitāti, kas ļauj sarakstus un atskaites izmantot Excel spraudnī vai HOP atskaitēs;
  • izskatīsim praktiskus piemērus kā izmantojot Horizon Excel spraudni veidot atskaites un efektivizēt savu darbu;
  • apskatīsim tādas Excel formulas kā IF, VLOOKUP, SUMIFS, kā arī darbības PivotTable, datu filtrēšana un citus;
  • iegūsiet praktiskas zināšanas, lai varētu efektīvāk izmantotu Excel sadarbībā ar Horizon;
  • saņemsiet vērtīgu mācību materiālu ar skaidrojumiem un piemēriem par Horizon un Excel iespējām.


Šīs apmācības noderēs lietotājiem, kas vēlas apskatīt praktiskus piemērus kā izmantot Excel ikdienā strādājot ar Horizon.

Ja vēlaties saņemt atbildi uz sev interesējošu jautājumu apmācību laikā, lūdzu, nosūtiet to uz e-pastu ilga.baiza@visma.com vismaz piecas darba dienas iepriekš.

Apmācības datorklasē*


Katram apmācību dalībniekam būs uzstādīts dators (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Ierašanās, reģistrācija
9:30 - 12:00
Horizon Excel imports un eksports
12:00 - 12:30
Kafijas pauze
12:30 - 14:00
Horizon Excel spraudnis un publicētās atskaites
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

Apmācības tiešsaistē**


Katram apmācību dalībniekam būs nodrošināta tiešsaistes pieeja apmācību klasei (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Pieslēgšanās apmācībām
9:30 - 11:00
Horizon Excel imports un eksports
11:00 - 11:05
Pauze
11:05 - 12:00
Horizon Excel imports (turpinājums)
12:00 - 12:30
Pauze
12:30 - 14:00
Horizon Excel spraudnis un publicētās atskaites
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

 

Cena: 90.00 EUR + PVN vienai personai.
Piesakot 5 cilvēkus no viena uzņēmuma, cena EUR 360.00 + PVN.


*Cenā ietilpst izdales materiāli un kafijas pauze.
**Cenā ietilpst digitāli izdales materiāli.
Apmācības notiks plānotajā datumā, ja būs reģistrējušies vismaz 5 dalībnieki.

Interesējošos jautājumus par apmācībām lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi atbalsts@visma.lv .
Tālrunis informācijai: +371 67116287.

Lasīt vairāk
 

Apmācības

Inventāra pamatdati un procesi (lietpratējiem)

Apmācību datums:
03.11. - PIEEJAMAS PĒDĒJĀS VIETAS
19.01.

Norises formāts:
Tiešsaistē

Vada: Klientu konsultante Gunta Lūse

Reģistrēties

Par apmācībām


Apmācības Horizon lietotājiem par inventāra moduļa iespējām.

Apmācības tiek organizētas kā praktiska nodarbība, kurā paralēli apmācību vadītāja stāstītajam, patstāvīgi strādāsiet ar Horizon inventāra moduli, veicot ar inventāra uzskaiti saistītos procesus:

  • inventāra iegāde un inventāra kartīšu izveidošana;
  • uzskaite pa atbildīgajām personām;
  • inventāra pārvietošana;
  • izsniegšana lietošanā un atpakaļatgriešana no lietotāja;
  • norakstīšana;
  • inventāra nolietojuma aprēķins;
  • inventāra pārvērtēšana;
  • inventarizācija.

Apmācību laikā tiks apskatīts:

  • noliktavas un inventāra moduļa kopsakarības;
  • inventāra moduļa pamatdati;
  • iespējamie scenāriji inventāra uzskaitei ar un bez inventāra numuru piešķiršanas;
  • dokumenti, ar kuriem tiek reģistrēta inventāra kustība: saņemšana, pārvietošana, izsniegšana lietošanā, norakstīšana;
  • inventāra atskaites;
  • inventarizācijas dokumentu veidošana;
  • priekšnosacījumi, kas jāņem vērā, ja inventāru plānots inventarizēt elektroniski;
  • pašapkalpošanās iespējas HOP.

