DIGITEV #3 - Klientu pieredze ir galvenais, ar ko varēsim konkurēt

Kā laikā, kad viss kļūst dārgāks un konkurence pieaug, izmantot digitalizāciju savā labā? Podkāsta viesis, Omniva Latvijā vadītāja Beāte Krauze-Čebotare, uzskata, ka no digitalizācijas neizbēgs neviens. Jaunā paaudze vairs nav gatava darīt monotonu darbu, ko iespējams uzticēt tehnoloģijām. Turklāt pat šķietami nelielas un neefektīvas ikdienas darbības būtiski samazina uzņēmuma dārgāko resursu - darbinieku laiku. Tāpēc svarīgi izprast, ka iekšējo procesu digitalizācija patiesībā ir nevis izmaksas, bet gan uzņēmuma ilgtermiņa ietaupījums uz darbinieku laiku. Laiku, ko varēs ieguldīt labākai un ātrākai klientu apkalpošanai. Sarunas laikā Beāte dalīsies savā pieredzē: - kāda ir Omniva veiksmes atslēga? - kā iesaistīt darbiniekus efektīvāku uzņēmuma procesu veidošanā? - kas ir "Omniva gēns"?

Podcast

DIGITEV #3 - Klientu pieredze ir galvenais, ar ko varēsim konkurēt

Šajā #DIGITEV podkāsta epizodē sarunājāmies ar Omniva Latvijā vadītāju Beāti Krauzi-Čebotari.

Podcast

Heading

Kā laikā, kad viss kļūst dārgāks un konkurence pieaug, izmantot digitalizāciju savā labā? Podkāsta viesis, Omniva Latvijā vadītāja Beāte Krauze-Čebotare, uzskata, ka no digitalizācijas neizbēgs neviens. Jaunā paaudze vairs nav gatava darīt monotonu darbu, ko iespējams uzticēt tehnoloģijām. Turklāt pat šķietami nelielas un neefektīvas ikdienas darbības būtiski samazina uzņēmuma dārgāko resursu - darbinieku laiku. Tāpēc svarīgi izprast, ka iekšējo procesu digitalizācija patiesībā ir nevis izmaksas, bet gan uzņēmuma ilgtermiņa ietaupījums uz darbinieku laiku. Laiku, ko varēs ieguldīt labākai un ātrākai klientu apkalpošanai. Sarunas laikā Beāte dalīsies savā pieredzē: - kāda ir Omniva veiksmes atslēga? - kā iesaistīt darbiniekus efektīvāku uzņēmuma procesu veidošanā? - kas ir "Omniva gēns"?

Efektivitāte

Podcast

DIGITEV #3 - Klientu pieredze ir galvenais, ar ko varēsim konkurēt

Kā laikā, kad viss kļūst dārgāks un konkurence pieaug, izmantot digitalizāciju savā labā? Podkāsta viesis, Omniva Latvijā vadītāja Beāte Krauze-Čebotare, uzskata, ka no digitalizācijas neizbēgs neviens. Jaunā paaudze vairs nav gatava darīt monotonu darbu, ko iespējams uzticēt tehnoloģijām. Turklāt pat šķietami nelielas un neefektīvas ikdienas darbības būtiski samazina uzņēmuma dārgāko resursu - darbinieku laiku. Tāpēc svarīgi izprast, ka iekšējo procesu digitalizācija patiesībā ir nevis izmaksas, bet gan uzņēmuma ilgtermiņa ietaupījums uz darbinieku laiku. Laiku, ko varēs ieguldīt labākai un ātrākai klientu apkalpošanai. Sarunas laikā Beāte dalīsies savā pieredzē: - kāda ir Omniva veiksmes atslēga? - kā iesaistīt darbiniekus efektīvāku uzņēmuma procesu veidošanā? - kas ir "Omniva gēns"?

Efektivitāte

<iframe width="598" height="336" src="https://www.youtube.com/embed/9imU79SR1as" title="Podkāsts DIGITEV #3 - Klientu pieredze ir galvenais, ar ko varēsim konkurēt - 27.10.2022." frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" referrerpolicy="strict-origin-when-cross-origin" allowfullscreen></iframe>

Kā laikā, kad viss kļūst dārgāks un konkurence pieaug, izmantot digitalizāciju savā labā?

Podkāsta viesis, Omniva Latvijā vadītāja Beāte Krauze-Čebotare, uzskata, ka no digitalizācijas neizbēgs neviens. Jaunā paaudze vairs nav gatava darīt monotonu darbu, ko iespējams uzticēt tehnoloģijām. Turklāt pat šķietami nelielas un neefektīvas ikdienas darbības būtiski samazina uzņēmuma dārgāko resursu - darbinieku laiku. Tāpēc svarīgi izprast, ka iekšējo procesu digitalizācija patiesībā ir nevis izmaksas, bet gan uzņēmuma ilgtermiņa ietaupījums uz darbinieku laiku. Laiku, ko varēs ieguldīt labākai un ātrākai klientu apkalpošanai.

Sarunas laikā Beāte dalīsies savā pieredzē:

  • kāda ir Omniva veiksmes atslēga?
  • kā iesaistīt darbiniekus efektīvāku uzņēmuma procesu veidošanā?
  • kas ir "Omniva gēns"?

Saistītais saturs