Ja vēlaties saņemt atbildi uz sev interesējošu jautājumu apmācību laikā, lūdzu, nosūtiet to uz e-pastu gunta.luse@visma.com vismaz piecas darba dienas iepriekš.

Apmācības datorklasē*


Katram apmācību dalībniekam būs uzstādīts dators (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Ierašanās, reģistrācija
9:30 - 12:00
Inventāra un noliktavas moduļu kopsakarības.
Inventāra pamatdati. Inventāra numuru piešķiršana. Inventāra dokumenti.
12:00 - 12:30
Kafijas pauze
12:30 - 14:00
Inventāra atskaites. Inventarizācija. Pašapkalpošanās iespējas HOP.
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

Apmācības tiešsaistē**


Katram apmācību dalībniekam būs nodrošināta tiešsaistes pieeja apmācību klasei (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Ierašanās, reģistrācija
9:30 - 12:00
Inventāra un noliktavas moduļu kopsakarības.
Inventāra pamatdati. Inventāra numuru piešķiršana. Inventāra dokumenti.
12:00 - 12:30
Pauze
12:30 - 14:00
Inventāra atskaites. Inventarizācija. Pašapkalpošanās iespējas HOP.
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

 

Cena: 90.00 EUR + PVN vienai personai.
Piesakot 5 cilvēkus no viena uzņēmuma, cena EUR 360.00 + PVN.


*Cenā ietilpst izdales materiāli un kafijas pauze.
**Cenā ietilpst digitāli izdales materiāli.
Apmācības notiks plānotajā datumā, ja būs reģistrējušies vismaz 5 dalībnieki.

Interesējošos jautājumus par apmācībām lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi atbalsts@visma.lv .
Tālrunis informācijai: +371 67116287.

Lasīt vairāk

Apmācības

Kontējumu shēmas un uzstādījumi (bāzes modulis)

Apmācību datums:
02.12.

Norises formāts:
Tiešsaistē

Vada: Klientu konsultante Lana Garonska

Reģistrēties

Par apmācībām


Apmācības Horizon lietotājiem par dokumentu kontējumu shēmu uzbūvi, to labošanu un veidošanu bāzes modulī. Apmācībās nav iekļautas algu kontējumu shēmas.

Apmācības tiks organizētas kā praktiska nodarbība, kurā paralēli apmācību vadītāja stāstītajam un rādītajam, patstāvīgi veidosiet kontējumu shēmas dažādiem dokumentiem, tā iegūstot praktiskas iemaņas darbā ar Horizon.

Apmācību laikā:

  • apgūsiet kontējumu shēmu uzbūves pamatus, kas ļaus veikt labojumus un pielāgot savām vajadzībām sistēmā esošās kontējumu shēmas;
  • iegūsiet zināšanas, kā veidot Jūsu uzņēmuma dokumentu grāmatošanas specifikai piemērotas kontējumu shēmas;
  • izskatīsiet kontējumu shēmu piemērus un saņemsiet praktiskus padomus;
  • uzzināsiet vairāk par to, kādi Horizon iestatījumi ietekmē informācijas atlasi kontējumu shēmās;
  • uzzināsiet, kā sistēmā darbojas kontējumu kontroles nosacījumi un kā tos uzstādīt;
  • saņemsiet vērtīgu mācību materiālu, kas noderēs patstāvīgi veidojot kontējumu shēmas.

Uzziniet, kā uzlabot un automatizēt ikdienas dokumentu grāmatošanas procesus!

Apmācības būs interesantas visiem grāmatvežiem, kuriem pašiem svarīgi saprast, kā sistēma veic informācijas atlasi kontējuma shēmās un kā izveidot kontējumu shēmu tādu, lai, grāmatojot dokumentu, nebūtu nepieciešama manuāla grāmatojuma labošana. 

Apmācības būs noderīgas uzņēmuma IT atbalsta speciālistiem, kuru pienākumos ietilpst atbalstīt sava uzņēmuma lietotājus darbā ar Horizon, veidojot jaunas kontējumu shēmas vai labojot un papildinot sistēmā esošās shēmas.

Ja vēlaties saņemt atbildi uz sev interesējošu jautājumu apmācību laikā, lūdzu, nosūtiet to uz e-pastu lana.garonska@visma.com vismaz piecas darba dienas iepriekš.

Apmācības datorklasē*


Katram apmācību dalībniekam būs uzstādīts dators (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Ierašanās, reģistrācija
9:30 - 11:00
Kontējumu shēmu uzbūve. Praktiski piemēri.
11:00 - 11:30
Kafijas pauze
11:30 - 13:00
Kontējumu shēmu labošana. Kontroles nosacījumi.
Praktiski uzdevumi.
13:00 - 13:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

Apmācības tiešsaistē**


Katram apmācību dalībniekam būs nodrošināta tiešsaistes pieeja apmācību klasei (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Pieslēgšanās apmācībām
9:30 - 11:00
Kontējumu shēmu uzbūve. Praktiski piemēri.
11:00 - 11:30
Pauze
11:30 - 13:00
Kontējumu shēmu labošana. Kontroles nosacījumi.
Praktiski uzdevumi.
13:00 - 13:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

 

Cena: 90.00 EUR + PVN vienai personai.
Piesakot 5 cilvēkus no viena uzņēmuma, cena EUR 360.00 + PVN.


*Cenā ietilpst izdales materiāli un kafijas pauze.
**Cenā ietilpst digitāli izdales materiāli.
Apmācības notiks plānotajā datumā, ja būs reģistrējušies vismaz 5 dalībnieki.

Interesējošos jautājumus par apmācībām lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi atbalsts@visma.lv .
Tālrunis informācijai: +371 67116287.

Lasīt vairāk

Līgumu pamatdati un pamatprocesi

Apmācību datums:
11.11. - PIEEJAMAS PĒDĒJĀS VIETAS
03.03.

Norises formāts:
Tiešsaistē

Vada: Produkta eksperte Ilga Andersone

Reģistrēties

Par apmācībām


Apmācības Horizon lietotājiem par līgumu pamatdatiem un pamatprocesiem.

Apmācības tiek organizētas kā praktiska nodarbība, kurā paralēli apmācību vadītāja stāstītajam, patstāvīgi strādāsiet ar Horizon līgumu moduli, veicot ikdienas darbības, saistītas ar līgumu datu un dokumentu ievadi, atskaišu veidošanu.

Apmācību laikā:

  • apskatīsim līgumu uzskaites pamatprincipus un līgumu pamatdatu ievadi;
  • apgūsiet saistīto līgumu ievades principus un kontroles iespējas (ģenerāllīgums un saistītie līgumi);
  • izskatīsim populārākos apgādes un realizācijas dokumentu veidus, to iespējas izmantojot līgumu uzskaiti;
  • apskatīsim grāmatošanas iespējas izmantojot līgumu datus;
  • apskatīsim līgumu atskaišu piemērus;
  • apgūsiet Horizon piedāvātās iespējas automātiskam kavējuma naudas aprēķinam;
  • iegūsiet zināšanas, lai varētu uzsākt lietot līgumu moduli;
  • saņemsiet vērtīgu mācību materiālu ar skaidrojumiem un piemēriem par Horizon līgumu moduli.

Šis apmācības noderēs lietotājiem, kas vēlas uzsākt līgumu uzskaiti Horizon, lai iegūtu pirmās iemaņas līgumu modulī.

Ja vēlaties saņemt atbildi uz sev interesējošu jautājumu apmācību laikā, lūdzu, nosūtiet to uz e-pastu ilga.baiza@visma.com vismaz piecas darba dienas iepriekš.

Apmācības datorklasē*


Katram apmācību dalībniekam būs uzstādīts dators (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Ierašanās, reģistrācija
9:30 - 12:00
Līgumu uzskaite, pamatdati, dokumentu ievade un grāmatošanas iespējas
Saistīto līgumu ievade un kontroles iespējas
12:00 - 12:30
Kafijas pauze
12:30 - 14:00
Līgumu atskaites un kavējuma naudas aprēķins
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem

Apmācības tiešsaistē**


Katram apmācību dalībniekam būs nodrošināta tiešsaistes pieeja apmācību klasei (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Pieslēgšanās apmācībām
9:30 - 11:00
Līgumu uzskaite, pamatdati
11:00 - 11:05
Pauze
11:05 - 12:00
Dokumentu ievade un grāmatošanas iespējas
Saistīto līgumu ievade un kontroles iespējas
12:00 - 12:30
Pauze
12:30 - 14:00
Līgumu atskaites un kavējuma naudas aprēķins
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

 

Cena: 90.00 EUR + PVN vienai personai.
Piesakot 5 cilvēkus no viena uzņēmuma, cena EUR 360.00 + PVN.


*Cenā ietilpst izdales materiāli un kafijas pauze.
**Cenā ietilpst digitāli izdales materiāli.
Apmācības notiks plānotajā datumā, ja būs reģistrējušies vismaz 5 dalībnieki.

Interesējošos jautājumus par apmācībām lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi atbalsts@visma.lv .
Tālrunis informācijai: +371 67116287.

 

Lasīt vairāk

Apmācības

Noliktavas pamatdati un procesi (iesācējiem)

Apmācību datums:
06.10. - grupa piepildīta
08.11. - grupa piepildīta
12.01.

Norises formāts:
Tiešsaistē

Vada: Klientu konsultante Marina Morozova

Reģistrēties

Par apmācībām


Apmācības Horizon lietotājiem par noliktavas moduļa pamatprocesiem.

Apmācības tiek organizētas kā praktiska nodarbība, kurā paralēli apmācību vadītāja stāstītajam, patstāvīgi strādāsiet ar Horizon noliktavas moduli, veicot ikdienas darbības, saistītas ar noliktavas datu un dokumentu ievadi un labojumiem, atskaišu veidošanu.

Apmācību laikā:

  • apskatīsim noliktavas moduļa pamatdatu ievades pamatprincipus un to labošanas iespējas;
  • izskatīsim visus pieejamos noliktavas dokumentu veidus, to efektīvākas ievades un labošanas iespējas;
  • apskatīsim noliktavas atskaišu piemērus;
  • apskatīsim biežāk sastopamās kļūdas noliktavas datu ievadē, kā tās identificēt un labot;
  • iegūsiet zināšanas, lai pilnvērtīgi varētu strādāt ar noliktavas moduli;
  • apgūsiet praktiskas iemaņas, kā ietaupīt laiku un veikt datu ievadi ātrāk un efektīvāk;
  • apskatīsim kā ērtāk veikt noliktavas un virsgrāmatas datu salīdzināšanu;
  • saņemsiet vērtīgu mācību materiālu ar skaidrojumiem un piemēriem par Horizon noliktavas moduli.

Apmācības noderēs, gan tiem lietotājiem kas tikko sāk darboties ar Horizon, lai iegūtu pirmās iemaņas noliktavas modulī, gan lietotājiem ar pieredzi, kuri varēs nostiprināt savas zināšanas un, iespējams, uzzināt jaunus paņēmienus, kā efektīvāk pielāgot Horizon savai darba specifikai.

Ja vēlaties saņemt atbildi uz sev interesējošu jautājumu apmācību laikā, lūdzu, nosūtiet to uz e-pastu marina.morozova@visma.com vismaz piecas darba dienas iepriekš.

Apmācības datorklasē*


Katram apmācību dalībniekam būs uzstādīts dators (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Ierašanās, reģistrācija
9:30 - 12:00
Noliktavas moduļa pamatdatu ievades pamatprincipi
Dokumentu veidi, to efektīvākas ievades un labošanas iespējas.
12:00 - 12:30
Kafijas pauze
12:30 - 14:00
Biežāk pieļaujamās kļūdas datu ievadē, to labojumi.
Noliktavas atskaites.
Praktiskie uzdevumi.
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

Apmācības tiešsaistē**


Katram apmācību dalībniekam būs nodrošināta tiešsaistes pieeja apmācību klasei (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Pieslēgšanās apmācībām
9:30 - 11:00
Noliktavas moduļa pamatdatu ievades pamatprincipi.
11:00 - 11:05
Pauze
11:05 - 12:00
Dokumentu veidi, to efektīvākas ievades un labošanas iespējas.
12:00 - 12:30
Pauze
12:30 - 14:00
Biežāk pieļaujamās kļūdas datu ievadē, to labojumi.
Noliktavas atskaites.
Praktiskie uzdevumi.
13:00 - 13:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

 

Cena: 90.00 EUR + PVN vienai personai.
Piesakot 5 cilvēkus no viena uzņēmuma, cena EUR 360.00 + PVN.


*Cenā ietilpst izdales materiāli un kafijas pauze.
**Cenā ietilpst digitāli izdales materiāli.
Apmācības notiks plānotajā datumā, ja būs reģistrējušies vismaz 5 dalībnieki.

Interesējošos jautājumus par apmācībām lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi atbalsts@visma.lv .
Tālrunis informācijai: +371 67116287.

Lasīt vairāk

Pamatlīdzekļu pamatdati un procesi (iesācējiem)

Apmācību datums:
12.10. - grupa piepildīta
17.02.

Norises formāts:
Tiešsaistē

Vada: Klientu konsultante Gunta Lūse

Reģistrēties

Par apmācībām


Apmācības Horizon lietotājiem bez priekšzināšanām par pamatlīdzekļu moduļa pamatprocesiem.

Apmācības tiek organizētas kā praktiska nodarbība, kurā paralēli apmācību vadītāja stāstītajam, patstāvīgi strādāsiet ar Horizon pamatlīdzekļu moduli, veicot ikdienas darbības, saistītas ar pamatdatu ievadi, dokumentu ievadi un labojumiem un atskaišu veidošanu.

Apmācību laikā:

  • apskatīsim pamatlīdzekļu moduļa pamatdatu ievades pamatprincipus;
  • apskatīsim pamatlīdzekļu pamata dokumentu veidus, to ievades un labošanas iespējas;
  • apskatīsim pamatlīdzekļu atskaišu piemērus.

Pēc apmācību apmeklēšanas:

  • būsiet ieguvuši zināšanas un praktiskas iemaņas, kā uzsākt darbu ar pamatlīdzekļu moduli;
  • saņemsiet mācību materiālu ar skaidrojumiem un piemēriem par Horizon pamatlīdzekļu moduli.

Apmācības paredzētas lietotājiem, kas tikko sāk darboties ar Horizon, lai iegūtu pirmās iemaņas pamatlīdzekļu modulī.

Ja vēlaties saņemt atbildi uz sev interesējošu jautājumu apmācību laikā, lūdzu, nosūtiet to uz e-pastu gunta.luse@visma.com vismaz piecas darba dienas iepriekš.

Apmācības datorklasē*


Katram apmācību dalībniekam būs uzstādīts dators (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Ierašanās, reģistrācija
9:30 - 11:30
Pamatlīdzekļu moduļa pamatdatu ievade.
Dokumentu veidi, to ievades un labošanas iespējas.
11:30 - 12:00
Kafijas pauze
12:00 - 13:45
Dokumentu veidi, to ievades un labošanas iespējas.
Pamatlīdzekļu atskaites.
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

Apmācības tiešsaistē**


Katram apmācību dalībniekam būs nodrošināta tiešsaistes pieeja apmācību klasei (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Pieslēgšanās apmācībām
9:30 - 11:30
Pamatlīdzekļu moduļa pamatdatu ievade.
Dokumentu veidi, to ievades un labošanas iespējas.
11:30 - 12:00
Pauze
12:00 - 13:45
Dokumentu veidi, to ievades un labošanas iespējas.
Pamatlīdzekļu atskaites.
13:45 - 14:00
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

 

Cena: 90.00 EUR + PVN vienai personai.
Piesakot 5 cilvēkus no viena uzņēmuma, cena EUR 360.00 + PVN.


*Cenā ietilpst izdales materiāli un kafijas pauze.
**Cenā ietilpst digitāli izdales materiāli.
Apmācības notiks plānotajā datumā, ja būs reģistrējušies vismaz 5 dalībnieki.

Interesējošos jautājumus par apmācībām lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi atbalsts@visma.lv .
Tālrunis informācijai: +371 67116287.

Programma

Apmācības

Pamatlīdzekļu pamatdati un procesi (lietpratējiem)

Apmācību datums:
28.10. - grupa piepildīta
03.02.

Norises formāts:
Tiešsaistē

Vada: Produkta eksperte Aiva Bondare

Reģistrēties

Par apmācībām


Apmācības tiek organizētas kā praktiska nodarbība, kurā paralēli apmācību vadītāja stāstītajam, patstāvīgi strādāsiet ar Horizon pamatlīdzekļu moduli.

Apmācību mērķis ir apgūt:

  • plašās iespējas, ko piedāvā Pamatlīdzekļu/nemateriālo ieguldījumu kartītes (statuss “Saņemts”, papildgrupas, īpašības, piesaistītās kartītes u.c.);
  • specifisku situāciju apstrāde ar pamatlīdzekļu moduļa dokumentiem (nepabeigtā būvniecība, kartīšu sadalīšana u.c.);
  • pamatlīdzekļu moduļa atskaites salīdzināšanu ar virsgrāmatu;
  • objektu dimensijas “Pamatlīdzekļi” izmantošanu.

Pēc apmācību apmeklēšanas:

  • būsiet ieguvuši zināšanas un praktiskas iemaņas par moduļa "Pamatlīdzekļi" dažādo procesu apstrādi;
  • saņemsiet mācību materiālu ar skaidrojumiem un piemēriem par Horizon pamatlīdzekļu moduli.

Apmācības paredzētas materiālu uzskaites grāmatvežiem, kuriem ir priekšzināšanas darbā ar Horizon moduli "Pamatlīdzekļi" un kuri vēlas papildināt zināšanas par programmas iespējām.

Ja vēlaties saņemt atbildi uz sev interesējošu jautājumu apmācību laikā, lūdzu, nosūtiet to uz e-pastu aiva.bondare@visma.com vismaz piecas darba dienas iepriekš.

Apmācības datorklasē*


Katram apmācību dalībniekam būs uzstādīts dators (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Ierašanās, reģistrācija
9:30 - 12:00
Pamatlīdzekļu moduļa pamatdatu specifiskie klasifikatori
Dažādu uzskaites procesu realizācija Pamatlīdzekļu modulī
12:00 - 12:30
Kafijas pauze
12:30 - 14:00
Atlikumu atskaišu salīdzināšana
Pamatlīdzekļu objektu dimensija
Inventarizācijas process
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

Apmācības tiešsaistē**


Katram apmācību dalībniekam būs nodrošināta tiešsaistes pieeja apmācību klasei (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Pieslēgšanās apmācībām
9:30 - 12:00
Pamatlīdzekļu moduļa pamatdatu specifiskie klasifikatori
11:00 - 11:05
Pauze
11:05 - 12:00
Dažādu uzskaites procesu realizācija Pamatlīdzekļu modulī
12:00 - 12:30
Pauze
12:30 - 14:00
Atlikumu atskaišu salīdzināšana
Pamatlīdzekļu objektu dimensija
Inventarizācijas process
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

 

Cena: 90.00 EUR + PVN vienai personai.
Piesakot 5 cilvēkus no viena uzņēmuma, cena EUR 360.00 + PVN.


*Cenā ietilpst izdales materiāli un kafijas pauze.
**Cenā ietilpst digitāli izdales materiāli.
Apmācības notiks plānotajā datumā, ja būs reģistrējušies vismaz 5 dalībnieki.

Interesējošos jautājumus par apmācībām lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi atbalsts@visma.lv .
Tālrunis informācijai: +371 67116287.

Lasīt vairāk

Apmācības

PVN uzskaite (privātais sektors)

Apmācību datums:
13.10. - grupa piepildīta
06.01.

Norises formāts:
Tiešsaistē

Vada: Produkta eksperts Ģirts Juraševskis

Reģistrēties

Par apmācībām


Horizon ir nodrošināta iespēja sagatavot PVN deklarāciju iesniegšanai VID EDS.

Apmācību laikā uzzināsiet, kādai ir jābūt sistēmas konfigurācijai, pamatdatiem, dokumentu datiem un grāmatojumiem, lai veidotos korekta PVN uzskaite un deklarācijas sagatavošana noritētu ar vismazāko iespējamo laika patēriņu.

Apmācības organizētas kā praktiska nodarbība, kurā paralēli apmācību vadītāja stāstītajam patstāvīgi darbosieties sistēmā. Dienas kārtībā iekļautas šādas ar PVN uzskaiti Horizon saistītas tēmas:

  • Virsgrāmatas konti, PVN likmes, kategorijas u.c. pamatdati;
  • Priekšapmaksas darījumi;
  • PVN reversa darījumi;
  • Darījumi Eiropas Savienībā;
  • Citi biežāk sastopamie darījumi;
  • PVN deklarācijas konfigurācija;
  • PVN deklarācijas un pielikumu sagatavošana;
  • Eksports uz VID EDS.

Apmācības paredzētas lietotājiem, kas sagatavo PVN deklarāciju privātā sektora uzņēmumos.

Apmācību dalībniekiem nepieciešamas priekšzināšanas darbā ar Horizon - pamatdatu ievadē, dokumentu apstrādē un grāmatošanā.

Ja vēlaties saņemt atbildi uz sev interesējošu jautājumu apmācību laikā, lūdzu, nosūtiet to uz e-pastu girts.jurasevskis@visma.com vismaz piecas darba dienas iepriekš.

Apmācības datorklasē*


Katram apmācību dalībniekam būs uzstādīts dators (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Ierašanās, reģistrācija
9:30 - 11:00
Pamatdatu sakārtošana, PVN deklarācijas konfigurācija
11:00 - 12:00
Dokumentu ievade un grāmatošana, deklarācijas aprēķini, konfigurācija papildinājumi
12:00 - 12:30
Kafijas pauze
12:30 - 14:00
Horizon atskaites PVN deklarācijas pārbaudei
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

Apmācības tiešsaistē**


Katram apmācību dalībniekam būs nodrošināta tiešsaistes pieeja apmācību klasei (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Pieslēgšanās apmācībām
9:30 - 11:00
Pamatdatu sakārtošana, PVN deklarācijas konfigurācija
11:00 - 11:05
Pauze
11:05 - 12:00
Dokumentu ievade un grāmatošana, deklarācijas aprēķini, konfigurācija papildinājumi
12:00 - 12:30
Pauze
12:30 - 14:00
Horizon atskaites PVN deklarācijas pārbaudei
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

 

Cena: 90.00 EUR + PVN vienai personai.
Piesakot 5 cilvēkus no viena uzņēmuma, cena EUR 360.00 + PVN.


*Cenā ietilpst izdales materiāli un kafijas pauze.
**Cenā ietilpst digitāli izdales materiāli.
Apmācības notiks plānotajā datumā, ja būs reģistrējušies vismaz 5 dalībnieki.

Interesējošos jautājumus par apmācībām lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi atbalsts@visma.lv .
Tālrunis informācijai: +371 67116287.

Lasīt vairāk

PVN uzskaite (publiskais sektors)

Apmācību datums:
24.11.

Norises formāts:
Tiešsaistē

Vada: Produkta eksperte Raita Reine

Reģistrēties

Par apmācībām


Horizon ir nodrošināta iespēja sagatavot PVN deklarāciju iesniegšanai VID EDS. 

Apmācību laikā uzzināsiet, kādai ir jābūt sistēmas konfigurācijai, pamatdatiem, dokumentu datiem un grāmatojumiem, lai veidotos korekta PVN uzskaite un deklarācijas sagatavošana noritētu ar vismazāko iespējamo laika patēriņu.

Apmācības organizētas kā praktiska nodarbība, kurā paralēli apmācību vadītāja stāstītajam patstāvīgi darbosieties sistēmā. Dienas kārtībā iekļautas šādas ar PVN uzskaiti Horizon saistītas tēmas:

  • Virsgrāmatas konti, PVN likmes un kategorijas;
  • Neatskaitāmais priekšnodoklis;
  • Priekšapmaksas darījumi;
  • PVN reversa darījumi;
  • Darījumi Eiropas Savienībā;
  • Kredītrēķini par tekošo un iepriekšējo periodu;
  • PVN deklarācijas konfigurācija;
  • PVN deklarācijas un pielikumu sagatavošana;
  • Eksports uz VID EDS.

Apmācības paredzētas lietotājiem, kas sagatavo PVN deklarāciju publiskā sektora iestādēm.

Apmācību dalībniekiem nepieciešamas priekšzināšanas darbā ar Horizon - pamatdatu ievadē, dokumentu apstrādē un grāmatošanā.

Ja vēlaties saņemt atbildi uz sev interesējošu jautājumu apmācību laikā, lūdzu, nosūtiet to uz e-pastu raita.reine@visma.com vismaz piecas darba dienas iepriekš.

Apmācības datorklasē*


Katram apmācību dalībniekam būs uzstādīts dators (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Ierašanās, reģistrācija
9:30-11:00
Pamatdatu sakārtošana, PVN deklarācijas konfigurācija.
11:00-12:00
Dokumentu ievade un grāmatošana, deklarācijas aprēķini, konfigurācijas papildinājumi.
12:00 - 12:30
Kafijas pauze
12:30 - 14:00
Horizon atskaites PVN deklarācijas pārbaudei.
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

Apmācības tiešsaistē**


Katram apmācību dalībniekam būs nodrošināta tiešsaistes pieeja apmācību klasei (ierobežojums – 10 dalībnieki).

Programma:

9:00 - 9:30
Pieslēgšanās apmācībām
9:30 - 11:00
Pamatdatu sakārtošana, PVN deklarācijas konfigurācija.
11:00 - 11:05
Pauze
11:05 - 12:00
Dokumentu ievade un grāmatošana, deklarācijas aprēķini, konfigurācijas papildinājumi.
12:00 - 12:30
Kafijas pauze
12:30 - 14:00
Horizon atskaites PVN deklarācijas pārbaudei.
14:00 - 14:30
Atbildes uz jautājumiem, diskusijas

 

Cena: 90.00 EUR + PVN vienai personai.
Piesakot 5 cilvēkus no viena uzņēmuma, cena EUR 360.00 + PVN.


*Cenā ietilpst izdales materiāli un kafijas pauze.
**Cenā ietilpst digitāli izdales materiāli.
Apmācības notiks plānotajā datumā, ja būs reģistrējušies vismaz 5 dalībnieki.

Interesējošos jautājumus par apmācībām lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi atbalsts@visma.lv .
Tālrunis informācijai: +371 67116287.

Lasīt vairāk